Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:aaaaah gelukt
lotteluvah schreef:Ik kan een scapa choco set kopen met bandages.
Doen of niet doen?
lotteluvah schreef:Ik kan een scapa choco set kopen met bandages.
Doen of niet doen?
SmeeJ schreef:Hehe,ik heb vanmiddag een ongeluk gehda
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Ik kan een scapa choco set kopen met bandages.
Doen of niet doen?
hoe duur??
SmeeJ schreef:ooh, op school vanochtend wou ik ff naar de bakker toe fietsen in de pauze met een vriendin.
Dus wij fietsen bijna uit de poort, komt er opeens een jongen aan vanachter een busje op de stoep.
Rijd ik vol in zijn achterwiel, die dubbel ik en vriendin op de grond.
Moest ik naar het ziekenhuis omdat ik me pols niet meer kon bewegen, bleek het een botfractuur te zijn.
Hij dik trammelant maken etc, maar de concierge had het gezien dus hij kon ons de schuld niet geven..
SmeeJ schreef:ooh, op school vanochtend wou ik ff naar de bakker toe fietsen in de pauze met een vriendin.
Dus wij fietsen bijna uit de poort, komt er opeens een jongen aan vanachter een busje op de stoep.
Moest ik naar het ziekenhuis omdat ik me pols niet meer kon bewegen, bleek het een botfractuur te zijn.
Hij dik trammelant maken etc, maar de concierge had het gezien dus hij kon ons de schuld niet geven..
lotteluvah schreef:75 euro.
lotteluvah schreef:75 euro.
dlientjuh schreef:lotteluvah schreef:75 euro.
nietzou het niet doen
dlientjuh schreef:lotteluvah schreef:75 euro.
nietzou het niet doen
dlientjuh schreef:ik zou voor 2e hands gaan
en trouwens je hebt al een bruine anky
SmeeJ schreef:Oh nu heb ik soort gips.
En moet het een tijd omlaten dusja, soms verkramp ik opeens van de pijn omdat ik me pols heel iets verdraai
lotteluvah schreef:dlientjuh schreef:ik zou voor 2e hands gaan
en trouwens je hebt al een bruine anky
Ik heb 3 bruine ankys en 2 bruine eurostars