Opgeven Ermelo 2012???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ryanne_

Re: Opgeven Ermelo 2012???

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 16:48

Ester staat ook al lekker gewassen op de wei, morgen ochtend maar vlechten.. Helaas haalde ik haar uit de wei voor het wassen om nog even te rijden en ze had flink gevochten.. Dus flink wat schaafwonden... beetje zonde is niet echt mooi meer.. het zit aan de binnenkant van haar been, maar ze loopt gelukkig wel goed. Hopen dat het morgen er wat beter uitziet..

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 16:54

Oei dat is balen ryanne. Altijd zonde die kale plekken. Bailey heeft helaas ook nare plekken van de zomereczeem :(:)

Ik moet nog even kijken hoelaat we morgen vertrekken. Niet al te vroeg maar wel optijd. Dan kan ze vast aan de stal wennen. Denk dat er tegen de middag aan wel meer paarden op stal zullen staan. Als ze helemaal alleen is dat laat ik haar wel op de wagen, wordt ze ook niet onrustig.

Ik hoef straks alleen nog de auto vol te pakken, mijn eigen tas in te pakken, bailey te wassen en een doek over mijn laarzen te halen. De rest is al schoon.

Als bails eenmaal is gewassen heeft ze de geduld vast op dus rijden laten we denk ik zitten. Ze heeft gisteren fijn gelopen.

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 17:01

Iemand die mij misschien kan voorlezen om 10.15 en 10.30

Ik stress helemaal omdat ik geen voorlezer heb ;(

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 18:27

Ik heb me helaas moeten afmelden net... Haal n kreupele poownie uit de wei... Zooooo jammer had me er zo op verheugd om weer te gaan dit jaar! Kom wel kijken morgen, dus als er nog mensen een voorlezer nodig hebben ik loop met een cairn terrier. Ben er wel pas rond half 2.

asje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 19:06

@ Candace das echt balen he! Die pony's plannen t altijd verkeerd...

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 20:10

iSaBeLL schreef:
Iemand die mij misschien kan voorlezen om 10.15 en 10.30

Ik stress helemaal omdat ik geen voorlezer heb ;(

Ik ben er dan wss nog niet en zowel pap als ik hebben nog nooit een M2 proefje voor gelezen.

Op het terrein zal toch vast wel iemand rondlopen die wil? Kan het me haast niet voorstellen eigenlijk :(:)

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 20:11

Candace schreef:
Ik heb me helaas moeten afmelden net... Haal n kreupele poownie uit de wei... Zooooo jammer had me er zo op verheugd om weer te gaan dit jaar! Kom wel kijken morgen, dus als er nog mensen een voorlezer nodig hebben ik loop met een cairn terrier. Ben er wel pas rond half 2.

ahh balen zeg :(:)

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 20:13

bleeghhh wat een werk zeg! Ik moet nog voeren, water geven, bailey wassen, martingaal oppoetsen en voor het jonge paard is denk ik al geen tijd meer.

Met dit soort weekendjes is 6 paarden op stal niet zo handig :=

Koen_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 20:26

Alle deelnemers succes gewenst,rond half 2 ben ik er om paar uurtjes te kijken.

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:12

Janise, mijn zusje rijdt om 10.08.. Ik wil je 2e proef wel lezen en de eerste ook, maar of ik die haal kan ik niet beloven

Hier ook een schoon knolleke op stal! Pfff, ben vanaf 2 uur in de weer geweest. Maar alles is klaar dus wij kunnen morgen om half 7 aanrijden :Z

Hebben zelfs de trailer nog even gewassen :') die zag er uuuit...

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:35

Wij ook om half 7!
Ik sluit mn ogen tot morgen!!

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:54

vanavond mijn verzorgpony helemaal in de was gezet hoofdstel gevet en zadel morgen even vlechten en rond 9 uur weg het is maar 20 min rijden iets korter miss maar moeten extra zacht rijden voor 1 van de haffie's heb er mega veel zin in

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 06:18

LoveLita schreef:
Janise, mijn zusje rijdt om 10.08.. Ik wil je 2e proef wel lezen en de eerste ook, maar of ik die haal kan ik niet beloven

Hier ook een schoon knolleke op stal! Pfff, ben vanaf 2 uur in de weer geweest. Maar alles is klaar dus wij kunnen morgen om half 7 aanrijden :Z

Dat zal wel super zuper zijn als je me kan lezen!

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 06:54

Zo nu spullen pakken en dan gaaan! Even invlechten! Heb er zin in!!!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 07:14

iSaBeLL schreef:
LoveLita schreef:

Dat zal wel super zuper zijn als je me kan lezen!

