Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisette1987

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:56

graag gedaan dames :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:56

Het bewijs dat we hebben gesprongen _O-

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:09

haha ja, pinkponypowerrrrrr!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:10

Ik was ook rozeee.... *\o/* *\%/*

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:11

Leuke foto's Yvanka! :D

Ik wilde mijn foto ook laten zien maar staat in link, helaas is de foto te groot om zichtbaar te laten zien..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:11

Afbeelding

Afbeelding

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:12

Oh en ik was vandaag ook in het roze, haha :D

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:00

whaha ik was ook in het roze natuurlijk met Luxje vandaag :D

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:10

gave foto's dames
vandaag king weer aan de slag met me bijrijder
ging super
morgen heeft me dochter wedstrijd op een manege paard.
daarna ga ik misschien effe mennen of rijden met me bijrijder
effe kijken wat weer doet..
me springzadel toch maar te koop aangeboden
hij kan niet aangepast worden hij blijft te smal voor.
snif snif snif

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 08:31

Ziet er goed uit, dames, op de wedstrijd. Gefeliciteerd met de resultaten.

Hier zijn de trainingen weer begonnen, nu de bak ijs- en sneeuwvrij is gelukkig.
Van links naar rechts: Dior, Wizzerd, Wanabee en Her Royal Badness Janouk
aan het oefenen voor het viertal seizoen deze zomer. Heel gezellig
Afbeelding

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:21

Janouk met haar gouden springschoenen! Ze heeft er ook echt zin in zo te zien ;)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:46

Leuke foto! Lijkt me ook erg leuk om te doen zo'n viertal :)

lisantjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 10:24

Paulusjuh schreef:
Aha, zo een heb k nu ook! :)
Wordt nu alleen tijd voor een iets kortere, hij komt nu tot aan mn dekje, das irritant!

Ik heb nog wel 1 van 50 cm liggen

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 10:27

@klasien
Janouk was een beetje moe :z
Ze had de avond ervoor men vaardigheids les gehad. S morgens prive dressuurles en moest smiddags weer aantreden in het viertal. Arme Janouk :(:) kilometers maken om weer in conditie te komen voor het wedstrijdseizoen volgende maand.

Verder vindt ze die opdringerige heren niets haha, ze durven niet dicht bij haar te komen in het viertal, want ze kan heel lelijk kijken. Ze zouden namelijk eens andere ideeen krijgen; dat moet je als enige vrouw natuurlijk meteen de kop in drukken.

Het viertal is echt gezellig en ook leuke afwisseling; je let veel minder op jezelf / je eigen paard, waardoor het wel lekker relaxed is voor de paarden. Ze vinden dat volgen wel leuk en reageren ook heel primair met kuddegedrag: eentje springt in galop aan, hup dan doen ze dat allemaal :D . Dat is voor mij best wennen, meestal wordt eigen initiatief niet op prijs gesteld ~~}>

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 19:40

Haha ja ik denk dat de paarden het zelf ook wel leuk vinden ja! :)
Ik ben vandaag ook weer in de zesde versnelling door de bak gegaan! Stalgenootje was hard aan het galoperen met der paard en dat vond Anne ook wel leuk. Sjoeff! Ik verloor mijn beugel dus was me al aan het bedenken hoe ik moest gaan vallen dat ik m'n rug niet nog meer zou verkl*ten. Maar het viel mee! Ik ben blijven zitten haha. Daarna weer flink aan het werk gezet. De kleine volte rechtsom in galop die gister moeilijk ging, deed ze nu wel fijn! Is het toch nog ergens goed voor! Haha.

Vanmiddag even naar Epplejeck geweest in Breda, maar vond het tegenvallen. Ik dacht dat het véél groter was. Ook qua collectie, heel veel nieuwe dingen (Anky pads) en dekjes (Eurostar) waren er niet meer... maar wel mooi geslaagd voor een nieuwe rijbroek!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 19:52

Ik heb vanmiddag heerlijk buiten gereden! Het rondje Opeinde weer. Vorige keren waren we een dik uur onderweg, dit keer was ik in 50 minuten weer thuis! Ze begint steeds vlotter te stappen (consequent zijn werkt blijkbaar) en we hebben flinke stukken gedraafd, met nog een mooi stukje galop. Dat scheelt blijkbaar meer dan 10 minuten hihi.
Na het rijden heeft Iris haar gewone winterdeken weer op gekregen, dus nu staat ze met een blote hals, wel zo mooi :)

Ik moet morgen naar Epplejeck, mijn antiklit is bevroren geweest en wil nu niet goed antiklitten. Toen ik het flesje leeg goot, bleek er een dikke smurrie in te zitten, jek... Dus even nieuwe halen.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 20:10

:D ik heb ook lekker buiten gereden, ons eerste bosritje is een feit! en ons eerste bewust gereden galopje ook :D :D :D

klasien, mengde het ook niet goed door te schudden?? wij hebben onze paardenspullen altijd binnenstaan dus nooit last van bevroren shampo's enz :)

en leuk dat viertal met Janouk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 20:14

FIjn dat het zo goed ging!

