Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maurent

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 21:14

Misschien dat het alleen mij opvalt maar de titel is Halinger weekend en niet Haflinger weekend ;)
Als ik kan kom ik dan helpen ringmeesteren of sta ik op het terrein :D

S_uus

Re: Halinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 21:26

Volgens mij stond die fout al ergens op pagina 2 :+

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 18:54

Tot hoelang van tevoren kun je afmelden eigenlijk? Of moet je sowieso gewoon betalen?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:02

LoveLita schreef:
Oh, je bedoeld dat je het inschrijfformulier niet in kan vullen? :o Nu vat ik hem, ben weer wakker..

Haha ja DAT bedoelde ik :Y)
Maar die 2 pleuro heeft pa overgemaakt gisteren met mijn naam en pony's naam erbij. En ook waarvoor natuurlijk.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:03

Hmm weet ik eigenlijk niet mandarijn.
Staat dat niet op de site?
Volgens mij staat je inschrijving pas vast bij betaling, of dat is enkel in Ruurlo zo.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 10:24

Mandarijn schreef:
Tot hoelang van tevoren kun je afmelden eigenlijk? Of moet je sowieso gewoon betalen?
Tot de inschrijvingen sluiten, 1 juli, kun je je afmelden. Daarna is alleen restitutie mogelijk met een verklaring van de dierenarts.

http://ermelo.deaangespannenhaflinger.n ... eling.html
Onderaan: Annuleringen worden na sluitingsdatum datum alleen vergoed met medische verklaringen.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:18

Haha vind het best grappig , je maakte altijd foto's ,reed niet mee, maar toch weet je veel vragen te beantwoorden :D
Vind het echt tof dat je nu zelf ook de mogelijkheid hebt om mee te doen :j

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:46

Heel simpel Suus, dat is gewoon een kwestie van de website lezen ;) En in afgelopen jaren Ermelo bezoeken en hier en op het Haflingerforum meelezen, kom je ook veel te weten.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:30

Was een compliment ;)
Niet iedereen leest de site aandachtig door, en dat van die 2 euro wist ik niet haha mja het is overgemaakt.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:32

Ik neem je compliment ook graag in ontvangst hoor ;)
Vind het zelf ook helemaal geweldig dat ik dit jaar zelf mee kan doen! Hoop vooral dat ik de cross mag gaan doen.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:45

Is het niet je eigen haf dan? Omdat je hoopt dat je mee mag doen ?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 13:27

Jawel, het is al 7 jaar mijn eigen Haflinger :P Maar kan me voorstellen dat er veel inschrijvingen zijn voor de cross, en op de website zag ik iets staan als zijnde dat leden van DAH voorrang krijgen bij een wachtlijst. Nu weet ik niet of dat betekent dat leden als eerste in aanmerking komen om mee te mogen doen aan de crossclinic, of dat het is, wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar dat DAH-leden bovenaan de wachtlijst komen te staan, mocht er iemand uitvallen.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 13:34

Hmm kun je je geen lid maken van DAH dan?
Als het vol is komen wij als eerste in aanmerking meende ik ja :j

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 14:03

Leden komen als eerst inaanmerking voor een plek.... zijn er nog plekken over dan kunnen niet leden ook in aanmerking komen....

MAAR de DAH organiseerd het hele jaar door leuke, gezellige en leerzame activiteiten... DUS rede genoeg om lid te worden!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 15:00

Ik heb er helaas niet zoveel aan om lid te worden. Ik zit nu nog 3 maanden in Duitsland, dan ben ik net een weekje terug voor Ermelo, en ongeveer een maand later vertrek ik weer naar Oostenrijk voor een jaar. Kan dus wel lid gaan worden voor €16,-, maar dat zou dan alleen voor Ermelo zijn, en dat vind ik een beetje jammer. Zeker omdat het dan alleen voor het crossen is.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 15:13

Dan kan ik wel begrijpen waarom je niet even lid word.
Neem je je haf trouwens overal mee naar toe?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 15:47

