Vandaag is Doosje jarig...... 11 jaar alweer.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kosten zijn 20,- exclusief het toegangskaartje. 
?
wel vanuit draf anders gaat ze racen. Komt vanzelf wel! Maar was al heel wat dat ik er weer over durfde vorige keer eindigde ik in de ambulance

. Een keer had ik een bijrijdster die ook les gaf een mensen met een beperking. Een klein meisje ging met haar mee en ze vroeg aan mij, mag zij er misschien eventjes op? Dus ik heb toegezegd. Meisje durfde eerst amper te stappen, maar op Madeira ging ze gelijk hup in draf
hihi. Madeira is alleen niet altijd even makkelijk in galop en als je iets meer van haar gaat vragen, buitenritten en springen.. Maar Madeir is wel een paardje dat precies aanvoelt wie ze kan hebben en wie niet.. kleine kinderen, mensen met een beperking zet ik met een gerust hart erop (stap en draf dan, haha). 

(Dat zijn leuke meevallers btw!)
maessie schreef:@Paulusjuh: Ook bij EJ kun je VVV bonnen inleveren(Dat zijn leuke meevallers btw!)
Zo kom net bij de tandarts weg, mn ene kies is weer helemaal spik en span. Alleen wat kramp in mn kaken van t mond openhouden haha. (das ook echt het enige waar ik pijn aan heb gehad gelukkig) Nu mn andere kies nog...
De datum voor de Equitana is inmiddels ook bekend, het word 22 Maart. Dus mochten er mensen mee willen pb maar ff
liggen, heb een premiere maar begint op de schoft te trekken en elke keer dat ik kom zit hij vast op de borst. (van het grazen).