2e wil ik dan sowieso wel doen. Spreek je nog wel even aan straks!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 07:15

Wij rijden! Zijn den Bosch nu net weer uit. Nog dik 1,5 uur te gaan :O

Tot straks allemaal :wave:

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 07:49

Vroege vogels! :D

Hier net de oogjes los, het weer lijkt tot nu toe goed. Voorspellingen voor morgen zijn helaas niet al te best.

Om half 10 gaan we weg :) Springen en vaardigheid begint pas rond 1 uur dus 11 uur aanwezig leek me vroeg zat.

Mnon1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 20:51

Ben zo trots:D
van de week stond ik op t punt me af te melden, om dat t zo slecht ging.
en vandaag, hij liep de sterren van de hemel!

2 super fijne proeven.

en bij de uitslag, zat ik niet helemaal op te letten, toen L1 jeugd kwam.
toen zijden ze mijn naam, ma t drong niet tot me door, tot dat vriendin naast me in eens zij dat ik eerste was.
gaf toch wel een goed gevoel:D

eerste proef 189 2de proef 180

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:44

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:23

Heb ontzettend veel foto's, morgen mee aan de gang. Heb denk ik de meeste combinaties er wel opstaan. Nu eerst slapen, was lange dag! Maar leuk :)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 05:31

Het was weer een topdag. En we hebben het erg getroffen met het weer.

Ik ben heel erg benieuwd naar foto's van het spiegelparcours mennen, als iemand die heeft gemaakt van ons. :j

Janouk liep haar 4e ZZ dressuurproef. Helaas dook ze in de ring achter de leidsels en liet zich niet meer oprichten :( 196 punten. 8 tekort voor een winstpunt.

In haar 1e Z vaardigheid mennen liep ze top: 1 balletje eraf op de 19. Eerste winstpunt is binnen.

Bestgaand mennen werd ze als zesde opgesteld.

In haar eerste spiegelparcours had ze het helemaal naar haar zin. Ze ging van bij de start van stilstand naar uitgestrekte galop in één sprong. _/-\o_ Ze was echt fanatiek. Helaas in de finale rit had ze een pion om en werd geklopt op snelheid. Maar 2e was super prestatie.

En de parade vinden wij altijd een machtig gezicht: zoveel Haflingers. Ik had beloofd om in mijn Oostenrijkse Dirndl jurk in de parade te verschijnen en belofte maakt schuld: dus achterop de koets in Dirndl, al hoort dat meer bij onze authentieke koets dan op de marathonkoets.

Ik heb tijdens de prijsuitreikingen een flink aantal bokkers gezien, omdat ik de haflingers herkenden. Maar geen bokkers gesproken.

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 09:13

Heb wel foto's van het spiegelparcours! Hoop dat je daarbij zit!

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 09:55

Ik vond het ook weer een top dag!! Ester was erg fijn! Voor het allereerst aangespannen gereden met haar. Dressuur was niet top maar goed 173 voor de eerste keer. tja. Hij wilde haar meer nagevelijk zien.. nouja .. het is B.. volgende x zal ik het wel doen :P haha
Vaardigheid mennen gooiden we 2 hele pilonnne om maar goed 3 balletjes in totaal en een mooie 2de plaats :D

Het springen was ik foutloos :D en de barage ook en het snelst :D dus een 1ste plaats :D
En het vaardigheid ook gewonnen :D

Top dag! veel moois gezien! erg genoten weer!

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 16:34

Ik ben sinds begin van de middag ook weer terug! Heel leuk weekend gehad! Dressuur had ik betere punten dan verwacht: een 6e prijs met 189 punten. Super tevreden dus! Springen ging ook goed, ik mocht naar de barrage en dat had ik niet verwacht! Helaas ben ik in de barrage bij 4A heel hard gevallen. Ik ging toch wat te langzaam op de hindernis af, waardoor Caprilla niet goed kon afzetten. Ze weigerde en ik vloog over haar heen en kwam met m'n rug op een balk terecht. Gelukkig kwam lieve Capril meteen kijken hoe het ging. <3

Ik had voor vandaag nog een crosstraining, maar daar heeft mijn zusje ipv mij aan meegedaan, vanwege mijn rug. Al met al hebben we een super leuk weekend gehad, jammer van de val (heb ik trouwens een filmpje van, haha), maar volgend jaar komen we zeker weer! :D

Gefeliciteerd trouwens voor degenen die een prijs hebben gewonnen! :D

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:23

Ondanks dat ik niet mee heb kunnen rijden weer n hele leuke dag gehad gisteren! Winnaars gefeliciteerd! Was trouwens ook gaaf om de parade een keer vanaf de tribune te zien.