Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:16

Ik heb ze van http://www.equimatch.nl
dan de shire dekens. Highlander / stormbreaker zonder hals hoor
Geweldige pasvorm, sterk en erg goed betaalbaar.
Heb ze in 0 / 100 / 200 / 300 grams.

Volgens mij zijn er nu aanbiedingen.

wouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:01

zo te zien is shire ook een mooie pasvorm, en de prijs spreekt mij meer aan.
Heb er eigenlijk wel een op korte termijn een nodig.

Anoniem

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:09

Horseware is goedkoper :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:09

Voor een 200 grams betaal je hier in de winkerl nu 35 :)

wouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:26

Waar staat deze winkel, hebben ze een internetwinkel of site.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:01

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:17

Wat een leuke foto’s Kiddokids! :D

Yvanka, zo is het wel leuk shoppen zeg haha :D

Paulien, bah wat een nare berichten :( sterkte :(:)

Maes, gelukkig viel het mee bij de tandarts, brr :(:)

Wouke, ik weet zo niet uit mijn hoofd welke dekens ik er nu op heb leggen, haha..

Dan ook maar is een foto'tje van mijn knappe vent, hij deed het weer super!! Madeir heeft lekker vrij :)

Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:19

Ik kom ook weer eens eventjes binnenvallen, heb een hoop om terug te lezen, haha! :o Ben alleen erg slecht in terug lezen whahaha! _/-\o_
Vanavond na het werk heerlijk naar Lyzet geweest, we hebben sinds kort nieuw dressuurzadel, en vandaag kwam singel binnen, dus heerlijk weer kunnen trainen! Vanavond erg veel aan de buigingen gewerkt... Ze word alleen boos als ze het niet snapt, grappig om te zien, maar ze doet het voor nu heel erg goed! Heb sinds oktober gewoon ook echt weer zin gehad om te rijden!!! :D En ze krijgt een cadeautje met d'r verjaardag, over 3 maandjes word ze 5, en dan krijgt ze dit: http://www.paardenzorg.com/a-28464820/i ... us-dr-vzh/

Ben alleen nog aan het nadenken welke uitvoering, deze: http://www.paardenzorg.com/a-28464820/i ... us-dr-vzh/ of deze: http://www.paardenzorg.com/a-28464992/i ... nk-dr-vzh/

wouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:32

Yvanka denk dat ik pech heb, zie de deken niet meer staan, of te groot.
Ga denk naar de site van horseware en laat me adviseren. Meet mijn pony helemaal op. <3

Madeira, mooie foto, en wat zijn ze lief.

Onze huisgenootjes, :D
Afbeelding *D

lyzet wat een leuke knal kleurtjes. Hou er wel van. :j

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:50

Wouke, thanks <3 wat een lieve huisgenootjes heb je!!

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:23

wouke, ahh wat een gezelligheid in die mand!
madeira, leuke foto van je knappe vent!
Sita, zal ik de springschoenen morgen bij het secretariaat neerleggen? want ik ben foto's aan het maken morgen

er is in apeldoorn (waar ik vlakbij woon) een nieuwe outletstore geopend vandeweek, waar alles wat over is van oude collecties van de ruitersportzaak waar ik altijd heenga naartoe gaat voor 30-70 % korting gemiddeld, mn vriendin is er al naartoe geweest, die heeft flink ingeslagen heel goedkoop allemaal!!
alleen ik ga naar equitana, dus moet me nog even inhouden :p ik ga 17 maart!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 22:46

Ah lieve foto!

Ik heb vandaag lekker appel -kaneel cake gebakken , hij is erg lekker! Morgen weer lessen met Anne, ben benieuwd!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 23:10

Ik wil voor Anne voor een andere, kortere, singel kijken want m'n huidige zit aan beide kanten op gaatje 6 of 7 haha. Zit alleen te kijken wat ik wil. Schijnt dat ze met zo'n anatomische meer vrijheid hebben om te bewegen, iemand ervaring? Ik heb nu neopreen singel, maar is leer fijner?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 08:11

Is goed lisette, thx! :)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 08:15

Ahhhhhhhh wat schattig zo in die mand... geef mij die linkse maar die past goed bij mijn verzameling _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:02

Zo vandaag een topdagje gehad op de allround kampioenschappen in ambt-delden! Was super gezellig en damella deed het super :D

Dressuur ging fijn, kan nog veeeeel beter maar was beter dan laatste keer. Daarna springen, met inspringen weigerde ze steeds had er al geen vertrouwen meer in en ook de ambulance spookte nog in mijn hoofd. Maar ze ging door het vuur in de ring! Alles gesprongen en ze vond het prachtig, werd wel wat moe dus hadden 8 strafpuntjes maar dat geeft niet. Daarna vaardigheid eerste onderdelen gingen super daarna schrok ze ergens van en werd ze bang dus afgestapt en aan dehand parcours gelopen en ze vertrouwde me volldig dus liep overal achteraan.

