Samsie schreef:Zou je even een mailtje moeten sturen.
Heb ik gedaan

het kan waarschijnlijk nog, ben nu druk aan het regelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Mischien heb ik vervoer voor de heenreis, maar terug zit ik nog even..
Citaat:Nou hopelijk vind je dan ook iemand voor de terugreis. Waar wil je aan meedoen zaterdag?
Samsie schreef:Degene die zich al aangemeld hebben, hebben allemaal een mailtje gehad. Omdat er te weinig aanmeldingen zijn voor de zondag, gaat waarschijnlijk alleen het dressuur door op de zondag.
Dan wordt het hele programma omgegooit en worden er dingen verplaatst naar zaterdag en dan vervallen er ook dingen op zaterdag.
De hinderisbaan word dan ook verplaatst naar zaterdag, dan doe ik daar ook aan mee :d Ik doen zaterdag ook springen en bosrit. Hoe hoog ga jij springen?
_Aurora_ schreef:Samsie schreef:Degene die zich al aangemeld hebben, hebben allemaal een mailtje gehad. Omdat er te weinig aanmeldingen zijn voor de zondag, gaat waarschijnlijk alleen het dressuur door op de zondag.
Dan wordt het hele programma omgegooit en worden er dingen verplaatst naar zaterdag en dan vervallen er ook dingen op zaterdag.
De hinderisbaan word dan ook verplaatst naar zaterdag, dan doe ik daar ook aan mee :d Ik doen zaterdag ook springen en bosrit. Hoe hoog ga jij springen?
Ik hoop dat er echt nog inschrijvingen komen. zou heeeeel erg zonde zijn van het ringrijden, springen en de cross!! Was vorig jaar erg leuk. vooral het ringrijden!
Samsie schreef:Degene die zich al aangemeld hebben, hebben allemaal een mailtje gehad. Omdat er te weinig aanmeldingen zijn voor de zondag, gaat waarschijnlijk alleen het dressuur door op de zondag.
Sandrina schreef:Samsie schreef:Degene die zich al aangemeld hebben, hebben allemaal een mailtje gehad. Omdat er te weinig aanmeldingen zijn voor de zondag, gaat waarschijnlijk alleen het dressuur door op de zondag.
HUH? Ik heb geen mail ontvangen.
_Caitlinnn schreef:_Aurora_ schreef:hoop het echt dat het doorgaatwe hebben net een hele outfit gemaakt hihi
waar ga je allemaal aan mee doen dan?
Heb je een foto