[HK] Wel meer dan 14 [Haflinger] Pk! SUPERSNEL!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Carmax

Re: [HK] Wel meer dan 14 [Haflinger] Pk! SUPERSNEL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:17

ik denk dat het gewoon toeval is Yvanka, maarja je weet het natuurlijk nooit Bloos

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:18

Sanchowtju schreef:
ik denk dat het gewoon toeval is Yvanka, maarja je weet het natuurlijk nooit Bloos

Idd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:18

Sanchowtju schreef:

nee idd Bloos omdat ze niet echt rijden kan veder en het de dag erna raak was Bloos

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:24

Roma_4ever schreef:
Sanchowtju schreef:

nee idd Bloos omdat ze niet echt rijden kan veder en het de dag erna raak was Bloos

Ik denk dat ze gewoon aan het klieren is hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:30

lotteluvah schreef:
Roma_4ever schreef:

Ik denk dat ze gewoon aan het klieren is hoor.

ja dat zou ook heel goed kunnen hoor Knipoog toen ze gisteren met springen het ook steeds deed en we daar door dwars door de dubbel gingen ben ik wel even boos geworden Bloos 2x een tik gegeven Bloos
die instructrice helemaal ja je moett het dan geen tik geven maar omtrekken en hem laten halt houden omdat ie te hard ging .
nou ik trek hem niet om aan de teugels hoor na die 2 tikken (geen hele harde hoor Knipoog ) was het wel over ze heeft het toen met springen niet weer gedaan

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:32

maar ik ga weer, voel me echt beroerd, denk dat ik ff op bed ga liggen Gaaaap Knipoog doeg Kusje

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:38

Roma_4ever schreef:
ja dat zou ook heel goed kunnen hoor Knipoog toen ze gisteren met springen het ook steeds deed en we daar door dwars door de dubbel gingen ben ik wel even boos geworden Bloos 2x een tik gegeven Bloos
die instructrice helemaal ja je moett het dan geen tik geven maar omtrekken en hem laten halt houden omdat ie te hard ging .
nou ik trek hem niet om aan de teugels hoor na die 2 tikken (geen hele harde hoor Knipoog ) was het wel over ze heeft het toen met springen niet weer gedaan

Als ik dit zo hoor probeerd ze je gewoon uit Haha!

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:38

Sanchowtju schreef:
maar ik ga weer, voel me echt beroerd, denk dat ik ff op bed ga liggen Gaaaap Knipoog doeg Kusje

Ach gut

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:45

Goedemiddag allemaal! Zo ben weer bij. Kom vandaag niet weer op bokt denk ik. Moet zo weer aan het werk en vanavond weer les Haha!

Naomi_Haffie schreef:
hallo Lachen ben weer stiekem op school op de komp , lees dus thuis bij he Tong uitsteken

van de week een keer buiten rijden op haffie , Haha! heb ik nog nooit op haar gedaan,

Succes alvast!

@ Viet: Leuke ava! Mooi overzicht van Lot! Van je fouten moet je leren zeggen ze en het gaat nu goed met jullie toch?

Roma_4ever schreef:
ik had een 10 !!!! op repetitie wiskunde Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Goezo!

_karin_ schreef:
Ik had er laatst 3. Door mijn te diepe kiesgroeven ofzo. Oftweel ik kon er zelf niks aan doen. Scheve mond

En ik mag geen verdoving. (allergie, erg nare ervaring gehad ermee)

Jaaa ik zat inderdaad bijna jankend in die stoel. Scheve mond

Ik moet er echt niet aan denken zonder verdoving.. iew!!

biancailona schreef:
ik ga in februari weer lessen, in de buitenbak op zondagochtend privéles Haha! helaas geen binnenbak in de buurt

Leuk!

Babsie_Flash schreef:
Het wordt al de 2e keer dat ik ga sinds september 2007 Clown

Goed bezig Babs!