Ik zit nu drie maanden in Duitsland en nog drie te gaan, mijn pony's staan gewoon nog thuis in Nederland en worden goed verzorgd door mijn vader en twee verzorgmeiden (die van Wencke gaat ook mee rijden in Ermelo). Af en toe rijdt ik naar huis toe voor een weekend, ongeveer om de 3 weken, en dan rijd ik zelf ook nog. Als ik straks een jaar naar Oostenrijk ga, is het wel de bedoeling dat de Haflinger mee gaat, en de Shetlander alleen als Wencke alleen komt te staan op een wei. Dan kom ik bijna niet meer naar huis toe, dus dan vind ik het wel fijn als ik ze niet hoef te missen! Twee jaar geleden bijna drie maanden in Oostenrijk gezeten voor stage, toen had ik alleen Wencke nog, en die is toen ook gewoon thuis gebleven. Ik hoefde de Haflingers alleen niet te missen, want ik zat bij Werner Beck, o.a. fokker van Whetu en Windspiel.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:50

Oh kijk dat is wel mooi geregeld, en nu zit je nog wel aardig dicht bij de deur.
Oostenrijk is wel wat verder weg toch.

Doe je een opleiding richting paarden? Dat je vanwege de haflingers naar Oostenrijk gaat?
Sorry ben erg nieuwsgierig/geïnteresseerd haha.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 18:40

Zie profiel ;) Nee, ik doe niets met paarden qua opleiding. Ik studeer HBO Hotelmanagement en laten ze nou in Oostenrijk een heel leuk en mooi hotel hebben; www.sporthotel-beck.at.
Nu zit ik inderdaad maar op 3 uur rijden van huis af. Waar ik eerst in Oostenrijk zat, was het ongeveer 8 uur rijden, en waar ik naar toe ga, is ongeveer 9 uur rijden.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:35

oh das inderdaad een mooi hotel zeg!
Wat gaaf als je je haf/shet mee kan nemen :D
Is ook niet te doen elke keer 9 uur rijden zeg, helemaal niet in je 1tje.

Ik had de tekst al neergezet en toen bedacht ik me , laat ik haar profiel eens kijken, blond he haha.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:14

Ik ga een jaar als au pair naar Oostenrijk en ben afgelopen januari een paar dagen al daar geweest bij dat gezin om kennis te maken en te kijken of het überhaupt klikte. Toen ik daar meldde dat ik mijn Haflinger mee wilde nemen (en eventueel Shetlander), werd dat heel enthousiast ontvangen! Laatste avond dat ik daar was, werd er nog flink gebrainstormd over waar ze dan zouden kunnen staan. En oudste dochter in het gezin is helemaal gek op paarden, dus die wist niet wat ze hoorde toen ik zei dat ik mijn Haf mee wilde nemen. Paar minuten later stond ze voor mijn neus; ik heb nog een rijbroek, en rijlaarzen en een cap, en en en....! Die kan dus niet wachten tot mijn pony('s) daar is/zijn :P

Even ontopic; toch maar besloten dat ik wel lid word van DAH, dus heb even een mailtje gestuurd over het hoe en wat.

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:21

Ook wij zijn hoogstwaarschijnlijk van de partij!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:34

Wat leuk zeg! Erg leuke mensen scheelt ook alweer een hoop en dat je er al bent geweest om kennis te maken ook.
Ik vind het nogal wat haha ik zou dat niet durven zo even voor lange tijd in Duitsland zitten en straks in Oostenrijk, misschien wel als ik Asra en Future's Pride mee mag nemen en mn honden .

Nou dan kun je iig crossen :D

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:41

En anders vond ik dat ze me gewoon 'voorrang' hadden moeten geven hoor :P Vorig jaar riepen ze nog dat ik dit jaar zelf maar mee moest doen, in plaats van de hele dag foto's maken. (al vonden ze dat laaste natuurlijk ook wel leuk, net als de deelnemers)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 19:32

Haha is toch ook leuk, maar nog gaver is het om zelf mee te doen :D
je hebt 2 jaar geleden Asra volgens mij ook regelmatig erop gezet :j
Neem dit jaar zelf ook de camera mee, als ik weet hoe laat en waar zet ik Daniëlle erop , kan ook wel wat van jou maken als je wil?