Astridastrid: Kyra is van 30 maart dus net 11 maanden geweest. En peeps tjaah die grijpt haar kans. Ze eten door middel van voerstations en als je geen beurt heb, en een ander neemt een pluk mee het station uit grijp je je kans om te pikken :p
Zonde dat hij weg is maar we'll een eerlijke keuze dan
Leuk kayleight knappe ivar. ivi iets afgevallen of lijkt dat alleen maar?
Klopt wel! Het is weer winter, dus dan is hij een stuk minder vet. Ivi wordt echt al vet als hij nog maar aan eten denkt. En we hebben de laatste tijd ook best wel regelmatig gereden, ik krijg er weer helemaal plezier in. Hij doet het echt goed! Ik ga binnenkort ook aan zijn eigenaresse vragen of ik eens naar het natuurgebied om de hoek mag, lekker in de natuur racen!
Fijn dat het rijden ook goed gaat met jullie. Racen in het natuurgebied zou leuk zijn , wacht wel tot de rhino over is he meid
Peep gaan we niet as dinsdag maar die daarop weer oppakken. Ze mag na de tandarts 2 weken geen bit in maar bitloos reageerde ze ook niet lekker op(normaal we'll) dus effe der rust gegeven.
Mrijk
Geplaatst: 04-03-12 22:14
Wat een hoop foto's komen er steeds weer bij, allemaal knappe haffies
Die Peeps, die is wel slim om eten van anderen af te pikken, haha. Wat fijn dat Ivi zo braaf was !! Tja, en ik kan hem geen ongelijk geven als hij het gehad heeft met zo'n druk iemand!
Toen ik Kitty ging rijden zeiden sommige mensen op stal dat ze onhandelbaar was Ze luisterde niet, brak steeds uit de wei en daarom moest ze weg, met mij kreeg ze nog een laatste kans. En zeg nou zelf, zo'n lief beestje kun je toch niet onhandelbaar noemen...
Hooguit een beetje ruig
*zucht* was het maar vast zomer!!
Mi_Amore
Geplaatst: 04-03-12 22:16
kwam net deze foto nog tegen, is van mijn haflinger vorige zomer
Marlies405: Bedankt ! Hij mag nog lekker een jaartje groeien,vind hem kwa bouw nog erg puppy en vind 3 eigenlijk nog te jong .Gaan wel langzaam beginnen met wat loswerken en wat grondwerk. Beleren komt ergens volgend jaar wel. astridastrid: Knappe Nashville . Jammer dat je hem hebt moeten verkopen,maar denk vast dat zijn nieuwe baasjes erg blij met hem zijn. kiddokids: Wat een lieve foto in de sneeuw. jelmpie: Wauw, erg gave foto's van Alfie! Nathalie83: Heerlijk zo'n buitenritje!Knappe haf heb je! Nessie: Wolder loopt weer netjes. Marlis: Knappe Kyra op haar nieuwe stekkie.Blijven de manen van peeps nu wel heel? Thea_Dinske: Mooie foto van Inde Kayleigh_: ivar ,wat een hoog knuffelgehalte heeft hij toch. Mrijk: Leuke foto's chipieke: Mooie haf hoor.
Lieskehh, Nou zo erg vind ik je houding nou ook weer niet hoor haha. Ja je kunt wel een jas aan je voeten hangen, maar ach... niet moeilijk over doen toch? Je bent gewoon lekker geconsentreerd bezig. hihi. Paard loopt mooi!
Kawi, Wat een knapperd!
Nienke, Jammer dat de foto's zo donker zijn, maar ondanks dat zijn ze lief!
Lieskehh, Gewoon lekker geconcentreed bezig, met een goed resultaat.
Astridastid, Gave foto hoor!
Kiddokids, Haha met tegen het vieze weer gekeerd, het waaid daar aardig zo te zien. Brrr koud. Ben blij dat het straks weer beter weer wordt.
Jelmpie, zo die gaat snel! Mooie haf!
Nathalie83, Gezellig zeg met zijn allen een buitenritje! Zo te zien kon het weer wel iets beter. Maar dat mag de pret toch niet drukken?
Nessie, Wolder die weer heel mooi loopt! Wat leuk dat je ook met de cross meedoet! Ik hoop wel dat het door gaat, ivm het virus.