Babsie_Flash schreef:
lotteluvah schreef:
Hoe doe je dat toch allemaal man Huilen van het lachen

Volgens mij leef jij alleen maar buitenshuis Clown

Ja... inderdaad Rolf zegt dat ik het wat rustiger aan moet doen... Maar ik wil zo veel doen! Ik kan het ook niet helpen Haha!
Vooral ook omdat ik geen huishoudster wil, ik wil het huishouden ook zelf doen en dat schiet er nogal bij in met mijn drukke leventje Clown

Poeh, je hebt het volgens mij best druk ja.. een fulltime (toch?) baan, 4 paarden, het huishouden..

girlchat11 schreef:
ben net terug van les. Mara liep heerlijk! en heel netjes "in de krul" Heb haar deze keer wat ronder laten lopen. Lachen

Fijn dat ze netjes liep!

@ Git: zo lekker zo’n hacker op je msn..

xLariss schreef:

Inderdaad Verdrietig

@ Yvanka: Balen dat je les echt 10x niks is zeg!

@ Gail: k*t van het paard van je instructrice.

@ Emma: Leuk stukje!!

@ Mariska: Leuk een ava!!

@ Emma: dat crossverhaal klinkt niet echt fijn nee.

@ Tanja: fijn dat je het geld terug hebt.

@ Hilde: Balen dat het niet zo lekker gaat! Had me al wel afgevraagd waar je was.. Ik begrijp wel dat het ff tegenzit nu! Sterkte ermee!

@ Mariska: Leuk paardje!

Roma_4ever schreef:
wat betalen jullie voor priveles ?

Ik betaal 20 euro voor een half uur.. (Western)

@ Carma: vervelend van je auto zeg! Beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:46

lotteluvah schreef:
Roma_4ever schreef:

Als ik dit zo hoor probeerd ze je gewoon uit Haha!

dat zou heel goed kunnen hoor Haha! ze geeft alleen niet zo snel op weet ik uit ervaring Tong uitsteken maar morgen kan ik weer in de grote bak trainen dus dan wordt het Whoosh! lopen en normaal ook

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:48

Roma_4ever schreef:
dat zou heel goed kunnen hoor Haha! ze geeft alleen niet zo snel op weet ik uit ervaring Tong uitsteken maar morgen kan ik weer in de grote bak trainen dus dan wordt het Whoosh! lopen en normaal ook

Je moet haar goed aanpakken denk ik. Maar wel op de juiste manier. EN die manier is zo moeilijk omdat het bij elke pony anders is.
Hee wendy Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:55

lotteluvah schreef:
Roma_4ever schreef:

Je moet haar goed aanpakken denk ik. Maar wel op de juiste manier. EN die manier is zo moeilijk omdat het bij elke pony anders is.
Hee wendy Haha!

ja klopt k doe morgen mn sporen af en in beide handen een dressuurzweep dan kan ik dr er helemaal onder houden (ja dat klinkt cru 2 zweepen maar niet om te rammen hoor maar echt om buiten te bergrenzen en die ander om er voor te zorgen dat ze niet door mijn binnenbeen heen loopt)
sommige zeiden ook al dan meot je dr ff een slof aandoen maar daar ben ik geen voorstander van

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:57

heej Doei!

HAFxGEK schreef:
Ik ga trouwens ook op kamp met Stolz Go jij! Go jij!

Leuk Haha!

knabbelgirl schreef:
vorig jaar met cross ben ik onder katie terecht gekomen

Kate vertikt om hekjes te springen, en daar moesten we over een hekje waar je normaal doorheen gaat, en dat kan natuurlijk niet, daar ga je doorheen ookal zit ie op slot(na ons kon die dat niet meer). 1e keer was op woensdag en kon ik er net opklimmen, 2e keer was op vrijdag met de keuzeles. En omdat ze mij een keer in het bos eraf heeft gegooid(maart en ik loop de rest van mijn leven met de gevolgen) flipte ik toen ze recht op een boom afging. Ik hing er een beetje onder/naast en toen heb ik me laten vallen, maar katie die ging toh opzij en toen galopeerde ze over me. Maar omdat ik de teugels vast hield was dat een paar passen lang. En ze schoof haar hoef onder mijn bodyprotector op mijn heup en mijn hoofd ook 2x

Ze voeren hooi, brok(pavo) en muslie

poedersuiker man Ach gut

lotteluvah schreef:
Voor de liefhebber hier zo een foto van de nieuwe anky collectie

Afbeelding

die blauwe is wel leuk Haha!

