Hahah Ik heb rubberen laarzen en skisokken Dat is wel te doen.. Soms (:
Jaa klinkt wreed, maarja ze zijn wel irritant die beesten! Gelukkig heeft Nib er niet zo heel veel last van maar ik wel.. Moet ze telkens weer dood meppen
Iemand evt nog intresse?? We willen dit jaar wrs een haf merrie bij ons laten dekken door Nib, maar we zijn benieuwd of dat zou verkopen.. Wat denken jullie? Moderne Haf met Nib kruisen.. Of een Andalusier overheen?
xAlice
Geplaatst: 30-01-10 21:48
_Dieuwke schreef:
AliceTwingo schreef:
morgen ? overmorgen bedoel ik op zondag mag ik niet komen
waarom niet ? kerk ofzo?
ja, ze zijn gelovig ze hebben rustdag op zondag
xAlice
Geplaatst: 30-01-10 21:48
Liiisaaa schreef:
Jaa geweldig
Iemand evt nog intresse?? We willen dit jaar wrs een haf merrie bij ons laten dekken door Nib, maar we zijn benieuwd of dat zou verkopen.. Wat denken jullie? Moderne Haf met Nib kruisen.. Of een Andalusier overheen?
hoe duur is Nib ? Aida & Coriana worden elk jaar gedekt
Uhmm Nib is 150 zonder dekbon, en 250 met dacht ik? Maar kan zijn verandert hoor! Maar die dekking kost voor ons niks, eigen paard enzo.. Als je dat bedoelde haha
Nib wil altijd hoor Maar wat zouden jullie gaver vinden.. Een AndalusierxHaf, of een klassiekexmoderne haf maar wel met klassiek uiterlijk (grote kans) lange manen en wrs mooie ruime gangen?
Haha Ik wil ook dat Nib erover heen gaat, ook omdat het ZIJN merrie is, en ik anders een enorm probleem ga krijgen met rijden denk ik. Want Nib is NIET gek, hij weet echt wel wanneer een andere hengst ZIJN merrie dekt
Jaa sjieke gangen zijn ook heel gaaf! Maar aparte kruisingen leveren tegenwoordig ook érg veel op!
Ik zou ook voor een barokke haf gaan. Is toch afwachten wat er uit komt. Een kruising kan ook leuk zijn, maar dat is wel een grotere gok dan binnen het ras fokken.