[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:46

Stanislasdag had ik ook nog nooit van gehoord, maar een half uurtje is wel te doen toch? ;)
Myour schreef:
Straks twee super spannende afleveringen van Criminal Minds :):)

Ze waren zeker spannend!! Blij dat ze het volgende seizoen niet uitstelden tot over een paar weken!
Ahhh Liekjje ook op een roze wolk :D Wat fijn zeg dat het zo goed ging!! Maar vervelend van je enkels! Ik heb soms ook erg last van mn (zwakke) enkels, soms voelt het net of er eentje op slot zit.. Heb zelfs een tijd gehad dat ik met mijn voet in de beugel door mn enkel ging :( Maar nu een stel stevige schoenen en dat is gelukkig over :D
Dat wordt dus lekker genieten voor jou als je eigen bomen er eindelijk zijn!
Wow Mara over 1.40! Jammer dat je geen foto's hebt kunnen maken Peelie! En de voordracht overleefd, toppie!
Horsii vandaag eerste werkdag bij de Action! Spannend hoor! Hopelijk bevalt het je goed.
Wow dat mensen serieus denken dat het dezelfde James is.. Alleen de aftekeningen laten al 2 totaal verschillende haffies zien en nog maar niet te spreken over de bouw.. :n

Zo vanmiddag Katja een nieuwe deken gekocht *D
Komt vanavond nog iemand een hoofdstel en een set peesbechermers ophalen, dus beetje bij beetje raak ik de spullen wel kwijt :Y)
Afbeelding
Afbeelding

Pfff jeetje wat een weer, bij jullie ook zo slecht?? Bah vind t echt nix aan dit |o
Ben gisteren begonnen met het breien van een sjaal := sja je moet wat he als je thuis zit :P

Candace

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 17:00

Mooie deken heeft Katja!
Haha ohjee sjaals breien! Succes!

Wat een storm he! Hier is het idd ook zo slecht! Echt balen want ik zou eigenlijk springles hebben maar dan moet ik door dit weer en dat word echt niks, ik moet toch wel een kleine 20 stappen naar de vereniging...

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 18:10

De sjaal schiet al op :P Maar pfff tot die op lengte is ben ik nog wel even bezig, haha..

T is echt slecht weer ja! Sneu voor de kindertjes die sint maarten gaan lopen vanavond..
Ik zou met dit weer ook niet langs de weg gaan hoor! Heb vandaag ook niets gedaan met Katja, brrr met dit weer in de buitenbak, neej leek me geen succes ;)

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 18:12

die deken heb ik ook gezien die zou ik eerst halen
maar hadden ze niet meer in der maat....

ik ga zo naar les met bianca :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 18:58

Nou eerste werkdag gehad.
Collega's allemaal erg aardig en het was ook erg leuk.
Gevuld en achter de kassa gestaann(hele middag).
Had nog nooit achter kassa gestaan maar ging erg goed.
Gewerkt van 7-5 maar normaal is het van 7-4 :D

Dalijk bijlezen nu even eten!

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:16

Haha SusaSuus vind het wel prima dat het stormt met sint maarten, wat een irritant feest is dat. :P Al die kinderen die liedjes komen zingen...
Fijn dat je lekker gewerkt hebt horsii! :D

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:42

zo ik ga dalyk even bijlezen ! :)
nu even douche haha, kwam gewoon in het donker thuis...
moesten nablijven omdat ik had tussenuur en nog 2 andere zaten in het strafhok die waren der uit gestuurt maar wij zaten daar met ze alle dus in dat strafhok, vonden ze niet zo grappig dus tot 5 uur op school gezeten...

morgen eindelijk weer naar cupje & vriendje <3

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:42

Ach hier doen ze niet eens aan Sint Maarten :P haha.. Maar heb t zelf wel altijd gedaan, ben dan ook een grunniger ;) Dus toch wel een beetje zielig voor die kindjes, hebben zo hun best gedaan op hun lampionnetje ;)

Dus een leuke dag gehad Horsii?
Ik had ook gesolliciteerd bij Action, maar afgewezen.. En dat met jarenlange winkelervaring, haha.. Ach waarschijnlijk wil ik te veel uren en ben ik te duur met mijn 25 jaar :p
Wat moet je eigenlijk om 7 uur al doen daar?

