Topic van mijn knappe meisje, het kijken waard.
En nog gewoon wat fototjes

Zoek je alleen een haflinger of ook andere rassen Daan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zou zelf nooit 2 jaarlingen gaan houden..Dan moet je ze dus over 2 jaar ook beide gaan inrijden en blijven rijden, das best pittig.

In de tijd dat we nog op de andere stal stonden had ik de keuze gemaakt om te stoppen met Atlas ivm met tijd en geld en dat ik er niet meer met plezier heen ging. Maar die keus had ik op dat moment niet moeten maken (examenstress, geen fijne stal ed) Gelukkig was de eigenaar heel erg blij dat ik hem toch nog wilde doen en zo hebben we besloten dat ik hem 1 dag per week doe en de oude verzogster die nog wel op stal kwam doet hem twee dagen. Maar ik ben meestal wel een paar keer per week op stal. Met Atlas gaat het echt heel er goed!! Hij zit super in zijn vel en is heel blij en ondeugend 

Zou fijn zijn.
Marlis schreef:Ja inderdaad.Zou fijn zijn.
Ik ga morgen met een oud stalgenoot bij haar op stal kijken.
Is in Rhoon dus weet niet of het kwa afstand/benzine kosten te doen is voor ons(vlaardingen naar Rhoon). Is een hit aktief stal, 24/7 buiten, voerstations, buitenbk 285 euro p.m. incl 4 wormenkuren per jaar.