Klopt idd ja van het Mctopic, wat toevallig.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Westhof schreef:Gefeliciteerd Emmy!
Balen hè SanneGeen deken meer op doen vind ik ook niet echt een optie. Wes' vachtje is nu nog lekker kort en hij blijft heel mooi schoon zo. Die deken kan eventueel wel weer gerepareerd worden.
Vandaag heerlijk de hele middag bij Wes geweestHad niet zo'n zin om te rijden, dus heb hem gewoon even in de bak laten lopen. Had mijn camera nog in mijn tas zitten, dus heb wat foto's van hem gemaakt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mandarijn schreef:Gefeliciteerd Emmy!
Wat een leuke foto's van Wes, ben jaloers op z'n dunne vacht! Spook heeft dat niet, die heb ik al twee keer geschoren...
Verhuis zaterdag met d'r naar een nieuwe stal, dan kan ze lekker iedere dag op het land (ook in de winter).
Dus afgelopen zaterdag de laatste lesjes gegeven met d'r, bak was bezet dus werd noodgedwongen een buitenrit. Pony van een stalgenootje geleend en de kinderen (zijn zusjes) waren helemaal blij dat ze eindelijk samen op buitenrit mochten.![]()
Spook is altijd extra voorzichtig met die kinderen, in de bak ook, echt zo lief.
Nordsvensk schreef:[ Afbeelding ]
Vannochtend vroeg gereden.. Is toch wel genieten![]()
Gisteren is ze weer bekapt en zijn haar tanden gedaan.Vrijdag weer een keer les, na 2/3 maanden. Dus hopelijk gaatze weer beter lopen
plutolover schreef:Gafe fotos wes.
nordsvesk mooi uitzicht.
ik heb vandaag een heerlijke rit gemaakt van 2,5 uur. Alleen liep stanley wat stijf en was niet voorruit te krijgen. Net als zn maatje waar die mee was. Stanley had duidelijk wat spierpijn.later de rit liep hij betee.
maar goed was zijn eigen schuld. De paarden waren ontsnapt uit de hitactief stal. Dus smorgens vroeg vonden ze de pa as rden verdeeld over het erf. Haha stanley stond met nog een paar IN de speeltuin (op t erf).. terwijl er een hekje om de speeltuin staat, wel met grote opening. Dus menneer de haflinger heeft heerlijk im de speeltuin gespeeld haha
Naomi_Haffie schreef:Mooie fotos van wes hierboven!
En die ochtendrit ziet er echt lekker uit zeg.
Haha dat moet een grappig gezicht geweest zijn plutolover, is het erf wel afgesloten?
---------------
Ik heb zo om 12 uur weer les met wilco, ben benieuwd vorige week ging het best goed.
heb as. Zaterdag avond weer een wedstrijd staan en dan hoop ik eigenlijk 2 punten te rijden, in de klasse b ben alleen ik en nog een combinatie er, dus 2de word ik zwz haha
PeerAppel schreef:Ik moet echt wat actiever worden.
Mandarijn, grappig! Jij was net aangenomen toch? Al training enzo gehad?
Laatst fijne clinic gereden hier op stal. Peg wordt steeds fijner, dus echt besloten dat we in januari gaan starten.![]()
[ [url=m/HrFlAt.PNG]Afbeelding[/url] ]
Het is trouwens dit weekend ook een jaar geleden dat ik mijn 1e onderlinge wedstrijd reed met Abby!
[ [url=m/EApHJT.JPG]Afbeelding[/url] ]
Mandarijn schreef:Het is allemaal goed gegaan gelukkig.
Spook vond het allang best, die had eten...
Manege-eigenaar vond het zo'n leuke pony, altijd leuk om te horen.
[ Afbeelding ]