Marlis, Zo op het eerste oog vind ik wel meevallen dat ze te dik is, maar ik zie haar natuurlijk niet in het echt
Thea_Dinske, Wat een knap koppie.
Kayleigh_, James heeft ook nog wel een berenvacht hoor, gelukkig haart hij al wel. Die tweede foto is echt heel mooi. Lekker robuuste haflinger. Daar houd ik wel van.
Mrijk, Ja vreselijk onhandelbaar, daar laat je toch geen kind op zitten?? Hahaha. Fijn dat de haf bij jou wel gerespecteerd wordt en een laatste kans heeft gekregen. Lieve foto hoor!
Chipieke, Aaah die oortjes, lijken die nou zo lang? Of zijn ze lang? Hihihi. Mooie Haf. Die manen!
Ook mannen kunnen heel truttig zijn... Jankert, film ik hem is het niet goed
Nathalie83
Geplaatst: 05-03-12 00:38
Het weer was juist heerlijk in de polder was het wat heiig maar juist met het uitzicht gaf dat een prachtig beeld! De temp was heerlijk en tegen de tijd dat we op de terug weg waren kwam er stiekem zonnetje te voorschijn.. Was dus echt puur genieten
Neehoor vaak zat worden er nog stukken uitgehaald, helaas. En eigenlijk moeten ze los hangen ipv strakke elastiekjes er constant in (afbreken) maar dan worden ze nog meer gegeten. Blijf het vervelend vinden, ben daar een tut in :p Kyra heeft het onwijs naar haar zin op haar nieuwe plekje. Die speelt onwijs veel met een mini shet, super leuk om te zien. En die ligt bijna elke dag luii in een hoop kuil, liggend te eten.
@Chasey: en dat voor een zomereczemer he Nee ze zijn best wel lang, maar niet abnormaal lang
Gewoon paard-lang ipv pony-lang
Marlis
Geplaatst: 05-03-12 09:37
Peepsie
Kyrtje
nadita
Geplaatst: 05-03-12 09:59
@ chipieke: wat een mooi hoofdje en wat prachtig witte manen
Ine23
Geplaatst: 05-03-12 10:45
Pagina 21:
- Mooie James ! Super leuke hindernissen gemaakt! En je vriend op je paard krijgen, daar zou ik alles voor geven!
- Leuke Lory . Jullie zijn zo te zien fanatiek aan het rijden
- Natif is een schatje! Mooie bos manen heeft hij
- Lieve foto's zo in het donker, NJAWA_Nienke
- Nashville is een knapperd! Hij gaat het vast heel goed krijgen bij zijn nieuwe baasje
- Kiddokids, leuke foto!
Pagina 22:
- Alfie is leuk ! Heel mooi gelijnd ook!
- Heerlijke buitenrit zo te zien met Luna
- Wolder Barbiepaard! Nette galopfoto
- Kyra ziet er super uit Marlis! Haha, Peep denkt nog een snack mee te pikken van een ander
- Zo, Inde is knap!! Mooie kaaklijn, daar val ik op
- Knappe Ivar! Niet slim van dat vriendinnetje van je schoonzusje... Ze had maar moeten luisteren.
Pagina 23:
- Mooie Kitty! Heel schattig met dat meisje op haar rug
- Knappe haflinger heb je, chipieke
- Hahaha dat filmpje . Hilarisch!
- Leuke foto's van Peeps en Kyra weer!
Raven op 30 juli 2011
Raven op 24 februari 2012
Gegroeid?
Chasey
Geplaatst: 05-03-12 10:59
Ja stoere vent he? Kan met de handen los rijden Hahahaha, maar eerst zeuren dat ie van voren gefilmd wil worden. Wat een tegenstrijdigheid. Ach ja, daarom houd ik wel van die mafkees
Chipieke, Aha! Dus toch wel een beetje
Marlis, Waar kijkt peepsie naar?
Ine23, Zo! Raven heeft wel een groeispurt gemaakt! Wat leuk om te zien, over een half jaar weer zo'n foto maken
Pagina 20: Knappe Storm Mooie Soraya. Volgens mij heb ik bijna precies hetzelfde hoofdstel! Wow knappe Bailey!~ Volgens mij vindt Sunny het blok iets TE leuk -fl- Lekker beenwerk heeft je kleine meid!
