[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

horsii

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:45

Peeps lekker 4 uurtjes buiten gestaan met 1.5 jarige tuiger :D
Helemaal verzopen was ze :p moet binnenkort even een regendekentje halen voor der.
Weer de hele dag gewerkt.
7-9 gevuld en 9-4 kassa.
Er kwam een oud vrouwtje bij me aan de kassa en ik moest wisselgeld terug geven. Ik netjes terug tellen en het geld geven beweerd ze dat ik der geen twee euro munt heb terug gegeven.
Dat ikt wee euro te weinig ghad terug gegeven.
Maar ik wist zeker van wel, dus leidinggevende erbij. En die is met een collega camera beelden terug gaan kijken en ze stopte die twee euro munt gewoon snel in der zak toen ik het gegeven had.
Maar dat oude vrouwtje stennis staan schoppen joh.
Gebakken vis van visboer bij me kassa gelegd toen zei ze je zal hier door die lucht begeven worden meisie.
En ze zei dat ik der pakeerboete moest betalen, ehm sorry mevrouw maar het is hier overal gratis parkeren :P
JE maakt nog wel wat mee achter de kassa haha.

Morgen even rustig bijlezen. Nu snel in bad en dan komt vriendlief.
Fijne avond alleaal.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:55

Suus heb er ook nog nooit van gehoord, hopelijk is het degelijke kwaliteit.
Freya lekkere binnenbak, met dit weer ideaal!
Peelie succes met je toetsen deze week. Enne je bent echt niet de enige hoor ;) en niet alleen wat het presenteren betreft!
Roxy was je stanislasdag nog leuk? :P

Vandaag superdagje gehad met James, had m'n stangetje binnen gekregen dus gelijk gepast. Zat naar mijn idee qua lengte in elk geval wel goed, volgens mij ook dun genoeg. Ga m'n instructrice er zondag nog even naar laten kijken voor de zekerheid. In de harde wind en het donker gelongeerd en hij was braaaaaf! Netjes weggestapt en gewacht tot ie aan mocht draven, zelfs op beide handen een galopje gevraagd. Hij sprong af en toe overkruist aan, maar even terug vragen en hoppa springt ie zo netjes weer weg. Af en toe wordt ie beetje enthousiast en gaat ie overdreven grote passen maken maar wel houdbaar zeg maar :) echt een verandering wat m'n andere pony betreft, kan nu gewoon op m'n plek blijven staan zonder longeerzweep en hij loopt vanzelf :P

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 22:08

Sorry dames. ik moet allemaal werken werken werken deze week!
gelijk uit mn werk doe ik angel mesten enz. en daarna naar huis eten en even tv kijken en naar bed.
morgen moet ik weer werken! gelukkig maar tot hafl 12 :D

Ben vandaag uit mn werk naar angel geweest.. ff gemest oooh wat was ze schoon :D maar had haar gister iets te dik opgestrooid dus had nu echt veel over :P Daarna ff op het pad heen en weer gestapt want ik wist niet hoe de bak was en of ze buiten is geweest.. dus maar even aan de hand gewandeld op het pad! heb ook nieuw halster misschien al verteld. :9
morgen even passen. Morgen dus eerst werken van 8 tot half 12 en daarna naar Horseplaza! :D even spulletjes kijken voor angel <3
en als het een beetje weer is ga ik angel rijden ofzo <3

ik ga nu naar bed! Weltrusten!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:49

Nou ik vind het helemaal niet raar hoor Gail!! Ik heb het dan niet met presentaties maar als iets niet goed gaat oid kan ik ook een hele dag van de leg zijn..

Horsii brutaal oma'tje bij de kassa := Lijkt me best lastig, zoiets met een oma'tje..

Ik me 3 in 1 beschermers voor Marena binnen :) morgen gelijk ff proberen. en als ze goed zitten en ze loopt er goed mee krijgt ze die voortaan aan met buitenrijden en hopelijk wordt ze niet meer kreupel..

