Samen..

Knuffel!

Plaats morgen nog wel even twee andere..

@Josien62, mooie foto zo in de sneeuw. Ik hoop dat we dit jaar geen sneeuw krijgen, maar voor de foto's is het natuurlijk wel errug leuk!
Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

Meen het echt wat k op hyves schreef!!
Waar had je vandaag wedstrijd dan? Hihi, dankjewel!! 
Rianne_ schreef:Leuk hilly200! Wel jammer dat de staart er niet helemaal op staat en de benen wat bewogen zijn. Maar het beeld is erg leuk!
heeft ie van z'n overgroot oma,die was zeer succesvol op de haflinger rennen in duitseland,heeft 15 wedstrijden gewonnen toendertijd
Zag je topic ervan. 

Hahaha
James deed het weer braaf! Super knol is het toch ook.

Ze kan normaal gezien veel beter, maar ach ben er niet boos om... Het was een jaar geleden, en er was zoveel te bekijken. Zal nog wel beteren, ze is nog groen op het vlak van verplaatsing. 

xkimmx schreef:Marlis : Volgens mij wil ik niet weten hoeveel foto's jij/jullie op je computer hebben
Marlis schreef:xkimmx schreef:Marlis : Volgens mij wil ik niet weten hoeveel foto's jij/jullie op je computer hebben
Nee, dat wil je ook niet weten![]()
![]()
Neem elke dag wel de camera mee als het nog licht is en dan schiet ik onnodig veel foto's, en dan heb ik niet eens een mooie camera haha.
En elk Kyra bezoek gaat de camera mee en worden er zo 100 a 200 foto's gemaakt.
Beetje een verslaving
vooral zomers gaat elke keer de camera mee
je moet maar wat missen (A) 

Heb wel veel foto's van shoots maar zelf maak ik eigenlijk nooit foto's.
Mijn ouders worden nu al gillend gek van zoveel foto's haha.

Ik was mijn cap aan het opdoen om rondje te gaan stappen zonder zadel, mevr vond dat ze wel nog even met de bal kon spelen..