Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sanchowtju schreef:ik denk dat het gewoon toeval is Yvanka, maarja je weet het natuurlijk nooit
Sanchowtju schreef:ik denk dat het gewoon toeval is Yvanka, maarja je weet het natuurlijk nooit
Roma_4ever schreef:Sanchowtju schreef:ik denk dat het gewoon toeval is Yvanka, maarja je weet het natuurlijk nooit
nee iddomdat ze niet echt rijden kan veder en het de dag erna raak was
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:
nee iddomdat ze niet echt rijden kan veder en het de dag erna raak was
Ik denk dat ze gewoon aan het klieren is hoor.
Roma_4ever schreef:ja dat zou ook heel goed kunnen hoortoen ze gisteren met springen het ook steeds deed en we daar door dwars door de dubbel gingen ben ik wel even boos geworden
2x een tik gegeven
![]()
die instructrice helemaal ja je moett het dan geen tik geven maar omtrekken en hem laten halt houden omdat ie te hard ging .
nou ik trek hem niet om aan de teugels hoorna die 2 tikken (geen hele harde hoor
) was het wel over ze heeft het toen met springen niet weer gedaan
Sanchowtju schreef:maar ik ga weer, voel me echt beroerd, denk dat ik ff op bed ga liggen![]()
doeg
Naomi_Haffie schreef:halloben weer stiekem op school op de komp , lees dus thuis bij he
van de week een keer buiten rijden op haffie ,heb ik nog nooit op haar gedaan,
Roma_4ever schreef:ik had een 10 !!!! op repetitie wiskunde![]()
![]()
_karin_ schreef:Ik had er laatst 3. Door mijn te diepe kiesgroeven ofzo. Oftweel ik kon er zelf niks aan doen.
En ik mag geen verdoving. (allergie, erg nare ervaring gehad ermee)
Jaaa ik zat inderdaad bijna jankend in die stoel.
biancailona schreef:ik ga in februari weer lessen, in de buitenbak op zondagochtend privéleshelaas geen binnenbak in de buurt
Babsie_Flash schreef:Het wordt al de 2e keer dat ik ga sinds september 2007
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Hoe doe je dat toch allemaal man
Volgens mij leef jij alleen maar buitenshuis
Ja... inderdaadRolf zegt dat ik het wat rustiger aan moet doen... Maar ik wil zo veel doen! Ik kan het ook niet helpen
Vooral ook omdat ik geen huishoudster wil, ik wil het huishouden ook zelf doen en dat schiet er nogal bij in met mijn drukke leventje
girlchat11 schreef:ben net terug van les. Mara liep heerlijk! en heel netjes "in de krul" Heb haar deze keer wat ronder laten lopen.
xLariss schreef:
Roma_4ever schreef:wat betalen jullie voor priveles ?
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:ja dat zou ook heel goed kunnen hoortoen ze gisteren met springen het ook steeds deed en we daar door dwars door de dubbel gingen ben ik wel even boos geworden
2x een tik gegeven
![]()
die instructrice helemaal ja je moett het dan geen tik geven maar omtrekken en hem laten halt houden omdat ie te hard ging .
nou ik trek hem niet om aan de teugels hoorna die 2 tikken (geen hele harde hoor
) was het wel over ze heeft het toen met springen niet weer gedaan
Als ik dit zo hoor probeerd ze je gewoon uit
Roma_4ever schreef:dat zou heel goed kunnen hoorze geeft alleen niet zo snel op weet ik uit ervaring
maar morgen kan ik weer in de grote bak trainen dus dan wordt het
lopen en normaal ook
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:dat zou heel goed kunnen hoorze geeft alleen niet zo snel op weet ik uit ervaring
maar morgen kan ik weer in de grote bak trainen dus dan wordt het
lopen en normaal ook
Je moet haar goed aanpakken denk ik. Maar wel op de juiste manier. EN die manier is zo moeilijk omdat het bij elke pony anders is.
