Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lous schreef:Sorry, kon het toch niet laten even op EA te kijken
de verslaving
Monica_86 schreef:Lous schreef:Sorry, kon het toch niet laten even op EA te kijkende verslaving
Lous schreef:Wil broerlief gewoon geen spieren kweken. Of misschien gewoon mooie dames kijken
Lous schreef:Kijken, kijken niks kopen. Die cognac pad is nu ECHT even de LAATSTE!!!!!

Monica_86 schreef:heb btw nog steeds me geld nie overgemaakt voor HET halster, twijfel nog steeds![]()
Lous schreef:Monica_86 schreef:heb btw nog steeds me geld nie overgemaakt voor HET halster, twijfel nog steeds![]()
Waar wil je hem gaan bestellen dan? En waarom twijfel je nog steeds?

Monica_86 schreef:Lous schreef:Kijken, kijken niks kopen. Die cognac pad is nu ECHT even de LAATSTE!!!!!
jaja
wat vind je btw van die nieuwe eurostar pads??
Lous schreef:Mwaa niet echt en iedereen op de manege loopt er al mee. En heb al een burberry dekje. Vond die pad wel leuk, maar niet van dichtbij met al die verschillende stoffen.
Nee hoor ik houd het bij de HH en de Anky's.![]()
Maar ja dat is wat ik er van vind. Jij het tegenovergestelde?
Lous schreef:Was net aan het kijken wat zuslief nog had uitgespookt op bokt. Laatst hadden we het er met mijn moeder over dat ze het wel een beetje klaar vind. het is allemaal leuk en aardig, maar ze heeft liever dat we investeren in iets anders dan dekjes etc. Ik ben gestopt, maar zij gaat verder met bieden. Kijk ik heb het ook nog gedaan, maar voor mij is het klaar en hoop dat ze nou ook eens financieel wil bijdragen in Jives verzorging. Dus een wormenkuur of meedoen met de kosten voor de hoefsmit oid.
Lous schreef:Weet niet hoe duur de ES zijn, duurder dan de Anky?
Lous schreef:PFFFFF sorry dat vind ik die dingen echt niet waard.
Lous schreef:Dat halster moet je gewoon kopen hoor, straks heb je ze nergens meer en krijg je spijt.
Blijk je er toch niks aan te vinden kun je hem natuurlijk altijd nog verkopen.
Monica_86 schreef:Lous schreef:PFFFFF sorry dat vind ik die dingen echt niet waard.
nee dat vind ik toch ook echt TE duur voor een dekje, heb vorig week die HH candy in de aanbieding voor 20 euro gekocht, dat vind ik wel genoeg
Monica_86 schreef:Hey maar lous ik ga naar bed, voel koppijn opkomen (weet waar t van komt, morgen hangt de maandelijkse rode vlag weer)
Tot morgen, Slaap lekker![]()
![]()
![]()
Lous schreef:De Candy stripe?
deze