Als ik kan kom ik dan helpen ringmeesteren of sta ik op het terrein
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Mandarijn schreef:Tot de inschrijvingen sluiten, 1 juli, kun je je afmelden. Daarna is alleen restitutie mogelijk met een verklaring van de dierenarts.Tot hoelang van tevoren kun je afmelden eigenlijk? Of moet je sowieso gewoon betalen?

En in afgelopen jaren Ermelo bezoeken en hier en op het Haflingerforum meelezen, kom je ook veel te weten. 

Maar kan me voorstellen dat er veel inschrijvingen zijn voor de cross, en op de website zag ik iets staan als zijnde dat leden van DAH voorrang krijgen bij een wachtlijst. Nu weet ik niet of dat betekent dat leden als eerste in aanmerking komen om mee te mogen doen aan de crossclinic, of dat het is, wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar dat DAH-leden bovenaan de wachtlijst komen te staan, mocht er iemand uitvallen. 

Nee, ik doe niets met paarden qua opleiding. Ik studeer HBO Hotelmanagement en laten ze nou in Oostenrijk een heel leuk en mooi hotel hebben; www.sporthotel-beck.at.