Jodie_Delano schreef:haaaaai Marga, wat een leuk nieuws noujaaaaa sacha verkopen is natuurlijk wel wat minder.
maar wat heb je weer een super leuk beesje gevonden.
in 1 jaartje tijd 4x verwisseld van paardje,, is dit nou de officiele toekomst paard??
HIHI!!!,,, wens jullie veel plezier samen..
hihi ja, nou ja Azkaban, dat verhaal weten jullie allemaal, gewoon niet betrouwbaar, en ja Crispy, ja Crispy zou ik NOOIT weg gedaan hebben, als ik eerlijk ben mis ik haar nog steeds en heb ik ook met Sacha veel vergeleken met haar. Crispy komt nooit meer terug maar ik heb nog nooit zo een goede band met een paard gehad als met Crispy, Crispy was mijn meisje, mijn toppertje. ja en Sacha is gewoon heel braaf, maar crispy was gewoon lekker voorwaarts en daar had ik echt een hele goede band mee. Met Sacha ook wel maar heel anders, ik kan het niet uitleggen. Ik zou bv nooit op Crispy iemand anders laten rijden (muv mijn lesgeefster) Crispy had mijn hart gestolen. en misschien is sacha daar wel te snel achteraan gekomen, ik weet t niet. Als ik Sacha zie vind ik haar mooi en leuk, maar Crispy vond ik geweldig, die was ook heel gevoelig qua karakter. Met rijden heb ik niet zo n klik met Sacha, vooral niet in de bak, ik weet niet maar ik wordt alleen maar heel moe van het voorwaarts rijden. En als mijn vriendin niet aankwam met ik wil Sacha graag dan had ik haar niet verkocht. Maar ja nu liep ik tegen Sjors aan en is een lief aanhankelijk paard zover dat nu in te schatten is. Met rijden was tie lekker voorwaarts maar moet nog veel leren maar dat vind ik niet erg. En ja Sacha daar blijf ik natuurlijk nog wel zo eens op rijden en mijn vriendin helpen met haar. Alleen ik mis net dat whowwwww bij haar.