Wentos schreef:nope, ik rook niet (meer)
jammer maar kei goed

ik heb wel zin om dit jaar eens met jullie na Expo te gaan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wentos schreef:nope, ik rook niet (meer)
lotteluvah schreef:Hilde_q schreef:ik heb eigenlijk een vraagje
wie heeft er nog geen topic geopednAangezien ik er pas bij deel 5 was weet ik niet meer iedereen
Ik, esmee, tjel, dorien, lous, suus, moon en amber hebben al een geopend.
Die ken ik uit mijn hoofd.
lotteluvah schreef:Hilde_q schreef:ik heb eigenlijk een vraagje
wie heeft er nog geen topic geopednAangezien ik er pas bij deel 5 was weet ik niet meer iedereen
Ik, esmee, tjel, dorien, lous, suus, moon en amber hebben al een geopend.
Hilde_q schreef:en anne en kyr die heb ik opgezocht
suusiejj schreef:Wentos schreef:nope, ik rook niet (meer)
jammer maar kei goed
ik heb wel zin om dit jaar eens met jullie na Expo te gaan
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:en anne en kyr die heb ik opgezocht
ja die heb ik het toen samen laten doen ma volgens mij deed kyr het uiteindelijk al1
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Ik, esmee, tjel, dorien, lous, suus, moon en amber hebben al een geopend.
amber?
kyrene heb tog ook geopend?
Wentos schreef:haha, ja goed heben geminderd en toen had ik met stappen toch zo'n zin in een peuk, maar die was zo vies..... bah, en dat heeft me het beste geholpen denk ik..
Maar lijkt me ook wel leuk expo, maar moet ik even kijken wanneer ik eventueel kan.
Hilde_q schreef:als ik die site zo bekijk lijkt het me echt vet
suusiejj schreef:Wentos schreef:haha, ja goed heben geminderd en toen had ik met stappen toch zo'n zin in een peuk, maar die was zo vies..... bah, en dat heeft me het beste geholpen denk ik..
Maar lijkt me ook wel leuk expo, maar moet ik even kijken wanneer ik eventueel kan.
kei vet![]()
die rose longeerzweep van vorig jaar is helaas niet meer zo rose
dus ga dit jaar em kijken of ik weer een nieuwe kan vinden op expo on horse
en neem uiteraad me camera mee..
Hilde_q schreef:roze longeerzweep?
Wentos schreef:haha, suus poetje, je moet die zweep ook niet in de modder leggen
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:roze longeerzweep?
jaahij was niet fel rose hoor
je had um ook int groen geloof ik
Wentos schreef:ow, hij is beetje verbleekt dus. Dan zou ik ook een nieuwe willen, die weer mooi rose is
suusiejj schreef:Wentos schreef:haha, suus poetje, je moet die zweep ook niet in de modder leggen
haha hijs in de regen blijven liggen nu issie huidskleur 8tig
Hilde_q schreef:maar wanneer wil je het liefste gaan?
als ik mag ga ik zeker mee
suusiejj schreef:Wentos schreef:haha, suus poetje, je moet die zweep ook niet in de modder leggen
haha hijs in de regen blijven liggen nu issie huidskleur 8tig
suusiejj schreef:Wentos schreef:ow, hij is beetje verbleekt dus. Dan zou ik ook een nieuwe willen, die weer mooi rose is
jah indd .. en zo duur waren ze niet