@Stravero, mooie tekening!
@ Vivalavida, leuke foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Van mij Nicht nogwel
spanned dus
Sas_Abel schreef:@ Nathalie83, de ouders van Abel zijn helaas onbekend, ben dr zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar!
Klijntjuh schreef:Ik heb ook een Abel

Amanda schreef:Beetje laat, maar ik heb een nieuw zadel gekregen.
Deze is wel recht en ligt goed
want die andere mensen van de pensionstal hebben afgezegd en ik mag er dus in principe komen met ankie
Wel jammer dat ik nu in april niet meer terugga naar mn oude stal, maar ik wil gewoon niet tot mei wachten. En sowieso zit ik dan de volgende winter weer met het probleem van buiten en binnenzetten, en dat ze vanaf december niet meer naar buiten kunnen etc.
) leiin schreef:niemand nog tips over het wel of niet knippen van de sokken bij mok?![]()
Nl je slechtziendheid. En dan probeer je het de volgende keer gewoon weer
? Dan kan ik misschien even volgen.. Denk dat ik zo'n 15 pagina's in te halen heb? 
Peelie schreef:HIHI... waarom niet???? naar zo soort iets ben ik ook opzoek...
Maar in principe ben ik nu juist minder tijd kwijt omdat ik niet hoef buiten en binnen te zetten en al het andere met de mensen daar af kan spreken
Moet toch eerst een kwartiertje over de baan eer ik er ben, ze geven dan ook nog eens vrij glad weer dus heb wel graag het frisse er af.
FZ_Lin schreef:hallo, heb eerder in dit topic gezeten. Maar wil alleen een oproepje plaatsen voor de haflingerliefhebbers.
Mijn haflinger staat te koop, voor meer info kan je mij pben.
Groetjes Lin

(zegt ze op msn tegen mij)