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:45

pff nog maar een keer :? (muts, druk weer op verkeerde knop..) nu ff uit mehoofd..

Uh..

Gail voordracht gehad.. is ook spannend.. gelukkig ging het toch nog best goed :)

Jolanda, volgens mij doet Epplejeck ook dekens wassen en waterdicht maken.

Katja mooie nieuwe jas :)

Horsii eerste werkdag geslaagd :) straks stroomd het geld binnen :D

Ik vind het wel sneu voor de kindjes.. Zo lang werkt aan de lampionnetjes (en ik ook :P ) en dan verregend/verwaaien ze helemaal..

Hier is het weer ook ernstig!! Zostraks terug van stal gereden via snelweg, maar dat was echt vreselijk eng zeg.. zag echt niks door de regen/wind.. Had nog naar de Epple gewilt om me zweetdeken te halen, maar toch maar niet gedaan..

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:47

Susasuus, waarschijnlijk het laatste.. K werkte vroeger bij Bal-lorig maar toen ik 20 werd, belden ze gewoon niet meer en me vaste dag werd vergeven aan een jong goedkoop meisje van 15..

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:47

Pff de radio klapt er steeds uit hier.. Rot weer :(

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:04

Suus wow mooie deken zeg! Welk merk is het? Ja hier is het weer ook vreselijk, net ook gedonder en bliksem brrrr.

Horsii fijn dat het werk leuk was :)

Hier was net serieus een groepje kinderen voor de deur, hoezo graag snoep willen halen?
James was lekker rustig vandaag, harde wind en regen konden hem helemaal niets schelen :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:29

Fijn dat james rustig was :)
K heb marena alleen beetje gepoetst.. (Alleen waar haar deken ligt was ze droog :+ Wat me ook nog wel verbaaste gezien de hoeveelheid water ze opgevangen heeft :P ) Verder niks kunne doen met dit geitenweer..

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:33

Denk idd ook dat ik te oud ben.. t viel te proberen :P Wil toch iets van werk weer hebben... :( Kreeg ook gewoon een standaard e-mail van ze, volgens hebben ze mn brief nie eens gelezen..

Myour, die deken is van HorsePro, had er zelf nog nooit van gehoord.. Hopen dat het beetje kwaliteit is :)
Denk ook nie dat Katja veel geeft om t weer, heb wel vaker in de regen en wind gereden.. Maar daar komt mijn gezeur weer: bak wordt zo alleen maar slechter en slechter..

Pff balen van de radio Nathalie!
Ik moet zo nog wat boodschappen doen, maar helemaal geen zin de deur uit te gaan eigenlijk ;)
Lief vriendje is nu de hond aant uitlaten, arme schat..

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 22:22

Wat een weertje, met Donna de binnenbak in geweest, dagje aan de lange teugel, ze deed het super zo voor de 2e keer.
Wel goed gewerkt, alleen niet extreem in het zweet gewerkt.
Daarna stalletje uitgemest, krijg ik me toch een plensbui op me hoofd, waardoor ik bij thuiskomst maar heerlijk een warm bad heb genomen, hahaha

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 23:39

sorry dames.. heb heel de dag gewerkt.. daarna naar de stad geweest even nieuwe halster gekocht voor angel! de nieuwe BR.. hij was net binnen zei ze :9 en even nieuwe laarsjes voor uitgaan enz!
en daarna bij angel geweest even mesten enz.. ze was beetje druk van het weer! pfoe .
hooop dat het morgen iets minder is zodat ik haar morgen ff weer beweging kan geven!

ik ga nu echt slapen want ik ben verrot! moet nog 2 dagen werken en maar 1dag weekend ;(

slaaplekkerr!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 08:57

Allenmaal mensen aan het werk, en ik heb toetsweek :+
Ik had gisteravond zo veel hoofdpijn van die stomme voordracht. Dat had mij zo veel spanning opgeleverd, dat ik gewoon al om 8 uur in mijn bed lag... Echt niet normaal... Ik ben gistere dus ook niet naar de paarden geweest... Vandaag ga ik lekker in de ochtend en ga ik terug in de middag om even te rijden :) Ik ben zo dus weg :)

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:01

jeeeeuhh stanislasdag vandaag... ga der zo naar toe & daarna gelijk lekker naar cupje & vriendje :D :D ga denk rijden als de bak een beetje te doen is, cup zal wel lekker fris zijn haha

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:23

Ben zo blij he met mn verzorgstertje :o
Ik hoop dat het weer nog redelijk blijft want ik moet nog hooi en stro gaan halen voor de mannen ...
en de brokjes zijn ook hard gegaan zijn ze echt dol op :9

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:36

Hier is nog droog maar wel flinke wind.

