*Bijgelezen vanaf pagina 224*
@Flurk, jammer dat je te laat bent met opgeven. Volgend jaar beter
Leuke foto’s! 
@Nathalie, balen dat je paard zijn deken heeft gemold 
@Melody, ik heb net een setje gekocht
waar ben je geweest in Swifterbant? Riverduinweg? (Ik woon daar). Leuke foto’s! Knappe haf heb je 
@Themba, super dat Them paar vriendjes heeft gevonden
Kan je ben ik bang niet helpen met je zadel probleem. Ik heb een Kieffer dressuur zadel, maar geen flauw idee of die ook in die boommaat er is..
@Freya, komt vast goed volgend jaar
ga je gewoon volgend jaar erheen
je bent hier altijd welkom bij Madeira
maar idd, waar haal je de tijd vandaan?
@Jody, super dat de vorige eigenaren even kwamen het zo leuk klikte
Balen idd van zijn mok 
@Arweyn, hihi nee eenmaal haflinger fan altijd haflinger fan he 
@_Laura_, super dat het zo goed ging met Akino!
@Naomi, geen verstand van Ermelo, maar balen zeg dat Liedje kreupel is
geef haar maar een extra dikke knuffel van mij! (Ja blijf haar leuk vinden
)
@Dieuwke, je bent al weg, maar veel plezier op vakantie en geniet er maar lekker van 
@Avalon, jeetje dat is schrikken & balen! Sterkte
@Monique1983, jij hebt ook goed geshopt zo te lezen
Over namen; ik heb gewoon die van mijn paard genomen, was bezet dus maar een _ erachter gedaan 
@kallipooh, welkom!
Ha meiden! Was heel erg gezellig met Gail
ben nu wel dood moe hihi. Vandaag zijn we dus wezen shoppen. En ja.. ik heb een heel mooi setje gekocht! Ik kijk altijd naar zwarte kleren. Dus mijn moeder zei ‘’koop toch is iets met een kleurtje!’’ ik gelijk zeuren; nee mam, ik wil mezelf zoveel mogelijk niet opvallend maken. Maar ze zei kom op je bent bijna 40 kilo kwijt, je kunt ’t nu wel hebben
dus ik beetje rond zoeken, en uiteindelijk heb ik gekocht:
Donker bruine rijbroek (met lerenzitvlak) met 2 vanille gele shirtjes (allemaal van HV Polo) + bijpassende sjabrak 
(En ook nog een cap, vliegenspray, snoepjes, borstel, zo’n blok –weet effe de naam niet- waar je viezigheid van de vacht mee kunt halen, maar is minder interessant). Dus morgen ga ik rijden en mam maakt er een foto van
Pfff.. morgen naar ’t ziekenhuis voor uitslag en donderdag weer naar het ziekenhuis krijg ik te horen of mijn rot knie nog wat mee gedaan kan worden.. ben benieuwd.
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 03-08-09 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt