Ik had haar ook al gezien op het haflingerforum ja!
Madeira: Succes met je les! Welk proefje moet je rijden?
Economie ging boven verwachting! Ik hoop op een 6je!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hinke schreef:Amanda schreef:Beetje laat, maar ik heb een nieuw zadel gekregen.
Deze is wel recht en ligt goed
Super!Merk je het met rijden nu ook, dat je een goed passend zadel hebt?
Ik ben blijwant die andere mensen van de pensionstal hebben afgezegd en ik mag er dus in principe komen met ankie
Wel jammer dat ik nu in april niet meer terugga naar mn oude stal, maar ik wil gewoon niet tot mei wachten. En sowieso zit ik dan de volgende winter weer met het probleem van buiten en binnenzetten, en dat ze vanaf december niet meer naar buiten kunnen etc.
Het is een beetje goedkoop opgezet (geen wc en geen voorzieningen verder) maar ze staat er buiten met 4 anderen en ze hebben een inloopstal dus het is precies wat ik zoek;) (nu moet ik mijn vriend dit heugelijke nieuws nog gaan vertellen, hij zal niet zo blij zijn)

joopiexx schreef:Balen voor Stravero.. Op het haflingerforum zit ik niet, ik weet niet eens wat het is![]()
Vandaag mag ik weer zo laat naar school, 14.45 beginnen...
maar ik heb vanmorgen al wel ff mn bolle kunnen knuffelen.
Hij begint te verharen, op de plekken waar hij niet geschoren is (zadel, klavertje, hoofd & benen) heeft iemand van jullie dat ook al bij zn haf? Hij voelt niet TE warm onder zn dekens, gewoon lekker, en zoveel ligt er eigenlijk niet op. Ong. 350 gram.
Maar maak je geen zoregn... alle paarden verharen op het moment bij mij op stal. dus het zal wel goed zijn... 

echt vaag maarja we hebben dr wel om gelachen
lol... dat is al haar 3e...

_Ro0sj_ schreef:Viva, Daat heeft MelanieB van bokt ook een keer gehad
wel raar is dat ma snap het aan de andere kant wel

staat nu dus ook te koop..
En ik had met proef 5 ook heel vaak dat ik dacht van huh? Hoe zit dit nou weer! Dus gewoon veel oefenen en dan komt het echt wel goed!