Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

verder is ook mijn advies om minder met de voorkant bezig te gaan, werken aan het aan het been zijn en soepel maken, stelling en buiging, paard sterker maken enz, dan komt de voorkant vanzelf mee is mijn tip
En bizar hoe leven en dood dan zo dicht bij elkaar kunnen staan! Klasien schreef:Yvank, heb je commentaar gehad op de losse manen?
Ik ken iemand die haar kwpner de manen af schoor, zodat ze niet in hoefde te vlechten... En ze had ook nog altijd een voldoende voor verzorging. Zelfs op handbreedte getrokken manen hoef je niet te vlechten, als ze maar netjes aan 1 kant hangen en recht zijn.

ik heb van mn studiecoach groen licht gekregen over verloop van mn opleiding! Ik loop achter door dat ik ziek ben. Dus vanaf september op stage gaan zal niet echt gelijk een optie zijn. Maaaar als ik 30 punten haal (van de 60 van dit jaar) dan mag ik van school op hoge uitzondering gaan beginnen met een minor ipv eerst op stage! Moet nog eens even heel goed nadenken wat ik dan ga doen. Heb een hele leuke gezien in nijmegen... Maar dat betekend wel dat ik een half jaar dan op kamers moet.... Damella kan dan niet mee dus die zal hier moeten blijven maar kan er dan zelf 5 dagen per week niet voor zorgen
nog maar eens even goed over nadenken... stiekem hoop ik dat er nog een leuke komt in zwolle/groningen dat kan ik wel reizen.
moeilijk kiezen allemaal
Ik ga 15 maart naar een open dag in Zwolle, ben benieuwd...