[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:46

ik lees vanavond weer bij! moet dan oppassen en heb vaak niks te doen. ga nu lessen en daarna gelijk naar angel!

farahtjuh

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:59

die periode heb ik al gehad, 3 jaar terug moest ik kiezen wat ik wou
en dat is mbo 4 transport logistiek geworden, nu zit ik alleen met het dilemma van werken of hbo gaan doen omdat ik niet zon held ben in engels en rekenen

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 16:20

ik ga wil na me mavo iets in de verzorging doen
maar voorlopig moet ik dit jaar redden zoals het er nu naar uit ziet ga ik het niet redden en moet ik echt alleen maar 7's en 8e halen, het begin zo'n slechte start gemaakt dat ik nu er onwijs slecht voorsta... maarja ik ga het wel redde alleen moet er nu egt harder dan andere me best voor doen ! en dan op naar mavo 4 en slagen haha :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 16:51

ik zit nu op de havo, en wil graag iets gaan doen met dieren verzorging...
Ik zit te kijken naar dieranarts assistend, maar dat is veel te makkelijk... En het betaald voor geen meter... Ik wil meer richting dierenarts...
Misschien wel hoefsmid voor probleemgevallen op utrecht. weet ik veel... Maar ik wil iets doen wat me intreseerd.
ik ga binnenkort nog maar eens langs een decaan, kijken wat er allenmaal mogenlijk is, want ik zie door de bomen het bos niet meer. :P

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:23

rijden ging gelukkig oke! bijna ongeluk met vriendin haha.. er reden fietsers voor haar en ze ging ze ff inhalen maar ik dacht nou ik rij lekker door.. maar ik moest remmen wat ik niet deed ! gevaaringsherkenning noem je dat :Y) ik zei ja nou ik was goed.. zeg die neeee jij had moeten remmen ook al zit ze fout! ik zo nouen ik leef nog auto is nog heel! zij leef nog en haar auto is gelukkig nog heel :P

ik ga nu omkleden! Dik inpakken en naar Angel <3

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:34

veel plezier bij angel :)

peelie; mijn mentor is decaan alleen hij heeft het een beetje tegen onze klas dus hij wilt ons alleen echt helpen als wij normaal terug doen en ons best doen..

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:39

Hier ging het rijden helaas niet goed, was combinatie van vreselijk zadel (ben vrij gesloten zit gewend van Massimo, dus deze te grote Wintec vzh was dramatisch), niet goed bit, slechte singel en bovenal de angst die toch weer kwam opspelen. James deed feitelijk niets. Maar gaat allemaal wel goedkomen, waarschijnlijk kan m'n Massimo toch nog pas gemaakt worden op James, alleen dan ff nieuwe singel kopen, nieuw bit in aantocht (hij kloot er teveel mee en heeft weinig ruimte, dus wrs een ongebroken trens) alleen m'n zadelpasser kan pas volgende week vrijdag komen, niet leuk!

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:56

jammer dat het niet goed ging met rijden.. maar komt dan waarschijnlijk door de combinatie dat alles niet goed was!

ik ga zo oppassen! bleeh geen zin wou vroeg naar bed maar kan helaas niet!
net is mijn westernzadel opgehaald! *D zit al gelijk te kijken voor een leuk dekje.. en anders ga ik donderdag even de stad in om te kijken naar iets leuks! <3

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:50

zit weer op mijn roze fanny wolk <3 <3 <3 <3 <3 <3
fanny wolk zonder slof <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:50

beterr!! <3

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:26

Ja Jody ik ben weer terug hihi ;)
Knappe Wenner zeg!

Gail waarom laat je je knappe vent niet nog even in de opfok staan? Hij is nog heel jong!

En Nathalie, alles goed met Daims hoor :) Hij staat heerlijk in een uitloopstal samen met Kebab :) Nouja, uitloop, een betegelde ruimte met een deel dak. Echt super voor ze :) Staan normaal 3 grote paarden hihi.
Hij is alleen nog steeds niet ingereden :(

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:42

Dat ga ik ook doen... ik hou hem gewoon nog even, en dan nog maar eens een keer aankijken, want wat nathalie zei klopt wel... Als hij verkocht is is hij weg...

Myour, jammer dat het rijden niet helemaal lekker ging... toch een beetje aan de nieuwe combinatie...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:43

Groot gelijk Gail, wegdoen kan altijd nog.. klinkt misschien stom, maar weg is idd weg...