Vanaaf uiteten geweest met de fam, zit echt barstens vol.. ga dus maar ff lekker me bed in en morgen weer volop paarden dag :)

Trusten allemaal!

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 15:44

yes een nieuwe rijbroek :D
Global breech Deluxe <3 Blauw/bruin! HIJ ZIT ZOOOO LEKKERR <3
Straks even naar angel even aan het werk zetten.. mn bomen nog niet binnen! :( :( ze zouden er gister al moeten zijn!
en vanavond weet ik nog niet wat ik ga doen.

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 18:08

zo ben ik weer :P
bleef gister bij een vriendin slapen haha,
myour: stanislasdag was nog wel lachen kwamen 2 vrienden langs dus was nog wel te doen ! :P

gister cupje heerlijk gereden in de harde wind, ook nog eventjes naar buiten geweest :) denet cup gelongeerd met vriend die zijn samen zo gek als een deur haha !

liekjje; leuk nieuwe rijbroek! ik weet ook nog niet wat ik vanavond ga doen efffe kieken haha

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 19:41

[ITP] Angel 2 maaden op haar nieuwe plek!

even wat foto's van 2 maanden in een topic gezet :D

Angel was vandaag lekker vrij alweeer :P Ze heeft lekker buiten staan spelen.
Ik zou vanavond meegaan met een vriendin op wedstrijd, maar mijn darmen zijn erg van slag.
al zo'n 4 weken maargoed... ik moet maandag naar de dokter ervoor want t is echt niet normaal :P
ik hoop dat het wat minder word dan kan ik lekker wat doen vanavond. :Y)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:01

Peep is weer lekker met der vriendje buiten geweest en even gewandeld met peep en haar vriendje ging ook mee, waren allebij vervelend. Pup Sem was ook heel de dag mee naar stal.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:53

nieuwe halster voor angel <3
Afbeelding

zoek nu nog een eurostar in het donkerbruin of grijs/roze :P

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 21:47

Ik zou echt wit heet zijn Gial!! En ik denk dat meteen naar die boer/handellaar was gegaan!! Is toch niet normaal!! Wat nou als het wel een hengst was en Mara straks toch drachtig is!! Dan zit je mooi met de gebakken peren!! Ik zit me hier nu gewoon boos te maken!! Is toch niet normaal!! Ik ken dus soort gelijk verhaal waardoor er dus een twenter drachtig werd! ow kan echt slecht tegen dit soort dingen!! Ik zou er zeker werk van maken! en idd zeker zorgen dat je niet zelf voor de kosten opdraaid!! Heb je toevallig foto gemaakt dat hij erbij in stond? (weet niet wat voor type die handelaar is ivm ontkennen?)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 22:06

Jemig Gail, daar zou ik ook not amused over zijn! Weet je er al wat meer over?
Hopelijk valt de schade aan Mara mee, en is ze snel weer hersteld en gebeuren dit soort dingen niet weer!
Ik zou ook kwaad zijn als iemand zomaar een paard erbij mietert zonder het even te overleggen.

Vanmiddag beetje grondwerk met Wenner gedaan maar hij was wat ondeugend, toen maar even los gelaten beetje laten lopen. Ineens ging er een knopje racestand aan ofso maar hij ging uit zn naad! Hij vond het heerlijk even zonder deken achterlijk doen. Ik heb de helft maar niet gekeken was niet normaal hoe hard hij ging. Moest even zn ei kwijt. Hij kan wel strekken maar ik had jammer genoeg mn camera nog in mn andere jas zitten |( Miss wil hij morgen weer :+

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 22:14

haha lekker uitleven :P Hopelijk morgen voor de cam nog eens :P
K had Marena vanmorgen ook nog ff in de bak gezet zonder jas. Dacht, kan ze ff lekker rollen zonder jas.. Maar die muts stond alleen maar bij het hek te kijken hoe ik aan het uitmesten was :P

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 22:23

Ja nu kunnen ze zo af en toe nog even zonder deken. Wil Wenner niet teveel bloot laten staan omdat hij geschoren is maar als hij lekker aan het rennen is waarom niet.

