net accu van me camera aan de oplader gedaan, nu alle geheugenkaartjes leeg maken.
Carolien007
Geplaatst: 12-04-13 20:25
Ik heb nog even een vraagje over de route. Hier staat vanaf a1 de eerste rotonde rechts. Op de site van de regiotraining staat 3de afslag rechts, weet iemand welke goed is?
Chasey
Geplaatst: 12-04-13 21:23
Geen idee welke goed is. Is het niet van de andere kant uitgelegd? Derde afslag is hetzelfde als de eerste afslag als je van de andere kant komt.
Ben net gestrest naar mijn SD kaart gaan zoeken. Kon hem toch echt niet vinden!!! Zat nog achterin de tv....... Maar ik heb um!
Mloulou
Geplaatst: 12-04-13 21:35
Ik neem 2 fotografen mee voor de 2e groep! En de rest van mijn fanclub...
Ik vraag gewoon of ze van iedereen wat foto's willen maken, zet de mooiste op bokt en stuur dan een grotere versie per e-mail als je er graag eentje wilt hebben... Zoiets? Ik ga er even vanuit dat iedereen graag foto's wilt? Als dat niet zo is geef het aan dan zetten ze je er niet op...
-zadel + hoofdstel -borstuig -peesjes voor+achter en springschoenen -dekens -brok -paspoort -schone kleren -cap -zweep -laarzen + spoortjes eten & drinken en de foto en film camera liggen aan de lader
Ik heb er echt onwijs veel zin in! Hoop echt dat het wat beter weer is als dat het nu is..
Ik heb manen trouwens los, vind het wel wat hebben aangezien ze een lekkere dikke bos heeft
Chasey
Geplaatst: 13-04-13 07:28
O ja paspoort is ook wel een hele goeie! Zal hem gelijk eventjes pakken. Voel me net een klein kind. Heb vannacht geen oog dicht gedaan van de spanning! Mijn zweetdeken voor James is opgevreten door de muizen... Als hij nog te nat is voordat hij de trailer op gaat, zal ik hem maar een tijdje droog moeten stappen. En waarschijnlijk moet dat wel lukken met het weer wat verwacht wordt. Al word ik nu nog niet vrolijk als ik naar buiten kijk.
Even mijn eigen lijstje bijwerken. - Pony - Paspoort - Zadel - Hoofdstel - Martingaal - Peesbeschermers - Brokken - Hooi - Cap - Zweep - Handschoenen - Body protector - Schone kleding, in het geval dat ik in het water beland. - Handdoek - Emmer - Eten en drinken - Camera + SDkaart
Wij vertrekken rond 9 uur, wat fotos betreft, combinaties onthouden, en dan via PB wat opsturen? Het lijkt mij dat niet iedereen het even prettig vind om ze gelijk online te zetten? Tot zo!
Nou wij zijn weer terug Ik vond het wel leuk maar eerlijk gezegd niet helemaal de 20 euro waard. Ik wil graag nog een keer weer naar het terrein maar dan zonder les gewoon lijntjes met hindernissen rijden