Staat spekkoek in de oven :D Ben benieuwd of hij lukt!

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:52

ben benieuwd of je spekkoek is gelukt.. heb het een keer geprobeerd maar werd er boos van en raakte gestresst :P

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:53

Nouja, laatste keer was hij ookwel gelukt, smaakt erg lekker maar hij was iets te droog. De laagjes hadden er te lang ingezeten en toen was t meer cake :+

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:55

nou ik heb het na een paar laagjes opgegeven.. kon er niet meer tegen :P toen wou mn zus het afmaken maar die zei ook al.. het luk niet!!

heb misschien een nieuw setje! fushia van HH dekje + peesjes en oornetje :P

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:57

Leuk kleurtje Liekje, ben benieuwd hoe het gaat staan :)
Spekkoek? Wat is dat? :P

Kom er ook net achter hoe moeilijk het is om een ongebroken bustrens te vinden die geen 18 mm is, hmpff

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:58

jaa ben ook wel benieuwd.. heb laatst bij divoza ook een dekje besteld met fushia en grijs randje en de naam Angel erop.. en hoop dat de peesjes ook beetje bij het dekje passen :D

ik heb niet zoveel verstand van al die bitten.. heb er een stuk of 4 en gebruik er maar 1 :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:04

Myour schreef:
Leuk kleurtje Liekje, ben benieuwd hoe het gaat staan :)
Spekkoek? Wat is dat? :P

Kom er ook net achter hoe moeilijk het is om een ongebroken bustrens te vinden die geen 18 mm is, hmpff

myour, de divoza heeft een stangetje, bustres. Bij speciale bitten. Ik weet alleen niet hoe dit die is. Ziet er niet heel dik uit...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:06

ik ga lekker naar mijn bedje :)

toedels :)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:08

weltrusten~!

ik ben nog aan het oppassen maar ga ook gelijk naar bed.. val bijna in slaap :Z

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:19

Ik heb net bij de Epplejeck een bustrens in 12mm gevonden, die moet dun genoeg zijn. Bedankt voor het meezoeken :)

Welterusten jullie, ga zelf ook maar m'n bed opzoeken.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:38

Waardeloos tessa dat ze zo moeilijk doen met kleding en dan ook niks anders voor je regelen.. schiet niet op.. :(:)

K zou ook graag me eigen paardje hebben.. :z Maargoed, Marena komt aardig in de buurt :P
Stalling vind ik sowieso niet te betalen.. Zelfs hier.. en dan woon ik nog niet eens in de randstad oid..

Farahtjuh, Fijn dat het goed gaat met moeders!! Hebben ze plaatstelijk verdoofd dan? dat ze gewoon film lag te kijken?

Jeetje horsii! dat is best een hoop geld in de maand!! Toch zeker wel wat meer dan hier.. en dat zou ik waarschijnlijk al niet eens kunnen bolwerken (maargoed, woon ook op mezelf natuurlijk.. das ook nie goedkoop..)

Zo denk ik ook altijd Tess.. Later heb ik mijn eigen paardje.. Zeg altijd op me 30 koop ik me eigen paardje! Dat duurd inmiddels nog maar 2.5 jr.. :P

Jammer dat je niet aangenomen bent horsii :(:) Ik zou zo geen opleiding voor je durven noemen.. Ligt er ook beetje aan welke richting je op wil..

Jammer dat rijden niet lekker ging.. Maar ongebroken trens? is dat niet gewoon een stang? Vind ik persoonlijk vrij heftig meteen..

Farahtjuh weer op de wolk :D K hoop voor je dat je er fijn op kunt blijven :)

Klinkt als een prima onderkomen Mayo!! Gauw weer foto's spammen hoor!! Jammer dat ie nog niet is ingereden.. Lukt het niet dan? je was toen toch beetje begonnen op je vorige stal?

Verstandig Gail! :) Want volgens mij gaat het allemaal wel goed komen tussen jullie :) en zo niet kun je hem altijd nog verkopen..

:oo spekkoek!! Breng mij ook wat!! :9

Trusten Gail :Z

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:55

Neenee, ongebroken trens is heel iets anders dan een stang. Stang is met hefboomwerking, een ongebroken trens heeft dat niet, tevens één van de zachtste bitjes die er is. :)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 00:01

Oke...

K heb trouwens nog een leuke foto van vorige week :P

Hoezo te donker om te rijden ;)
Afbeelding

En nee het is geen bewerkte black foto oid :P