succes met lessen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Girlgamer schreef:Link was trouwens vanmorgen voor het eerst in zijn leven geschoren. Geen verdoving nodig (had ik ook niet verwacht) en niks aan het handje. Alleen voor zijn oren en voorhoofd maar even een praampje omgedaan. Mijn geweldige vent
kekaro schreef:jammer van de trailer bianca ! maar wel belangrijk dat in ieder geval de bodem heel goed is !
ohja iemand vroeg de naam van ons puppekind: Raffle (betekend: grote waker)
Girlgamer schreef:Ik heb een paar jaar geleden ook nepnagels gehad. Ik kon er echt niet mee omgaan. En bij alle rijhandschoentjes staken de nagels eruit
Pijn heb ik trouwens nooit gehad.
Girlgamer schreef:Ja ik weet niet of dat duur is. Denk t niet.
Jasia schreef:Hoi
Leuke naam, Raffle!
Uhm, die laarzen zijn niet mijn smaak
Moon; waarom een mexicaanse neusriem..??
Fijn dat Link zo braaf was!
TjelleBieb schreef:Haaaaaaaaaaay lekker Anusjes van me!
Ik ben al 1½ dag gestopt met roken, en het bevalt me nog goed.
Alleen in de pauzes zit je er alleen een beetje mee aangezien iedereen rookt, maar ik ben sterk.
lotteluvah schreef:
Die geblokte deken is afgeprijst voor 50 euro
Die moet ik
lotteluvah schreef:Als we die meeting hebben gaan we naar lot en dan leer je het me maarwaha.
SmeeJ schreef:ooh, op school vanochtend wou ik ff naar de bakker toe fietsen in de pauze met een vriendin.
Dus wij fietsen bijna uit de poort, komt er opeens een jongen aan vanachter een busje op de stoep.
Rijd ik vol in zijn achterwiel, die dubbel ik en vriendin op de grond.
Moest ik naar het ziekenhuis omdat ik me pols niet meer kon bewegen, bleek het een botfractuur te zijn.
Hij dik trammelant maken etc, maar de concierge had het gezien dus hij kon ons de schuld niet geven..