Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hebben we wat om naar toe te trainen om om zelf mn springangst weer aan de wilgen te hangen

edelgold schreef:lisantjuhh schreef:Vorig weekend weer op mijn jongste haflinger gezeten na 3 maanden longeren.
Ze deed het super braaf alleen kwam er 1 klein vreugde bokje en toen viel ik eraf.
Ben je Leandra zelf aan het beleren ?.
Ben je lid van een rij vereniging
Sabine was braaf in de omgang maar met rijden was ze pittig.
Wij hebben Leandra gefokt en zijn benieuwd of ze aan jou verwachting voldoet.
Mogen wij vragen waarom Leandra te koop staat?.
Ook Arcadis van de Schotenshoeve (Diesel ) is te koop.
Ariana2007 schreef:Ik wil even jullie mening vragen over mij en mijn haf.
Vinden jullie mij ook te groot? En vinden jullie dat hij moeite heeft van het dragen van mij. Krijg het nogal vaak te horen.
http://youtu.be/v1-1SER2pFI
http://youtu.be/9sElTxWRhfg
Alvast bedankt voor het reageren!

astridastrid schreef:Sita_ schreef:Wij gaan 27 Februari naar de Kiefferhof, dan is t show daar.. Ze hebben ook wat nieuws, Wintersturm..
Verder staan Sterntänzer en Stano ook op t lijstje..
Hi, ik zie nu jouw berichtje. Ik ben zaterdag ook geweest. Wat vond je ervan? Ik ben helemaal fan van Sterntanzer... WOW!!!
?
Wat leuk dat je weer meedoet! Fijn zeg dat zij heeft gevonden wat je hebt. Hopen dat zij je verder kan helpen!
wat fijn dat je aan het opknappen bent!
maessie schreef:@Sita: Ik kwam idd op facebook ook al filmpjes tegen van Kiefferhof, had er ook best heengewild! (maar gewoonweg niet op gelet enzo. (Als jullie heen gaan, en je nog een plekje in de auto hebt.. (H) ) Komen jullie zaterdag ook op onze gezellige avond eigenlijk? Of wacht herinner me iets van een wedstrijd ergens.. toch? Wie dekken jullie eigenlijk met Sterntanzer?
Zag de supergave roze sprinschoenen op de site staan..
(ben ik wel ff blij om, kan ik even goed uitzieken!) Die roze springschoenen zijn wel gaaf idd! (en als ze niet in de winkel liggen moet je Janet gewoon ff vragen, we hebben een héél groot magazijn met nog veel meer spullen
)