Wentos schreef:wennelen?? whaha, alsjeblieft zeg.
Maar ik ga wel mee jaJij dan?
ahahahaha

jah ik ook only divoza
hopen dat ik me geld dan heb, want ib groep doet weer akelig moeilijk
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wentos schreef:wennelen?? whaha, alsjeblieft zeg.
Maar ik ga wel mee jaJij dan?
Wentos schreef:suusiejj schreef:niet anky maar grolsch vertegenwoordigd ons land(er is een topic over anky wrom zij zo geweldig is in vele ogen hahaha stond iets van waarom is ZIJ degene die ons land moet vertegenwoordigen vele willen niet eens zijn zoals zij is ofzo)
Goed idee suus!!
Anseltje schreef:Ik heb weer paar pagina's terug gelezen, stel mooie foto's gezien óók van een echte smeerpoets
Nou vietje, beter iets dan niets anders mocht je dalijk 3 maand niet rijden.. Vind het opzich niet zo'n heel verschrikkelijk zadel, en volgens mij zit dat ding heerlijk
Wentos schreef:Ik ga ook alleen naar de Divoza Suus. Blijf ook niet pitten daar.
Maar ik rij ook met Karin mee vanaf Apeldoorn. Sorry ga er geen drinken, want moet vanaf Apeldoorn wel weer zelf met de auto..
suusiejj schreef:viet bedekt het hele zadel met een hele dikke jas of deken hahaha zodat niemand het "lelijke" ding ziet hahah
zie het al voor me dikke zweetdeken op het zadel en rijden maar
Naomi_Haffie schreef:ben ik weerheb geen dansels vanavond. want davey [ danspartner ] heeft z'n teen gekneust
lotteluvah schreef:suusiejj schreef:viet bedekt het hele zadel met een hele dikke jas of deken hahaha zodat niemand het "lelijke" ding ziet hahah
idd
hoe langer ik er naar kijk hoe mooier die wordt
suusiejj schreef:viet bedekt het hele zadel met een hele dikke jas of deken hahaha zodat niemand het "lelijke" ding ziet hahah
_karin_ schreef:Oeps. Betrapt!![]()
-Sprint naar huiswerk-
_karin_ schreef:Oeps. Betrapt!![]()
-Sprint naar huiswerk-