Hee wendy
HAFxGEK schreef:Ik ga trouwens ook op kamp met Stolz
knabbelgirl schreef:vorig jaar met cross ben ik onder katie terecht gekomen
Kate vertikt om hekjes te springen, en daar moesten we over een hekje waar je normaal doorheen gaat, en dat kan natuurlijk niet, daar ga je doorheen ookal zit ie op slot(na ons kon die dat niet meer). 1e keer was op woensdag en kon ik er net opklimmen, 2e keer was op vrijdag met de keuzeles. En omdat ze mij een keer in het bos eraf heeft gegooid(maart en ik loop de rest van mijn leven met de gevolgen) flipte ik toen ze recht op een boom afging. Ik hing er een beetje onder/naast en toen heb ik me laten vallen, maar katie die ging toh opzij en toen galopeerde ze over me. Maar omdat ik de teugels vast hield was dat een paar passen lang. En ze schoof haar hoef onder mijn bodyprotector op mijn heup en mijn hoofd ook 2x
Ze voeren hooi, brok(pavo) en muslie
lotteluvah schreef:Voor de liefhebber hier zo een foto van de nieuwe anky collectie
Hilde_q schreef:Hee iedereen
jullie zullen wel denken, Hilde is ook een mooie!
Nou gelijk hebben jullie![]()
Ik ben nu bijna een week niet geweest, ik had er even geen behoefte aan, verder zit het thuis niet helemaal 100 %![]()
Heb nienke al weer een week niet kunnen zien door die klote toetsweekEn heb het gevoel dat ik al mijn toetsen weer ga verknallen.
Ik zal mijn best doen om bij te lezen, maar op het moment mis ik jullie best wel...
Verder heeft een goede vriendin van mij een zwaar auto ongeluk gehad , dus het zit even niet mee deze week.
Hopelijk begrijpen jullie het![]()
Dadelijk heb ik een toets en ben nu al op school om te leren ..
Ik ga proberen een beetje bij te lezen
lotteluvah schreef:
He net te vroeg geschoten.
Een klein bewijsje van mijn bitchie poown
Roma_4ever schreef:ja klopt k doe morgen mn sporen af en in beide handen een dressuurzweep dan kan ik dr er helemaal onder houden (ja dat klinkt cru 2 zweepen maar niet om te rammen hoor maar echt om buiten te bergrenzen en die ander om er voor te zorgen dat ze niet door mijn binnenbeen heen loopt)
sommige zeiden ook al dan meot je dr ff een slof aandoen maar daar ben ik geen voorstander van
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:ja klopt k doe morgen mn sporen af en in beide handen een dressuurzweep dan kan ik dr er helemaal onder houden (ja dat klinkt cru 2 zweepen maar niet om te rammen hoor maar echt om buiten te bergrenzen en die ander om er voor te zorgen dat ze niet door mijn binnenbeen heen loopt)
sommige zeiden ook al dan meot je dr ff een slof aandoen maar daar ben ik geen voorstander van
Ik kan niet eens 1 goed vasthouden laat staan 2
Monica_86 schreef:op marktplaats zijn van die amber peesjes te koop heh
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:ja klopt k doe morgen mn sporen af en in beide handen een dressuurzweep dan kan ik dr er helemaal onder houden (ja dat klinkt cru 2 zweepen maar niet om te rammen hoor maar echt om buiten te bergrenzen en die ander om er voor te zorgen dat ze niet door mijn binnenbeen heen loopt)
Ik kan niet eens 1 goed vasthouden laat staan 2
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:op marktplaats zijn van die amber peesjes te koop heh
Ja ik heb een mailte gestuurd maar ik krijg niks terug![]()
Ben hier op bokt ook al bezig met bieden
mieske schreef:Dat heb ik ook haha
Lijkt mij zo ie zo niet verstandig om met slof te gaan rijden, Als het verkeerd gebruikt word verergerd het "hangen"aan de teugel..
Ik rijd op Carlos, die werd altijd met thiedeman teugel gereden, ik rijd hem zonderMet een andere bitje was al het probleem opgelost.. Hij had gewoon een trens en nu dubbelgebroken. Dat werkt prima, die gebruik ik trouwens ook bij mijn haflinger..
mieske schreef:Er staat een kat in me nek kopjes te geven