Ik baaaaaaaaal zo erg! Tweede half jaar van de studie hebben we keuzevakken, maar grotendeels moet je essays schrijven en presentaties houden. Mij niet gezien!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:44

Ik ben alweer zo lang niet meer geweest, ik heb alles weer bijgelezen maar ik heb nu ook toetsweek :( Ik ben dit jaar met de opleiding onderwijsassistent begonnen en over 2 jaar wil ik dan naar de pabo :P Ik moet nog steeds heel erg wennen want het is toch wel een verschil met de middelbare..

Ik heb eindelijk de regendeken met hals gevonden: http://www.ooteman.nl/product.asp?id=69972&sgid=48740&title=Vantaggio%20Rain%20Rolling%20Hood%20Graphite
en mijn pony is vorige week geschoren ik zal vanmiddag wel even foto's van hem maken ik ben me echt doodgeschrokken hoe wit hij is geworden maar ondertussen zijn we er allebei wel aan gewend ;)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:56

jeetje Gail.. Wel naar dat dat zoveel inpact op je heeft.. Vandaag ff paarden dagje inhalen dus :)

Guusje ook toetsweek
Ziet er wel vet uit die deken :) vet handig dat je de hals kan oprollen :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:23

Ja... dat heet echt heel veel inpact op me. Dat komt echt door de faalangst... Ik zou willen dat het anders was, maar het is niet zo. Als ik zo'n presentatie heb gehad ben ik daarna helemaal leeg gezogen. Dat komt ook doordat ik lichtelijk autisties ben... Dat klinkt geglijk alsof ik een of andere idioot ben, ben ik natuurlijk niet. Maar ik heb gewoon een andere manier ben stress en emoties verwerken. Ik huil bijv. best wel veel als dingen niet gaan zoals ik zou willen. Een ander mens zou zijn schouders ophalen en door gaan... Ik ben gewoon een halve dag afwezig met mijn gedachte en niet meer aanspreekbaar...
Nou ik ga me omkleden en weer naar stal, dan ga ik een stukkie rijden :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:26

guuuusje schreef:
Ik ben alweer zo lang niet meer geweest, ik heb alles weer bijgelezen maar ik heb nu ook toetsweek :( Ik ben dit jaar met de opleiding onderwijsassistent begonnen en over 2 jaar wil ik dan naar de pabo :P Ik moet nog steeds heel erg wennen want het is toch wel een verschil met de middelbare..

Ik heb eindelijk de regendeken met hals gevonden: http://www.ooteman.nl/product.asp?id=69972&sgid=48740&title=Vantaggio%20Rain%20Rolling%20Hood%20Graphite
en mijn pony is vorige week geschoren ik zal vanmiddag wel even foto's van hem maken ik ben me echt doodgeschrokken hoe wit hij is geworden maar ondertussen zijn we er allebei wel aan gewend ;)

is dat nou alleen een regendeken? of zit daar ook vulling in? kan het er niet echt uit halen...

Ik heb nu een deken met losse hals... Maar Mara's deken is het zo langzaam maar hand aan het opgeven... Beetje jammer. Want mijn HH was het eerste jaar echt heel mooi. Maar nu gaat de binnekant stuk...
Dat word toch sparen voor een nieuwe...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:08

Nee daar zit geen vulling in, wel zo'n stofje dat hij het niet te warm krijg en wat zweet opneemt maar dat houd hem niet de hele winter warm ben ik bang. (ik gebruik hem gewoon voor in de wei op te doen over zijn gewone deken zodat hij niet steeds naar binnen moet als het regent)

Morgen heb ik selectiewedstrijd voor het springen dus ik ga dalijk nog maar eens flink oefenen en schrobben 't is net een varkentje :+ en als hij dan mooi gewassen zullen we eens wat foto's maken ;)