Kim_97 schreef:geslaagd voor een nieuw zadel!het is een Greenfields geworden, dat is eigenlijk een Massimo, maar het komt uit Engeland en daar heet Massimo Greenfields.
[ Afbeelding ]
Ziet ee mooi uit! Wel een diepe zit zeker?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim_97 schreef:geslaagd voor een nieuw zadel!het is een Greenfields geworden, dat is eigenlijk een Massimo, maar het komt uit Engeland en daar heet Massimo Greenfields.
[ Afbeelding ]
_Sanne schreef:Gefeliciteerd Naomi!
AMBERRTJEE hopelijk valt het allemaal mee! Hoezo denken jullie dat hem wel iets aan gedaan is? Sporen ofzo gevonden? Geloof dat een paard ook behoorlijk lomp in de wei kan doen..
Tamara, Bobby is donker jaMaar is ook geen Haflinger he haha. Is 100% welsh
Polkiej_x schreef:Mara gaat het al iets beter, of nogsteeds ziek?
Jammer van de bak sanne, maar ze loopt wel erg mooi zeg!
Ohhh tamara wat staat de deken en het halster leuk!!!
Welkom claudia! Idd moeilijk werk vinden in alles in deze tijd… helaas!
Succes op je nieuwe werkplek!
Voel je je intussen al iets beter?
Hoi ambertje, ik ken je niet eens (oeps….)
Wat erg zeg van zn mankementjes! Ben benieuwd wat de politie etc er van vinden en eraan gaan doen.
Zijn neus ziet er idd erg raar uit, een praam kan het ook niet geweest zijn lijkt me??
Staat hij op een weiland zonder toezicht/huizen in de buurt??
Claudia, leuk pakketje dus!!!!
Haha die apollo, tja echt familie zo te lezen..
Als je ze eenmaal hebt dan heb je ze voor de rest van je leven.
Maar daar heb je dus oneindig veel geduld en doorzettingsvermogen voor nodig…![]()
Komt idd vast goed het is een mega puber (die onwijs lief is!) dus die streken af en toe mogen nog wel he!?
Ben ook best benieuwd hoe het rijden straks gaat als jij met hem les gaat nemen!
Bij angel merk ik dat 1 a 2 keer per week straks wel fijn zou zijn je leert er zo veel van!
Naomi: Van harte gefeliciteerd !!!!
Wat een leuke cadeautjes jij bent goed verwend!!
Claudia : FOTOOOOOOO![]()
[ Afbeelding ]
cheidie schreef:Plutolover: Fijn dat het zo goed ging! Ben benieuwd.
Naomi: Top! Gefeliciteerd
Net terug van Heidie, en het ging weer top! De kwartjes vallen, en ze is niet meer zo sterk linksom, ze wordt steeds losser! Zo als het nu lijkt, ga ik in januari, samen met een vriendin officieel starten
AMBERRTJEE schreef:Iedereen bedankt voor de berichtjes voor Marnix! Ik heb een topic geplaatst mocht iemand hetzelfde hebben meegemaakt of gehoord of een van de vreemde dingen meemaken in de wei...
[MD] Mishandeling (Noord-Brabant)
Westhof schreef:------------------------------------------
Ik ben van de week voor het eerst echt alleen met Wes naar buiten geweest. Daarvoor is mijn vader telkens meegegaan op de fiets. Ging best goed! Wes was soms wel een beetje nerveus, maar hij heeft geen enkele keer moeilijk gedaan. Wel jammer dat sommige mensen zich zo asociaal gedragen in het verkeer. Toeteren, snel voorkruipen, vlak achter het paard gaan rijden... ZuchtMaar zeker voor herhaling vatbaar dus
[ Afbeelding ]
Mandarijn schreef:Vandaag voor het eerst op wedstrijd geweest met Spook!
Of nouja, eerste wedstrijd van ons samen. Spook heeft wedstrijden gelopen en ik vroeger ook veel gereden, maar is voor mij alweer drie jaar geleden.
FNRS wedstrijdje gedaan, F14. En eerste geworden met 234 punten.
Wel wat soepel gejureerd, maar wel blij mee!
Stalgenootje die ook meeging was ook eerste, helemaal leuk...!
En Spook miste d'r vriendinnetje (die was wel hélemaal in de losrijbak) dus ik denk dat ik morgen een schor paard heb met dat geschreeuw van d'r.
[ Afbeelding ]
Foto's van de proef, heel onduidelijk (foto gemaakt van het filmpje op de iPad).
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
http://i57.tinypic.com/1yps29.jpg (poging tot halsstrekken)