Hilde_q schreef:
Hee iedereen Doei!
jullie zullen wel denken, Hilde is ook een mooie!
Nou gelijk hebben jullie Ja

Ik ben nu bijna een week niet geweest, ik had er even geen behoefte aan, verder zit het thuis niet helemaal 100 % Verdrietig

Heb nienke al weer een week niet kunnen zien door die klote toetsweek Scheve mond En heb het gevoel dat ik al mijn toetsen weer ga verknallen.

Ik zal mijn best doen om bij te lezen, maar op het moment mis ik jullie best wel...

Verder heeft een goede vriendin van mij een zwaar auto ongeluk gehad , dus het zit even niet mee deze week.
Hopelijk begrijpen jullie het Lachen

Dadelijk heb ik een toets en ben nu al op school om te leren ..

Ik ga proberen een beetje bij te lezen Lachen

Sterkte meisje!! Komt wel goed Ach gut

Leuke ava mariska

lotteluvah schreef:
Afbeelding
He net te vroeg geschoten.

Een klein bewijsje van mijn bitchie poown Huilen van het lachen

hahaha ROFL

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:17

Hee moon Haha!

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:18

Roma_4ever schreef:
ja klopt k doe morgen mn sporen af en in beide handen een dressuurzweep dan kan ik dr er helemaal onder houden (ja dat klinkt cru 2 zweepen maar niet om te rammen hoor maar echt om buiten te bergrenzen en die ander om er voor te zorgen dat ze niet door mijn binnenbeen heen loopt)
sommige zeiden ook al dan meot je dr ff een slof aandoen maar daar ben ik geen voorstander van

Ik kan niet eens 1 goed vasthouden laat staan 2 ROFL

Monica_86

heej viet Doei!

Monica_86

op marktplaats zijn van die amber peesjes te koop heh Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:19

lotteluvah schreef:
Roma_4ever schreef:

ROFL

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:20

Viet

Monica_86 schreef:

Ja ik heb een mailte gestuurd maar ik krijg niks terug Sigaar

Ben hier op bokt ook al bezig met bieden Bloos

mieske

lotteluvah schreef:
Roma_4ever schreef:

Dat heb ik ook haha Huilen van het lachen

Lijkt mij zo ie zo niet verstandig om met slof te gaan rijden, Als het verkeerd gebruikt word verergerd het "hangen"aan de teugel..
Ik rijd op Carlos, die werd altijd met thiedeman teugel gereden, ik rijd hem zonder Ja Met een andere bitje was al het probleem opgelost.. Hij had gewoon een trens en nu dubbelgebroken. Dat werkt prima, die gebruik ik trouwens ook bij mijn haflinger..

Monica_86

lotteluvah schreef:
Monica_86 schreef:

Ja ik heb een mailte gestuurd maar ik krijg niks terug Sigaar

Ben hier op bokt ook al bezig met bieden Bloos

Oh okay

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:21

Er staat een kat in me nek kopjes te geven Huilen van het lachen

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:22

mieske schreef:
Dat heb ik ook haha Huilen van het lachen

Lijkt mij zo ie zo niet verstandig om met slof te gaan rijden, Als het verkeerd gebruikt word verergerd het "hangen"aan de teugel..
Ik rijd op Carlos, die werd altijd met thiedeman teugel gereden, ik rijd hem zonder Ja Met een andere bitje was al het probleem opgelost.. Hij had gewoon een trens en nu dubbelgebroken. Dat werkt prima, die gebruik ik trouwens ook bij mijn haflinger..

Dit heb ik ook een poosje met lot gehad. Erg vervelend met haar hoofd enzo.

Had eerst een enkelgebroken watertrens. Dus overgegaan op een koperen dubbelgebroken watertrens met dik middenstukje. En ze liep er super op.

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:22

mieske schreef:
Er staat een kat in me nek kopjes te geven Huilen van het lachen

aaah *LOL*