Lous schreef:Ja Moon was is dit nou, dacht dat je mij zou helpen??!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Ja Moon was is dit nou, dacht dat je mij zou helpen??!!
Lous schreef:Nou dan roep jij lekker treug dat je nog even niet komt
Jasia schreef:Dankje
DoeiiHou van julliee!
Slaap lekker uh.. alvast
Jasia schreef:Lous schreef:Nou dan roep jij lekker treug dat je nog even niet komt
Ja maar dan wordtie boos.. Deed ik gisteren ook.. En toen kwamtie op me af rennen en gaf tie paar klappen op m'n hoofd..![]()
Daarom dak er zo beroerd uit zie
Lous schreef:Nou ja om eerlijk te zijn denk ik ook dat ik over een half uurtje weg ben. Ga dan ook maar eens de binnenkant van mijn ogen bekijken.
Lous schreef:Dan maar snel een ander bed kopen, want deze is dan levensgevaarlijk!!!!
Lous schreef:Vermoord bijna gewoon onschuldige meisjes. Te erg.
Mijn bed is al ongeveer 30 jaar oud en nog steeds superlief. Matras, kussen en dekbed is wel geregeld vervangen hoor
Lous schreef:Ik ruik de hele tijd mijn cognac padje. Hij is echt nog helemaal nieuw. Hij ruikt nog nieuw en is nog heerlijk zacht.
Monica_86 schreef:Lous schreef:Ik ruik de hele tijd mijn cognac padje. Hij is echt nog helemaal nieuw. Hij ruikt nog nieuw en is nog heerlijk zacht.
uhu had ik met die bijzetteugels die ik heb gekocht voor longeren... die zijn van leer en liggen in me kast, elke keer als je die kast nu opendoet komt je zo'n leergeur tegemoed is ook zo lekker
Lous schreef:Zou je trouwens high kunnen worden van het snuiven van Anky-pads?
Monica_86 schreef:Lous schreef:Zou je trouwens high kunnen worden van het snuiven van Anky-pads?
ohoh lous![]()
![]()
PAS OP!!!!
Lous schreef:Nou zit al uren in die lucht en voel niks, dus zal wel reuze mee vallen