Leuk dat viertal :)

Damella had lekker een dagje vrij na alle drukte van gisteren!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 20:16

Lisette, ik ben als een gek aan het schudden geweest, maar helaas. Erg dom, ik vergeet eigenlijk altijd mijn vloeibare spullen binnen te zetten...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 20:29

Ik heb een geweldige les gereden.. topknol.

Daarna besloet een groepje van stal om spontaan een buitenritje te maken.
Dacht.. mooi.... kan ik hem mooi uitstappen

Dus heb mijn eerste buitenritje erop zitten yeahhhhhhhhhhhh ik ben stoer. :D *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:11

haha met mando ook al naar buiten geweest, volgens mij heeft iedereen t voorjaar in zn bol dit weekend, het was hier heel druk met paarden op de weg richting het bos!

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:40

janouk schreef:
@klasien
Janouk was een beetje moe :z
Ze had de avond ervoor men vaardigheids les gehad. S morgens prive dressuurles en moest smiddags weer aantreden in het viertal. Arme Janouk :(:) kilometers maken om weer in conditie te komen voor het wedstrijdseizoen volgende maand.

Verder vindt ze die opdringerige heren niets haha, ze durven niet dicht bij haar te komen in het viertal, want ze kan heel lelijk kijken. Ze zouden namelijk eens andere ideeen krijgen; dat moet je als enige vrouw natuurlijk meteen de kop in drukken.

Het viertal is echt gezellig en ook leuke afwisseling; je let veel minder op jezelf / je eigen paard, waardoor het wel lekker relaxed is voor de paarden. Ze vinden dat volgen wel leuk en reageren ook heel primair met kuddegedrag: eentje springt in galop aan, hup dan doen ze dat allemaal :D . Dat is voor mij best wennen, meestal wordt eigen initiatief niet op prijs gesteld ~~}>

Dah of niet in Haarlemmermeer..
Ik was reserve gevraagd maar nooit meer wat gehoord

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 09:34

@Paulusjuh: Ow das jammer zeg, maar de nieuwe Anky collectie (en eurostar volgens mij ook) is nog niet binnen! Mooi dat je geslaagd bent voor een broek, welke heb je gekocht?
@Klasien: De Equishine is nog tot en met morgen 2e voor de halve prijs ;) (en ik moet woensdag pas weer werken :P)

Wij hebben zaterdagavond een supergezellige avond gehad van het stamboek, was een erg leuke uitleg over fokkerij, en 1 conclusie konden we wel stellen, zelfs de ervaren fokkers doen nog heel veel op gevoel :D
@Sieta: Goed gereden in Ambt Delden! Kwam de uitslagen al ergens tegen :D Hoe ist nu met Willy?
@Yvank: Ook super gereden zeg!
Waren er nog meer hier er naartoe? dat heb ik zo snel even gemist geloof ik..
Ik zal zo richting de paardjes, alles is nu nog bevroren buiten, maar het zou mooi weer worden, dus wil eindelijk weer eens wat paarden door de wasstraat halen! Straks eerst de boxen maar doen en dan middags wassen ofzo :D

@Janouk: Is leuk he, viertal rijden! Wij hebben ook een keer een viertal proef gereden op onze keuring, en zouden ook nog naar de NT. Maar dat is helaas niet doorgegaan, was ontzettend leuk om te doen, zat wel véél tijd in! (maar wij woonden ook allemaal ver uit elkaar, dat helpt dan ook niet!)

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 10:16

kom effe spammen met een
Fjord
dochterlief heeft haar proef gisteren over nieuw moeten rijden..
op een manege paard en de proef gehaald.
met haar gave stoere bruine set
en sjabrak en bontje.
Afbeelding

en king met ze western hoofdstel heb een bitje
voor de shoot volgende maand
Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 10:41

kiddokids schreef:
Dah of niet in Haarlemmermeer..
Ik was reserve gevraagd maar nooit meer wat gehoord

Dit is het viertal van de Haarlemmermeerruiters, maar jij bent toch geen lid van de Haarlemmermeerruiters Hoofddorp? Wij gaan ook KNHS starten op de viertal wedstrijden, met als doel Regio Kampioenschappen Noord Holland halen.

Van een viertal bij de Aangespannen Haflinger weet ik niets. Ze schrijven daar toch geen viertal wedstrijden uit?

Mooi setje heeft je dochter. Gefeliciteerd dat ze haar proef gehaald heeft. Mijn nichtje start volgende week bixie met Janouk in Hoofddorp.