Daarna even erop gesprongen en zonder zadel gereden. Het ene moment zo explosief, en dan ineens weer zo keurig braaf.. Best grappig.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 22:26

Psies, was vandaag ook best 'warm' :) marena is niet geschoren en heeft alleen fleece voering in haar regenjas dus ze kan prima ff zonder jas buiten, maarja ze vond het niet zo boeient :P

Ja leuk is dat, ff uitleven en dan poeslief :D

K had mareen nog ff zonderzadel uitgestapt :) Komende week komt als het goed is me barebackpad van Emiel Voest!! Kan niet wachten!! *\o/*

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 22:48

die ga k ff opzoeken op internet, of heb jij er toevallig een foto van? Zag dat je er ook eentje te koop hebt staan..

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 23:10

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 10:41

cup heb het ook als ze deken eraf is, doet ie net alsof die 3 dagen ze stal niet uit is geweest :P

het weer ziet er niet lekker uit maar ga toch denk lekker buitenrijden nu het nog kan haha

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 11:06

Goedemorgen!!

ik kijk naar buiten en ik zie : REGEN! :( ik wou wat leuks doen met angel maa dat gaat nu niet echt. Wou dr sowieso even longeren maar weet niet of de bak er nu echt geschikt voor is! hoop het wel want wil dr echt aan het werk hebben.
En anders ga ik daarna een stukje wandelen met haar! Vind ze ook errug leuk!

ik moet een nieuwe telefoon! want mijn telefoon is gister in de bak gevallen, middenin een plas!
dankjewel angel :P Zat te smsen en toen kwam angel voorbij op een rare manier en vloep toen viel die erin.
hij doet het nog maar half, zit vol met water en alleen smsen lukt!
dus zit nu even naar een blackberry te kijken want die wil ik zo graag <3

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 11:38

mijn blackberry is vanacht kapot gegaan :P
hij typt niet meer en als die typt heel raar en me knopjes doen raar en spatie doet het niet... dusss morgen even terug naar de winkel xd
voorderest is die wel leuk hahahaah

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 11:47

ik heb hem gekocht via een bokker :D
zitten al wat krassen op maar ik dacht boeiend.. ik ben nooit zuinig met mn telefoon dus al had ik hem nieuw zag die van mij er net zo uit :P En heb hem gekocht voor 91 incl omdat er geen oplader bijzit maar dit heb ik thuis nog want ze zeg dat er van andere telefoon ook past ofzo. dus helemaal happy <3 :D

ik ga zo even ontbijten! krigj honger!!

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 11:50

oowh leuk welke heb je liekjje ! :D ?

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 11:53

Curve 8520 :D Vind hem er gewoon nog goed genoeg uit zien om een tijdje met mij te mogen :P
en hij kan vast wel een jaartje mee.. want in januari 2012 mag ik een nieuwe uitzoeken dus lukt vast wel :P

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 11:55

die heb ik ook haha :D

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 11:56

Iedereen zeg dat die errug fijn is :D Dus ben erg benieuwd! En heb nu een alcatel waar je langzaam mee op internet kan.. en ik heb een internetabbo en heb er momenteel gewoon niks aan.. dus bij mn bb kan ik hem weer goed gebruiken..
maar iemand zei dat je naar de winkel moet gaan en zeggen dat je een bb heb en je abbo omzetten naar blackberry ofzo.. klop dat?

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 11:58

uhm.. zoiets heb ik ook wel gehoord, voor pingen heb je speciaal internet nodig maar weet niet zeker ;)
je moet gewoon even hi of t-mobile bellen

bb is wel erg verslavend hoor :P