goede morgen. ik heb vandaag een best drukke dag. zo eerst maxi rijden. dan die kleine even leker los gooie. wand die word vandaag gekeurt. (zodat ik hem goed in de verzekering kan zetten) en dan vanavond nog zwemmen.
ik voorlopig niet rijden, peeps kreupel in galop en geen zadel meer , en normaal kan ik makkelijk zonder rijden maar ze is nu zo knetter dat ik het niet aandurf,
ga f de hondjes uitlaten en naar stal, vanmiddag huiswerk bah..
MEIDEN!! Ik heb weer iets stouts gedaan nous en lis weten het al
Ik heb op marktplaats op een niet zoon mooie jaarlingmerrie 200 euro geboden ze ziet er niet echt uit maar ik heb zin in een opknap projectje en mn vriend en ik vinden het nog steeds hardstikke leuk om samen met de paarden bezig te zijn .. Dus ben benieuwt of die man mijn bod sereus neemt.....
hoezo een naarling staat bij dat ze lief en mak is
Je bedoelt gewoon dat ze niet mooi is voor de leeftijd En dat is ook zo maar dat zei ik al tis momenteel niet een knappert...
shilady
Geplaatst: 12-10-11 15:14
Maar volgesmij wil die er meer voor vangen dan wat ik geboden heb of hij wil nog even wachten of er mensen meer bieden.... nouja ik wacht maar heel rustig af en als ik wat hoor dan is het mooi en zoniet dan jammer maar met die fotos die erbij staan haal je niet veel kijkers naar huis
zo dames, weer heel de dag geslapen en rustig gedaan even snel een foto gemaakt van me twingo!
ben even alles aan het regelen. Hij is total loss, en krijg en waarschijnlijk duizend euro voor! njaa meer als ik heb betaald. het kan max. een half jaar duren voordat alles geregeld is. We gaan nu een goedkope spiegel halen en het bonntje inleveren zodat ik toch even kan rijden want ik heb een auto nodig vanwege me stage (kraamverzorgende) sorry dat ik niet reageer maar ik vergeet dingen en typ niet goed een lees amper en krijg zoveel hoofdpijn! sorry dames!