Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Druk bezig hem weer in shape te krijgen. Vanavond en vrijdag nog even les en hoop dat hij er dan zaterdag klaar voor is. Vrijdag door de wasstraat maar ben bang dat hij zaterdagochtend nog wel een wasbeurtje kan gebruiken want is zo'n ontzettende viesspeuk op stal

de auto en achterbank liggen helemaal vol met al mijn spullen
Yvank_ schreef:Zou idd een auto huren
Heb ook maar en 1,5 paards kar maar ik zou sowieso niemand mee kunnen nemende auto en achterbank liggen helemaal vol met al mijn spullen
FeeY schreef:Yvank_ schreef:Zou idd een auto huren
Heb ook maar en 1,5 paards kar maar ik zou sowieso niemand mee kunnen nemende auto en achterbank liggen helemaal vol met al mijn spullen
Ja maar ik zou altijd met een normale auto erachteraan kunnen gaan.
Maar een auto huren wordt me te gek.
250 km benzine + auto huur.
Het valt te proberen om mee te rijden toch?

enefde schreef:Hihi ik weet nog niet of ik die van mij donderdag of vrijdag door de wasstraat haal, denk vrijdag want dan kan ze daarna direct op stal.. anders gaat ze weer vrolijk de wei/paddock in.. Vlecht haar pas zaterdagochtend.
Ga toch maar gewoon voor knotten denk ik..
Ik ga voor volgend jaar heel hard oefenen als vlaggendrager, maar aangezien ik vorig jaar in de ereronde ingehaald werd door een vlaggendrager en ik daardoor bijna in de stilstaande parade groep lande is dat miss niet zon goed idee..