ben benieuwd of het lukt

jaa gelukt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze wordt nog steeds knapper
Peelie schreef:Leuk topic van winston. Ik dacht dat hij van jou was. Geen idee waarom?
Die flicka is toch ook een knapperd!
punk143 schreef:Vandaag toch maar een afspraak gemaakt met de kliniek, had al even het idee dat ze misschien wat last van haar mond kon hebben, gister fijne stukjes ertussen maar weer zo super strak en scheef en gewoon niet fijn aan willen nemen, dus na 25 minuten gestopt en vanochtend direct een afspraak gemaakt.. Voelt toch niet helemaal lekker.. Ze is in mei nog bij de tandarts geweest en had toen niks, maar beter een keer te vaak dan een keer te weinig. Vanochtend dus maar bitloos gereden, was even wennen maar toch hele fijne stukken en superfijne buiging en stelling in de appuyementen.. Ben dus erg benieuwd of ze wat kunnen vinden....
Wel super dat je meteen actie hebt ondernomen, hopelijk kunnen ze je gauw verder helpen.
En anders rijden we lekker bitloos door
en ben ik te voorzichtig?
ik hoop dat Fey wel die go er door krijgt
) heb ik liever dat er zo snel mogelijk iemand naar kijkt...
silby schreef:Elk paard reageert er anders op iddik hoop dat Fey wel die go er door krijgt
![]()
verder is ze namelijk prima in conditie maar mis net die pit/looplust bij haar...
. 

je hebt je cap al uitgetest zie ik, en? Goedgekeurd? Hij is iig súper gaaf!!
gelukkig heb ik de auto van m'n vader nog en loods ik hem altijd mee op cc, dat vind hij gelukkig altijd wel leuk.. Maar mocht ik een keer naar de binnenbak willen of naar het bos wat regelmatig gebeurt pak ik zelf gewoon de auto, in zulke ritjes heeft hij namelijk geen zin.. Nu heb ik de mazzel dat m'n lidmaatschap en de startpas wordt betaald, maar de wedstrijden en lessen betaal ik wel zelf, net zoals alles wat erbij komt kijken.. Hoefsmid, tandarts, osteo, DA, etc.. Ik probeer altijd 1x in de week les te nemen en 2x in de maand te starten, maar dat laat het financieel niet altijd toe... Heb je geen stal genoot waar je misschien een trailer van zou kunnen lenen?

Je kan mij vinden onder de naam peelie17