met mama is het goed ze heeft net gebeld de bobbel op haar arm waren allemaal kleine bobbeltjes (soort van kikkerdril) de operatie zou eerst een kwatier duren maar uiteindelijk meer als een half uur omdat alle kleine bobbeltjes los geknipt moetsen worden, ze lag lekker op de bank harry potter tekijken
Haha heb al heel veel spullen Horsii dus voor mij word het hem even niet. Mn camera is kapot gegaan dit weekend dus ik ben zelf ook dingen aan het verkopen.
Bah ik zit nu bij Frans, verveel me dood!
farahtjuh
Geplaatst: 09-11-10 14:03
horsii schreef:
Haah ja, het is echt heerlijk een eigen knollie. En dalijk 2
Vervelend van je stage zeg, niet prettig als je niet jezelf mag zijn.
heerlijk he 2 van je zelf ik volgendjaar 3 eigenlijk 4 want liane staat hier al bijna 3 jaar
Ja, helaas kost het wel veel geld maar het is het wel waard Betaal peeps zelf met marlis en ook het veuelen moeten we zelf bekostigen Maar het is wel echt heerlijk.
ja heb ze allemaal thuis, voer koop ik zelf ijzers doe ik ook zelf dekens zadels hoofdstel bit enzo en de rest paps en mams zoals de kvth wedstrijdje dekking verzekering
heb anderhalf hecta aan gras land bak van 20x40 dus heb niks te klagen
Marlis en ik betalen het wel zelf hoor, houden wel maandelijks geld over maar niet super veel(i.v.m. school nog) Stalling betalen we voor peeps 205,- pm incl biks stro en kuil Verzekering 32 dus voor in deze regio valt het mee Ik reken altijd maar 250 per paard.
Heerlijk zeg farahtjuhh, zou ik ook wel willen. Helaas zijn de boerderijen etc hier niet te betalen. Paps heeft geen 1.5 miljoen voor een huis(en dan nog geen rijbak meestal). Helaas Wij betalen alles zelf voor peeps. Dekking , dierenarts ,stal, zadel , spullen..
vind dat echt super dat jullie dat met zen tweeen doen toppie ik ben niet verwend of zo hoor, werk er zelf hard voor, de dekking heb ik gekregen en fanny hebben wij niet gekocht maar heb ik gekregen en in ruil daar voor rij ik paarden voor de verkoop
ja de huizen zijn behoorlijk duur.
als ik groot ben hoop ik mijn eigen haflinger dekhengst te hebben
Weet iemand nog leuke opleidingen die in bblvorm te volgen zijn?
Niet aangenomen bij het zonnehuis. Ze vonden het een heel positief en leuk gesprek maar ze vinden me nog te jong. Je moet 17 en 7 maanden zijn om de opleiding te kunnen starten en ik ben eind maart 18 en opleiding start in februari maarja.
ik doe mbo 4 en magazijn medewerker verschilt heel erg kwa omgeving ik heb stage gelopen bij een ruistersport zaak daar zat ook een magazijn bij van paarden voer en honden voer enzo dus, dat ik het magazijn netjes houden mensen helpen enzo maar zit ook in een staal magazijn dus eigenlijk heel verschillend
heel veel plezier bij peeps geef je der een knuf van mij ?
joopiexx
Geplaatst: 09-11-10 15:06
Voor Wenner ben ik zelf verantwoordelijk, qua kosten enzo. Ik woon nog thuis dus dat scheelt, anders zou het wel erg moeilijk worden.
Tessa; Wel stom van je stage zeg! Hadden ze je dat van te voren wel verteld of niet? Moeilijk als je constant op je tenen moet lopen voor een ander!
Horsi; Je kunt spw in bbl vorm doen, alhoewel ik denk dat je daar ook 18 voor moet zijn maar een maand lijkt me niet zo erg. En bij het werk maakt je leeftijd niet echt uit.
lastig tessa.... ik zou gaan kijken wat de mogenlijkheden zijn toch HBO te gaan doen, misschien kan er een aangepast progamma geregeld worden voor je...
horsii, jammer dat je niet bent aangenomen, maar als die opleiding begind bent je toch al ouder dan 17 jaar en 7 maanden? Of ben ik nou gek?
Ik ga zo maar eens even naar stal, stalletjes uitmesten en vanavond ff rijden denk ik... moet even kijken