monique22 schreef:
ziet er goed uit
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Freya schreef:Ik heb het eerste antwoord terug.
De fokdag staat geheel los van het stamboek ( twijfel om te gaan wordt nu alleen maar groter ) Kan wel veulenkampioen worden met Wahida.
Zoals de oganisatie van de fokdag aangeeft, is het een gezellige dag met je paard. En is zal best leerzaam zijn voor Wahida, zoals zij aangeven.
Nu ik dit type, heb ik besloten om het niet te doen. We wachten wel een jaartje. Om voor 2x 5 minuten in de ring te lopen en daarvoor 3 uur heen en 3 uur terug te reizen schiet niet echt op denk ik.
Dan had ik beter naar Dordrecht kunnen gaan.
Peelie schreef:monique, ik vind het zadel er plastiek uit zien (als je snapt wat ik bedoel)
Spaar dan door voor een wintec oid met cair. Dat is gewoon veel beter dat zo'n goedkoop zadeltje van 175 euro.
Het gaat hier wel om de rug van je paard!!! Hou daar rekening mee.
edit:
Whaa ik ga morgen voor de knollies shoppen met Paulien!! Ik kan voor 200 euro shoppen!!!!
Peelie schreef:monique, ik vind het zadel er plastiek uit zien (als je snapt wat ik bedoel)
Spaar dan door voor een wintec oid met cair. Dat is gewoon veel beter dat zo'n goedkoop zadeltje van 175 euro.
Het gaat hier wel om de rug van je paard!!! Hou daar rekening mee.
edit:
Whaa ik ga morgen voor de knollies shoppen met Paulien!! Ik kan voor 200 euro shoppen!!!!
Hinke schreef:Fijn dat jij dat wilt doen Freya. Het is toch veel werk, zeker het regelen van wie er allemaal meegaan en zorgen dat iedereen op tijd betaald.
Over dat je het gevoel had iedereen te kennen: dat had ik ook wel heel erg. Iedereen was IRL eigenlijk precies zo als ik me had voorgesteld.
@Madeira: het viel me op hoe goed je zelf uit de voeten kunt met je slechtziendheid! Ik had je hondje wel willen zien, maar als hij de weg niet kent heeft het idd niet veel nut voor jou.
@Freya: ik zou het om het trailerprobleem niet laten hoor. Als ze op de trailer staat, staat ze dan rustig? Je hebt grote kans dat als je wahida in de trailer duwt, zij er achteraan komt, maar dat zou je mss idd eerst eens even thuis kunnen proberen.
Heb net Ankie 10 minuten met mijn rozedubbele longe gelongeerd, en toen werd het al weer donker. Pff! Ik ga nu maar naar bed