Pagina 21: Aahw Bambi poown Pretty in Pink Marlijn wauw Stoere crossfoto's Wauw mooie peesjes! En je hebt dr lekker lopen Knappe Natif! Beetje donker maar wel gaaf! Knappe dressuur Lory Jammer van Nashville, wel super mooi beestje! Wauw mooie winterfoto!
Pagina 22: Lekkere galop van Alfie Lekker op buitenrit! Prachtige Wolder Pikkedief Peep!' Wauw Knappe Inde! Knappe Ivi!
Pagina 23: Lekkere zomer foto's Knappe haflingermanen! Waarom heeft Peeps zo'n band om? Wow gegroeid?
Peeps heeft een band om omdat zij in een hit actief stalling staat en nog niet gechipt is. Zij krijgt as donderdag een 2e chip. Door deze chip(die ook in de halsband zit) wordt er door de voerstations afgelezen welk paard het is, hoeveel zij mogen eten en of zij tijd hebben om te eten of dat hun beurt al voorbij is.
Shirly_Bob
Geplaatst: 05-03-12 15:52
Weer even een bijleesje, wat hebben we toch een prachtig haffies!
astridastrid: Stoere haflinger hoor, jammer dat tie verkocht is.. kiddokids: Lekker in de sneeuw! jelmpie: Alfie blijf hem leuk vinden mooie foto's! Nathalie83: Leuk zo met een groep op buitenrit, ze was lekker bezweet Nessie: Stoere wolder met ze wilde haren haha Marlis: Kyra wat groeit ze toch hard word echt een knapperd hoor Thea_Dinsk: Knap koppie! Kayleigh_: Wat kan ie toch lief kijken Mrijk: Mooie rolfoto zeg en die 1ste is echt sweeet! chipieke: Wat een voorpluk zeg Chasey: Haha leuk filmpje, je moet me van vooor filmen Ine23: Zo Raven is gegroeid, leuk om te zien!
Laurahh
Geplaatst: 05-03-12 16:09
@Kayleigh, wat is Ivi een knappe teddybeer zeg @Mrijk, wat een aandoenlijke foto die eerste! @Chipieke, kunnen die manen nog witter @Chasey, geweldig filmpje @Marlis, zo te zien is Kyra dr pleeborstel-look kwijt? @Ine, nee joh, Raven is niet gegroeid
Mijn knappe Floor gaat de oprichting steeds beter af!
En naar huis racen
Faringo
Geplaatst: 05-03-12 17:44
Mooie foto's, heb niet alles bijgezelen. Aangezien ik hier ook regelmatig wat post even een Stormupdate:
Nou ik kan niet anders zeggen dan dat ik een hele fijna DA heb. Ze is net afgestudeerd en nieuw in de praktijk. Ze heeft echt alles onderzocht. Uitkomst.....achter prima, niets aan de hand en buigbroef was ok. Toen op de kleine volte op het harde, helaas echt niet goed op rechtsvoor, op het zachte een stuk beter. Daarna zijn hoeven helemaal gestest op hoefbevangenheid, ook niets. Toen uitverdoofd voor zijn hoefje. Stuk beter maar nog niet helaam goed. Dus hoppa nog 2 spuiten en verdoofd tot net onder zijn kogel en toen was het goed. Maar goed wat is het dan, geen idee. Ze zei dat als ik voor low budget wil gaan ik er ijzers onder kan en dan een paar weken aan kijken, maar het liefst heeft ze het op de foto dus dat gaan we dondermiddag doen. Als ik dan toch bezig ben dan doe ik het goed en wil ik weten wat het is. Kortom kan dus nog een verrekt bandje zijn maar ook artrose. We wachten het af. Maar tjee wat ik een braaf paard, zij heeft het wel 10x gezegd. De mesthoop werd geleegd met 2 grote trekkers en een vrachtwagen. Nou hij geeft geen krimp. Met die 4 spuitjes bewoog hij zijn hoofd niet eens. Echt een braverd, was best een beetje trots op hem. Tot donderdag mag hij niet naar buiten behalve wandelen op zachte bodem.
Duimen jullie mee donderdag, zodat ik hopelijk weer snel zo kan rijden.