Thea_Dinske schreef:@Kayleigh_ Wat een lekker koppie, om op te eten
Natuurlijk niet *echt* om op te eten he !
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

knappe ivar. ivi iets afgevallen of lijkt dat alleen maar?
Het is weer winter, dus dan is hij een stuk minder vet. Ivi wordt echt al vet als hij nog maar aan eten denkt.
En we hebben de laatste tijd ook best wel regelmatig gereden, ik krijg er weer helemaal plezier in. Hij doet het echt goed! Ik ga binnenkort ook aan zijn eigenaresse vragen of ik eens naar het natuurgebied om de hoek mag, lekker in de natuur racen!
, wacht wel tot de rhino over is he meid 

Ze luisterde niet, brak steeds uit de wei en daarom moest ze weg, met mij kreeg ze nog een laatste kans. En zeg nou zelf, zo'n lief beestje kun je toch niet onhandelbaar noemen...

! Hij mag nog lekker een jaartje groeien,vind hem kwa bouw nog erg puppy en vind 3 eigenlijk nog te jong
.Gaan wel langzaam beginnen met wat loswerken en wat grondwerk. Beleren komt ergens volgend jaar wel.
. Jammer dat je hem hebt moeten verkopen,maar denk vast dat zijn nieuwe baasjes erg blij met hem zijn.
,wat een hoog knuffelgehalte heeft hij toch.
Je bent gewoon lekker geconsentreerd bezig. hihi. Paard loopt mooi!
Hahaha. Fijn dat de haf bij jou wel gerespecteerd wordt en een laatste kans heeft gekregen. Lieve foto hoor!
Jankert, film ik hem is het niet goed
Nee ze zijn best wel lang, maar niet abnormaal lang 
! Super leuke hindernissen gemaakt! En je vriend op je paard krijgen, daar zou ik alles voor geven!
. Jullie zijn zo te zien fanatiek aan het rijden 

! Heel mooi gelijnd ook!
Barbiepaard! Nette galopfoto

. Hilarisch!

Hahahaha, maar eerst zeuren dat ie van voren gefilmd wil worden. Wat een tegenstrijdigheid. Ach ja, daarom houd ik wel van die mafkees 

mooie foto's!