Geeft nie paulien.. Licht inval van de zon maakt de foto ook beetje wazig.. bedenk hoe Madeira zou kijken als ze iets heeel lekkers ruikt waar ze niet bij kan.. Zo kijkt Arie op de foto
Nathalie83
Geplaatst: 31-07-09 23:00
nou ik ga me bed maar eens opzoeken.. Morgen natuurlijk wel fris en fruitig weer op
Nathalie, vanmiddag had ik een flesje AA drank vast, hahaha heb haar idd er naar zien kijken! Lieve foto dus van Arie
Truste! Ik ga ook maar niet te laat. Tot morgen
laulapaula
Geplaatst: 01-08-09 08:20
wester kan ook héél diep zuchten haha meestal als ik sta te poetsen. Dan staat ie half te slapen. Zodra ik ga galoperen gaat ie altijd briezen
Deze foto wilde ik jullie niet onthouden, hij ging net met zn hoofd schudden
Ils_e
Geplaatst: 01-08-09 09:36
laulapaula- wat een super leuke foto! dat hoofdje!
Origineel
Geplaatst: 01-08-09 09:38
@Madeira: het was ook erg vet. had het nog niet eens eerder gedaan.. wel met een marathon waar ik elk jaar aan meedoen van ons dorp-vereniging.. daar zit dan bij de start/finish de laatste hindernis en die heeft een waterbak, en door grote waterplassen ben ik wel eens gegaan. maar eerder nog nooit zo als bij wat we gisteren hadden gedaan @ Tessa: Ja DankJ Hopen dat Lennie snel beter word hea? Zo zielig.. gat in zijn voorhoofd.... Nieuwelinge: WELKOM!!
Leuke foto's iedereen!
Flurk
Geplaatst: 01-08-09 17:22
En meiden hoe was jullie meeting??????
Ik heb vandaag met een vriendin een lekkere lange rit gemaakt. We zijn daarna naar ons huis gereden om de pony bij ons in de tuin eventjes te laten bijkomen en zo konden wij ook lekker wat eten en drinken. Hij deed alles super goed. Zal hieronder paar foto's plaatsen. in de tuin en weer inspannen om daarna weg weer te vervolgen
ben ook zeer benieuwt hoe de meiden het gehad hebben ik ben ook weer terug van vakantie helaas niet echt supper weer gehad maar ja toch ff en weekje er tussen uit
Nathalie83
Geplaatst: 01-08-09 18:15
Hoooi Meeting was echt super gezellig en leuk!! Tijd vloog voorbij! We raakten ook niet uitgepraat :p Melkerij was ook erg leuk om een keer te zien!! En Gail mocht de huifkar mennen. Deed je goed meid Ik had het niet aangedruft.. dan waren we zeker in die sloot beland Ben erg benieuwd naar de foto's!!
He ik ben verbannen met tezza13 , dus heb nu even een andere aangemaakt ik ben verbannen tot in oktober wegens cyber pesten , ik had al1 commentaar op een meisje gegeven dat haar paarden schurft hadden en te mager waren , :S maja ! maaree mijn vriendin haar paard had gat int hoofd ze was aant mesten en toen begon haar paard vet wild te doen enzo en toen te stijgeren en hij stond onder afdakje , en toen had ze een gat in haar voor hoofd vlakboven de kol :S , nu zitten er 14 hechtingen in , morgen moet ze haar laatste pijnstiller , het gaat gelukkig al beter ze was al weer stukken minder suf en was zelfs druk , dus dat is wel goed!
mooi dat het en geslaagde dag was nu weer iets nieuws bedenken voor de volgende keer
freya ik heb nog en keer gestemt ben weer thuis en zal maandag bij mijn eigen thuis ook nog eens kijken om te stemmen probeerde het mobiel kreeg alles behalve de hokjes waar je moet stemmen
na had het geprobeert maar kreeg wel alle foto met namen maar boven in moet je 1 ding aanklikken bij de naam die kreeg ik niet moet zeggen hij had er ook moeite mee de pagina te laden hoor best groot met die foto's natuurlijk
maar maandag kan ik weer stemmen bij me eigen thuis zijn er toch 3 totaal hahah;) en mischien nog ff bij moeders achter de pc
Ik trof Akino gister ook aan met een gat in zijn hoofd :S heb er wondenspray opgedaan en vandaag weer even gekeken, lijkt al wat dichtgergroeid maar moeten maar even aan zien.
Ik heb een nieuwe zweetdeken gehaald. Echt super mooi! en nieuwe beugelriemen
jSophiaF
Geplaatst: 01-08-09 19:32
Een super fan in ons midden ..... daar zijn we heel erg blij mee