Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandarijn schreef:Leuke cadeautjes gehad dus Naomi!
Spook past d'r nieuwe neusriem!
Moest een lage en vind dat zo stom staan altijd, dus dan maar een met lak en dat staat d'r nog best ook...!
Kim_97 schreef:geslaagd voor een nieuw zadel!het is een Greenfields geworden, dat is eigenlijk een Massimo, maar het komt uit Engeland en daar heet Massimo Greenfields.
[ Afbeelding ]
Naomi_Haffie schreef:Wat erg amber : ( hopelijk knapt hij snel op!
Leuk plutoloverzn streep scheelt vast wel wat!
ik ben net op wedstrijd geweest in elstging best goed. Kan altijd beter natuurlijk, had 175 en 180
Westhof schreef:Ik ben wel heel erg laat NaomiHeb het de afgelopen dagen nogal druk gehad. Maar alsnog gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad
Jeetje, wat naar Amber! Vreselijk dat mensen tot zoiets in staat zijn. Blijf gewoon van andermans paarden af denk ik dan. Hopen dat de dader(s) gevonden worden. Sterkte voor jou en Marnix
Fijn dat je een ander zadel hebt KimZiet er mooi uit!
Mooie punten Naomi
Fijn dat het beter gaat Christa! Leuk dat je waarschijnlijk gaat starten
------------------------------------------
Ik ben van de week voor het eerst echt alleen met Wes naar buiten geweest. Daarvoor is mijn vader telkens meegegaan op de fiets. Ging best goed! Wes was soms wel een beetje nerveus, maar hij heeft geen enkele keer moeilijk gedaan. Wel jammer dat sommige mensen zich zo asociaal gedragen in het verkeer. Toeteren, snel voorkruipen, vlak achter het paard gaan rijden... ZuchtMaar zeker voor herhaling vatbaar dus
[ Afbeelding ]
Mandarijn schreef:Vandaag voor het eerst op wedstrijd geweest met Spook!
Of nouja, eerste wedstrijd van ons samen. Spook heeft wedstrijden gelopen en ik vroeger ook veel gereden, maar is voor mij alweer drie jaar geleden.
FNRS wedstrijdje gedaan, F14. En eerste geworden met 234 punten.
Wel wat soepel gejureerd, maar wel blij mee!
Stalgenootje die ook meeging was ook eerste, helemaal leuk...!
En Spook miste d'r vriendinnetje (die was wel hélemaal in de losrijbak) dus ik denk dat ik morgen een schor paard heb met dat geschreeuw van d'r.
[ Afbeelding ]
Foto's van de proef, heel onduidelijk (foto gemaakt van het filmpje op de iPad).
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
http://i57.tinypic.com/1yps29.jpg (poging tot halsstrekken)
plutolover schreef:
xx_Charlot schreef:Lola is kaal! Nou ja, half
[ Afbeelding ]
Het wordt morgen nog bijgewerkt, en dat stukje haar op haar kont moet een hartje worden![]()
taarss schreef:Mijn bijleespost ga ik binnekort ook doen maar wou even kwijt dat ik woensdag voor het eerst springles heb gehad met allstar en ook met 5 andere paarden in de bak gereden wat hij totaal niet gewend is en hij was echt super braaf! In het begin met inrijden erg heet maar na een paar rondjes draf had ik weer controle. Ik had nooit verwacht dat hij het zo leuk zou vinden en ik zelf ook! Hij sprong alles, geen enkele weigering en hij heeft ook zeker wel een goede techniek dus we gaan zeker verder met het springen! Ik zal vanavond een filmpje hier laten zien
EmmyJoycee schreef:Super leuke dag gehad op stal, heerlijk twee proeven gereden. 2 keer eerste geworden met 188 & 183 puntenHelemaal blij, en lycke deed het onwijs goed!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Westhof schreef:Gefeliciteerd Emmy!
Balen hè SanneGeen deken meer op doen vind ik ook niet echt een optie. Wes' vachtje is nu nog lekker kort en hij blijft heel mooi schoon zo. Die deken kan eventueel wel weer gerepareerd worden.
Vandaag heerlijk de hele middag bij Wes geweestHad niet zo'n zin om te rijden, dus heb hem gewoon even in de bak laten lopen. Had mijn camera nog in mijn tas zitten, dus heb wat foto's van hem gemaakt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nordsvensk schreef:[ Afbeelding ]
Vannochtend vroeg gereden.. Is toch wel genieten![]()
Gisteren is ze weer bekapt en zijn haar tanden gedaan.Vrijdag weer een keer les, na 2/3 maanden. Dus hopelijk gaatze weer beter lopen