Ik mag niet klagen ofzo maar ken vele star nakomelingen en nog maar 1 gezien met korte manen
Stanley's mamma
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
silby schreef:Fey net zo idd, soms heb ik ze wel eens los zodat ze even kunnen luchten maar dan knoopt het ook weer zo snel ondanks de spray...
Ze blijven ook maar groeien
Dan denk ik pony is al 13 jaar wanneer stopt het

Maar daar heb ik Monsoon ook nog voor klaarstaan, denk dat dat ook een supercombi gaat zijn!
vriendin van mij heeft haar gelukkig gister nog even gereden, die komt er altijd weer blij af. Nu wilde ze weer dat ik haar merrie ook zo leer galopperen
(Larissa galoppeert ook supermooi gedragen, maar is een heel ander type (Midas-Hanja) en voelt heel anders aan haha) Wel lief om te horen!
maar hoop dat het snel weer aan groeit...

Dan heeft rijden morgen ook nog weinig zin, kan er beter iemand anders in mijn plaats. Wel goed dat je het zegt van de 17e Marinda, kan ik die misschien nog extra opgeven! (Check ik wel ff de jury
) Heb alleen Oudega de 9e voor nu nog staan. Ik heb me afgelopen week ook nog ingehouden om te mailen of de uitslagen van de laatste keer Burgum nog komen hihi!
Was wel benieuwd of dat nu heel erg anders rijden is dan hier, en of dat eventueel ook nog interessant is qua punten? (En zou dat wat een leuk concours zijn?) Die bij de Kiefferhof lijkt mij ook leuk, en volgens mij was er nog zo eentje waar wel mensen van hier heen gingen.
(en veulenloos op het juiste moment
)
) Alleen kijken is ook leuk natuurlijk! maar meedoen lijkt mij ook heel gaaf. Japke heeft er zo'n mooi verslag van, van de laatste keer..

Wij hebben onze eerst haflinger Hofnar bij Klaas weg.
Welke klasse ga je dan weer starten?