Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
janice schreef:56,20 helaas....
janice schreef:56,20 helaas....
ik voel het
janice schreef:Heb ze vast al lekker opgemaakt die zuurverdiende centjes van mij!

Bij mij op de manege staat iemand iemand die goed kan scheren, ze scheert haar Haf ook elk jaar. Zij heeft aangeboden hem wel te willen scheren, en ze zei dat je in een ruitershop in Bennebroek (een kwartiertje hier vandaan) scheerapparaten kunt lenen.
Een praam zal ik wss wel nodig hebben
, maar ik denk dat ik die wel van die manege kan lenen, die zullen ze wss wel hebben. Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat die vacht eraf moet, want dit gaat gewoon niet zo. Zo erg vind ik het eigenlijk niet, want in zijn zomervachtje vind ik hem het mooist en die krijgt ie dan ook weer !!!
Maarre, nog ff iets : Ik weet nog niet wanneer ik 'm ga scheren, maar stel dat ik het nu ga doen (want ik wil het zo snel mogelijk doen), hij staat in een binnenstal waar het ong. 15 graden is, hij staat niet op de tocht ofzo.
Moet ik hem dan bij deze temperatuur een zomerdekentje op doen, of een tussendeken ? Als het straks echt koud is, denk ik dat ie wel zijn winterdeken op krijgt, dat is een HH staldeken. Dat lijkt me wel dik genoeg. Wat vinden jullie ? Barst los !!
janice schreef:Ja maar snap niet waarom ze niet even reageerd ook al heeft ze hem vandaag toch niet opgestuurd maar wil ze het maandag pas doen ofzo.
loon_corr schreef:idd mee eens !
dlientjuh schreef:ik voel een positieve energie van boven komen![]()
als een mod het weet en je gaat dreigen.... krijg je het meestal uiteindelijk wel....
janice schreef:Naja ff afwachten, ik ga slapen wekkertje gaat weer vroeg haha! tot morgen meiden!
janice schreef:Naja ff afwachten, ik ga slapen wekkertje gaat weer vroeg haha! tot morgen meiden!
ik ben de hele dag weg 
dlientjuh schreef:doei janice!
ik ga ook maar eens![]()
![]()
ik laat morgen vroeg wel een berichtje achterik ben de hele dag weg
Maxielover schreef:Hey, zouden jullie ff je mening willen geven over mijn bovenstaande berichtje ?
Monica_86 schreef:loon_corr schreef:idd mee eens !
kom jij ook uit groningen?
loon_corr schreef:jep
Monica_86 schreef:loon_corr schreef:jep
me to
loon_corr schreef:
leuk ga je ook mee met de boktrit midlaren
zie meetings
loon_corr schreef:je kan ook een paard huren !