Ik ben dus Marlyn(etje).. Ik ben eng en een freak

, maar daar moet je niet op letten.. Ik heb een beetje te vaak dreuge lol

Nouja.. Ik ben dus 14 jaar en rijd Wairan, een goedgekeurde Haflinger hengst
Ik ben eigenlijk al mijn hele leven paardengek, maar mijn ouders hebben een hekel aan paarden dus mocht ik nooit rijden op een manege, laat staan een verzorg of zelfs eigen! Na drie halve eeuwen zeuren mocht ik dan toch op paardrijden en dat heb ik me geen twee keer laten zeggen. Vanaf die tijd is het hard gegaan! Mijn eerste verzorgpony, paardje aan huis en tenslotte een eigen paard waar ik nu ook een verzorgpaard bij heb

Van Haflingers ben ik altijd al gek geweest. Vroeger op de manege moest en zou ik altijd op de haflingers en daarna kreeg ik twee verzorghaflingers. Maar daar ben ik later weer mee gestopt omdat het niet echt leuke paarden waren.
Nouja, ik heb het stiekem al een beetje verraden, maar ik ben de gelukkige amazone van Wairan!

Beter kon ik het niet treffen.. Hij is lief, mooi en rijd heerlijk! Bovendien klikt het gewoon tussen ons. Ik heb het echt getroffen! Bovendien heb ik ook nog eens een eigen pony die super kan springen en waarmee ik regelmatig aan het "zweven" ben. (Voor de mensen die mij kennen, At rijd ik niet meer echt

Alleen heel af en toe erbij omdat hij anders stil staat, maar er komt waarschijnlijk een nieuwe verzorgster voor hem

)
Oftewel: Ik ben een mazzelaar, gek en soms een heel heel klein beetje aardig
Fototje erbij van mij en Beauty en mij en Wai

Ik en Wai

Vragen mogen uiteraard gesteld worden!