Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roma_4ever schreef:Nou hier foto van mijn nieuwe ankypad![]()
kleur is hierop wat donkerder dan in het echt is in het echt feller![]()
nou maak er morgen wel 1 van hoe die op sal staat
Lous schreef:Rustig denk ik, iedereen is op bed. Kom hier ook pas net weer binnenvallen
Lous schreef:Hee smeetje!!!
Sorry maar die pads van hh vind ik echt te afschuwelijk![]()
SmeeJ schreef:Ik vind ze ook niet erg mooi.
Moet dan denken aan die kinderblokjes waarmee je torens kunt bouwen
Lous schreef:Vind er gewoon niks aan. Het is trouwens geen bruin maar grijs![]()
Zelf heb ik wel Anky-pads. We hebben er in totaal 5,maar vier daarvan zijn tweedehands. Nieuw vind ik ze ook te duur. Die van Eurostar zijn zelfs duurder, die zijn 55 euroBehalve de burberry die is hier en in de meeste winkels 37,50.
Maxielover schreef:Deze is ook wel gaaf:
Lous schreef:Vind er gewoon niks aan. Het is trouwens geen bruin maar grijs![]()
Zelf heb ik wel Anky-pads. We hebben er in totaal 5,maar vier daarvan zijn tweedehands. Nieuw vind ik ze ook te duur. Die van Eurostar zijn zelfs duurder, die zijn 55 euroBehalve de burberry die is hier en in de meeste winkels 37,50.
Maxielover schreef:Lous schreef:Vind er gewoon niks aan. Het is trouwens geen bruin maar grijs![]()
Nee hoor, het is bruin is de mijne ook.Maar nu ga ik écht !!!
Lous schreef:Paardenmarkten, oei kan heel gezellig zijn. Maar je ziet zo vaak van die niet leuke dingen (en dat is soms nog heel zacht uitgedrukt) dat ik zelf altijd met een heel dubbel gevoel thuiskom. Het liefst had ik dan een paar van die zielige shetjes mee naar huis genomen