Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kilometers maken om weer in conditie te komen voor het wedstrijdseizoen volgende maand.
. Dat is voor mij best wennen, meestal wordt eigen initiatief niet op prijs gesteld

janouk schreef:@klasien
Janouk was een beetje moe![]()
Ze had de avond ervoor men vaardigheids les gehad. S morgens prive dressuurles en moest smiddags weer aantreden in het viertal. Arme Janoukkilometers maken om weer in conditie te komen voor het wedstrijdseizoen volgende maand.
Verder vindt ze die opdringerige heren niets haha, ze durven niet dicht bij haar te komen in het viertal, want ze kan heel lelijk kijken. Ze zouden namelijk eens andere ideeen krijgen; dat moet je als enige vrouw natuurlijk meteen de kop in drukken.
Het viertal is echt gezellig en ook leuke afwisseling; je let veel minder op jezelf / je eigen paard, waardoor het wel lekker relaxed is voor de paarden. Ze vinden dat volgen wel leuk en reageren ook heel primair met kuddegedrag: eentje springt in galop aan, hup dan doen ze dat allemaal. Dat is voor mij best wennen, meestal wordt eigen initiatief niet op prijs gesteld
(en ik moet woensdag pas weer werken
)
Hoe ist nu met Willy?

kiddokids schreef:Dah of niet in Haarlemmermeer..
Ik was reserve gevraagd maar nooit meer wat gehoord