Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:Oud verzorgster zat dr laatst op, zonder zadel zonder hoofdstel, dacht pallie even te kunnen sturen.
NAAR LINKS (pallie rent met dr kop tussen die knieën bokkend door), Palissa ik zeg naar LINKS (gaat nog harder rennen) Nog 1 keer, naarrrrrrr LINKS (gooit dr een schepje boven op en maakt een enorme luchtsprong).
Zonder zadel / hoofdstel, wie wil het proberen?
Maar verder is ze heel lief, al loop je dr naast. M'n nichtje van 7 jaar springt gewoon op dr (50 cm, maar oké is toch goed).
Haay Tjell![]()
TjelleBieb schreef:xLariss schreef:Oud verzorgster zat dr laatst op, zonder zadel zonder hoofdstel, dacht pallie even te kunnen sturen.
NAAR LINKS (pallie rent met dr kop tussen die knieën bokkend door), Palissa ik zeg naar LINKS (gaat nog harder rennen) Nog 1 keer, naarrrrrrr LINKS (gooit dr een schepje boven op en maakt een enorme luchtsprong).
Zonder zadel / hoofdstel, wie wil het proberen?
Maar verder is ze heel lief, al loop je dr naast. M'n nichtje van 7 jaar springt gewoon op dr (50 cm, maar oké is toch goed).
Haay Tjell![]()
Ik ben niet bang voor zo'n knol.
Het zal lopen bij mij, en dan wel lopen hoe en waar ik het wil, zonder gepruts.
Naomi_Haffie schreef:
xLariss schreef:TjelleBieb schreef:Ik ben niet bang voor zo'n knol.
Het zal lopen bij mij, en dan wel lopen hoe en waar ik het wil, zonder gepruts.
Dat wil ik zien
HAFxGEK schreef:Tjel
Lariss stolz is zo ontzettend braaf, kan echt alles met 'm doen via z'n nek naar boven (doe ikniet te vaak, is denk ik slecht) en via de kont erop
HAFxGEK schreef:Tjel
Lariss stolz is zo ontzettend braaf, kan echt alles met 'm doen via z'n nek naar boven (doe ikniet te vaak, is denk ik slecht) en via de kont erop
xLariss schreef:HAFxGEK schreef:Tjel
Dat kan je bij pallie ook, maar als ie moet werken, dan is het een draak
TjelleBieb schreef:HAFxGEK schreef:Tjel
Dolce precies hetzelfde, je kon via d'r staart omhoog klimmen en via d'r oren er weer af.
Mariët daarintegen, héél ander verhaal.
Beest met gebruiksaanwijzing.
HAFxGEK schreef:TjelleBieb schreef:Dolce precies hetzelfde, je kon via d'r staart omhoog klimmen en via d'r oren er weer af.
Mariët daarintegen, héél ander verhaal.
Beest met gebruiksaanwijzing.
Ja, maar 't is ook wat van vertouwen hoor.. Hij/zij moet jou vertrouwen maar jij haar/hem ookvandaag plette die mij in de stal met zijn kont tegen de muur in de hoek en dat vind ik dan niet eens ecg omdat ik 'm zo goed vertouwen
HAFxGEK schreef:Bist du dat Tjel??
TjelleBieb schreef:Maar Roos heeft 2jaar in Amerika gewoont. (is sinds dit jaar weer terug) en daardoor moest ik Mariëtte EN Dolce doen.
Toen Roos er was, ruilde we ook aardig vaak om hoor.
HAFxGEK schreef:Ja idddat kan stolz niet hij kent geen beenhulpen
TjelleBieb schreef:HAFxGEK schreef:Ja idddat kan stolz niet hij kent geen beenhulpen
Is ook niet met de benen, maar met het touw om d'r nek.
Daar is ze écht heel goed in, ze leert snel en vind dit leuker als met hoofdstel&zadel.