ik heb op beide topics een berichtje achtergelaten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim_97 schreef:geslaagd voor een nieuw zadel!het is een Greenfields geworden, dat is eigenlijk een Massimo, maar het komt uit Engeland en daar heet Massimo Greenfields.
[ Afbeelding ]
Mandarijn schreef:Vandaag voor het eerst op wedstrijd geweest met Spook!
Of nouja, eerste wedstrijd van ons samen. Spook heeft wedstrijden gelopen en ik vroeger ook veel gereden, maar is voor mij alweer drie jaar geleden.
FNRS wedstrijdje gedaan, F14. En eerste geworden met 234 punten.
Wel wat soepel gejureerd, maar wel blij mee!
Stalgenootje die ook meeging was ook eerste, helemaal leuk...!
En Spook miste d'r vriendinnetje (die was wel hélemaal in de losrijbak) dus ik denk dat ik morgen een schor paard heb met dat geschreeuw van d'r.
[ Afbeelding ]
Foto's van de proef, heel onduidelijk (foto gemaakt van het filmpje op de iPad).
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
http://i57.tinypic.com/1yps29.jpg (poging tot halsstrekken)
mariekeoo schreef:
plutolover schreef:
EmmyJoycee schreef:Super leuke dag gehad op stal, heerlijk twee proeven gereden. 2 keer eerste geworden met 188 & 183 puntenHelemaal blij, en lycke deed het onwijs goed!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Westhof schreef:Ik heb vanmiddag nog met Wes gereden. Was echt koud en het regende ook nog. Niet hard, maar als je er een uur in rijdt wordt je dus wel natWes was in het begin wel wat stijf in zijn benen, maar later ging het beter en hij heeft goed zijn best gedaan. Daarna heb ik heb meteen maar op stal laten staan, want om hem nog voor een uurtje in de regen te zetten vind ik ook niks. Wes vindt het allemaal wel prima, zolang hij maar hooi heeft
[ Afbeelding ]
cheidie schreef:Hier gaat het redelijk....
Ik ben woensdag naar Albert van Es geweest, super leuke ervaring.
Maar nu blijkt dat mijn nieuwe zadel niet goed ligt... (Weet nu ook niet of mijn oude wel goed ligt) Dus ik baal als een stekker... Duurde al zo lang, en nu is het ook niet goed.. Maandag komt de zadelmaker.
Vandaag wel privéles gereden, met een ander zadel. Dat ging wel super goed! Achterbeen komt er meer onder en ze is lekker los. Dus dat is weer een pluspuntje
Polkiej_x schreef:Sorry voor mijn afwezigheid de afgelopen week.
Een aantal van jullie weten waarom, maar sommige niet…
Ik vorige week toen ik van mijn werk onderweg na huis was een auto-ongeluk gehad.
Ik stond voor het stop licht en er reed zo iemand de achterkant van mijn auto binnen.
Ik heb flink last van mijn nek/rug en vanuit mijn rug ook een “slapend”been/voet, heb wel medicijnen gehad voor de pijn maar helaas werkte die ook niet intussen zijn ze op en word de pijn steeds erger en moet ik dus alleen maar rust houden mag ik niet werken en paardrijden…
Gelukkig rijd mijn instructrice angel nu 3a4 keer per week, dus angel blijft wel in beweging
Mandarijn schreef:Fotospam!!
Kon niet kiezen.
Van de week na het scheren losgegooid in de bak (nog op de oude stal).
Ze had haast...
[ Afbeelding ]
En jawel, de eerste keer dat ik d'r heb zien bokken sinds ik d'r heb...!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En vandaag gereden op de nieuwe stal.
[ Afbeelding ]
Foto uit filmpje geknipt, vandaar zo wazig...
Ze liep wel superfijn, was helemaal happy.
Wel een beetje onstuimig af en toe, heel groot aangalopperen en de wissels gingen een beetje euh.. ruig.Maar gelukkig is ze superbraaf dus ze doet niks verder.
[ Afbeelding ]
mara168 schreef:Sorry meiden ik was van plan na mijn weekend weg op jullie te reageren maar daar heb ik nu even geen zin in.
Wat voor ons een leuk weekend moest worden is heel vervelend afgelopen. Wij kregen gisteravond een telefoontje van mijn opa dat mijn oma terminaal is opgenomen. Het is allemaal heel snel gegaan en ik ga morgen afscheid nemen. Mijn vader rijdt elke dag nu heen en weer om ook mijn opa te kunnen steunen.
Mijn oom vliegt zo vanuit Amerika naar Nederland om ook afscheid te nemen morgen.
Ik wilde het jullie toch even melden zodat jullie ook op de hoogte zijn.
_Sanne schreef: