Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sterkte 

Ben alleen erg slecht in terug lezen whahaha!
En ze krijgt een cadeautje met d'r verjaardag, over 3 maandjes word ze 5, en dan krijgt ze dit: http://www.paardenzorg.com/a-28464820/i ... us-dr-vzh/
wat een lieve huisgenootjes heb je!!

. Stond gezellig naast sita en nadia
. Ging ervanuit dat ik er voor niets stond
. Toen begon de prijsuitreiking en bleken Damella en ik gewoon kampioen B dressuur te zijn geworden met 194

jij en Sita staan er beide op, geen superfoto's het was lastig in zo'n donkere bak! Paulusjuh schreef:Ik wil voor Anne voor een andere, kortere, singel kijken want m'n huidige zit aan beide kanten op gaatje 6 of 7 haha. Zit alleen te kijken wat ik wil. Schijnt dat ze met zo'n anatomische meer vrijheid hebben om te bewegen, iemand ervaring? Ik heb nu neopreen singel, maar is leer fijner?

Ze liep heel fijn
, wilde nageven (mam zag het zelfs dat ze fijn liep haha) en we galoppeerde voor het eerst weer sinds vorige week donderdag maar ze was mega braaf. 
Madeira_ schreef:Paulusjuh schreef:Ik wil voor Anne voor een andere, kortere, singel kijken want m'n huidige zit aan beide kanten op gaatje 6 of 7 haha. Zit alleen te kijken wat ik wil. Schijnt dat ze met zo'n anatomische meer vrijheid hebben om te bewegen, iemand ervaring? Ik heb nu neopreen singel, maar is leer fijner?
Oke nu word het echt eng.. heb vandaag net een nieuwe singel gekocht! 1 die wat zachter is dan die ik nu heb..

Paulusjuh schreef:Aha, zo een heb k nu ook!
Wordt nu alleen tijd voor een iets kortere, hij komt nu tot aan mn dekje, das irritant!