Ooohjaa! Amanda ik had het wel gelezen maar nog niet gereageerd..
Gaaf zeg die nieuwe stal! Ziet er erg mooi uit, en fijn dat hij lekker kan lopen wanneer hij wil!:D
Het gaat al snel die maanden, januari ook alweer voorbij.. Zit inmiddels o pde helft van schooljaar.. weer een jaar voorbij, nouja voor de helft , dan is het ook zo Juli en dan kun je weer lekker met Madeira rijden!
Ik wilde vroeger nooit een haf of een fjord. Maar een barok paard. Kruising andalusier, met body. Of een kladruber of iets in de geest. En wat heb ik gekocht. Een haflinger Maar wel barok. Met bewegingen
amanda ik wilde ook nooit een haflinger. Vanaf dat ik in de paarden zat vond ik het maar vervelende paarden. Inmiddels staat er al 3,5 jaar een haflinger op stal waarvan ik de eigenaar ben
Ik wil pebbels ook door nibbit maar 2 paarden vind ik echt genoeg hihi.
Amanda, ik zit jou topic te kijken zegt het meisje , heeey das pebbels. Dus ik zeg nee dat is pebbels niet. Zegt ze wie is het dan ? Ik : dat is jim. Nee je bent in de war dat is pebbels
Haha ik wilde eerst een fries, toen een tinker en toen een Haflinger met heeeele lange manen. En toen wilde ik stoppen met paardrijden.. En toen wou ik Nibbit
Hahaha nou ik zou even voor je de dekadvertentie doorlinken
Lisa: nee, ik ken 'm verder niet. Kwam de advertenties regelmatig tegen. Wilde 'm graag eens op de foto zetten, maar heb nooit gemaild, want ik vond het te ver weg