Daarna prijsuitreiking te paard. Maar ik had zo'n hoofpijn en moe dat ik zonder paard ging anders komt het niet goed := . Stond gezellig naast sita en nadia :D . Ging ervanuit dat ik er voor niets stond :') . Toen begon de prijsuitreiking en bleken Damella en ik gewoon kampioen B dressuur te zijn geworden met 194 :wow:

Wat ben ik ápetrots op mijn topper <3

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:14

Ohhh supergaaf Yvanka!! Gefeliciteerd
Zo heb ik in 2011 in Ermelo gestaan haha. Had Anne al teruggebracht naar huis ( had toen geen stal gehuurd) en zelf teruggegaan naar Ermelo. En was toen dus ook b Kampioen geworden, wat baaaaalde ik zeg! Weet hoe het voelt haha ;)

Ik had vanochtend weer les, het ging echt onwijs lekker! Ze was los, voorwaarts en had gewoon zin om mee te werken. Buigen in rechtergalopging wat lastiger maar al met al zijn we er toch gekomen, echt fijn! Over 7 weekjes ons L2 debuut!

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:02

yvank goed gedaan! ik heb de foto's al klaar, die staan in de link op fb :) jij en Sita staan er beide op, geen superfoto's het was lastig in zo'n donkere bak!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:06

Paulusjuh schreef:
Ik wil voor Anne voor een andere, kortere, singel kijken want m'n huidige zit aan beide kanten op gaatje 6 of 7 haha. Zit alleen te kijken wat ik wil. Schijnt dat ze met zo'n anatomische meer vrijheid hebben om te bewegen, iemand ervaring? Ik heb nu neopreen singel, maar is leer fijner?

Oke nu word het echt eng.. heb vandaag net een nieuwe singel gekocht! 1 die wat zachter is dan die ik nu heb.. :P

Yvanka, wouwieee! Super meis, gefeliciteerd! :D

Vandaag heerlijk gereden, ze hoestte maar 2x (1x toen we begonnen met draven, daarna tijdje gedraafd niets meer aan de hand.. 1x toen we begonnen met galopperen, daarna niets meer) :D Ze liep heel fijn :D, wilde nageven (mam zag het zelfs dat ze fijn liep haha) en we galoppeerde voor het eerst weer sinds vorige week donderdag maar ze was mega braaf. :D

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 7369_n.jpg

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:39

Madeira_ schreef:
Paulusjuh schreef:

Oke nu word het echt eng.. heb vandaag net een nieuwe singel gekocht! 1 die wat zachter is dan die ik nu heb..

_O- _O- _O-

En watvoor 1 heb je nu gekocht?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:40

Zo'n 1: Afbeelding :)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:45

Aha, zo een heb k nu ook! :)
Wordt nu alleen tijd voor een iets kortere, hij komt nu tot aan mn dekje, das irritant!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:47

Paulusjuh schreef:
Aha, zo een heb k nu ook! :)
Wordt nu alleen tijd voor een iets kortere, hij komt nu tot aan mn dekje, das irritant!

Volgens mij heb je deze singel in verschillende maten. Ik heb nu een 50 cm gekocht, ik hoop dat hij niet te groot is (ga morgen even passen en kan hem anders terug brengen). Ik heb nu een andere, ene kant zit hij op gaatje 5 en de andere kant op gaatje 6...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:47

Lisette1987 schreef:
yvank goed gedaan! ik heb de foto's al klaar, die staan in de link op fb :) jij en Sita staan er beide op, geen superfoto's het was lastig in zo'n donkere bak!

Ik ben heel blij met de foto's! Bedankt voor t lenen van je springschoenen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:53

Ik heb een kunsstof en een leren beide fijn :) kunsstof gebruik ik met modder.

Mijn toppertje vandaag :+: bedankt voor de foto's Lisette!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding