Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kiddokids schreef:He
was mijn mail ontvangen.
wij melden ons af met king voor 15 september aangezien onze eerste wedstrijd een drama was. gaan we gewoon 19 jan proberen in lisse..
aangespannen gaat momenteel super afgelopen zondag tweede geworden met ringsteken
king was om door een ringetje heen te halen ging top
Offline schreef:zit al vol zag ik de wedstrijd in utrecht...jammer... is er ook ZZ-Licht?
Hopelijk kan ik gewoon weer trainen en meedoen i.v.m. mijn eigen rug.
Ze zit ook altijd bij het inschrijven bij de wedstrijden. Alleen vergeet ik steeds de naam + boktnaam, haha!
En dat ik uberhaupt fit kan meedoen
KarinL schreef:Offline schreef:zit al vol zag ik de wedstrijd in utrecht...jammer... is er ook ZZ-Licht?
Ik heb nog geen andere ZZ licht combinaties voor de Utrecht, dus moet even eerst kijken hoe we met de jury ed zitten. Voor onze volgende competitie is dit wel een van de voorwaarden die we willen na streven. In Lisse (januari 2013 ) hebben we dit al wel aangevraagd, dus dan ben je wel natuurlijk welkom.
Stuur me even een mailtje, dan kan ik je op de hoogte houden over onze wedstrijden en het ZZlicht.
We super gaaf hoor!