Ik heb ook een pagony tiger deken, bevalt prima! Ik heb m in 200 gram, en in een regendeken.
Regendeken heeft ze voor t tweede jaar op, en heeft ze laatst een beetje gesloopt omdat ze achter een deur bleef hangen

Maar is goede kwaliteit!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperAssie schreef:
plutolover schreef:Mijn wedstrijd ging vandaag vele malen beter dan vorige keer. Had 191 en 187 punten. Dus 2 winstpunten erbij. Ben nu L1+8.
Foto's volgen nog
EmmyJoycee schreef:
_Sanne schreef:Vandaag met Kelly (Kellyy1990 hierzo van Warturo) een bosrit gemaakt!
Jolina was vrij drukEn Bobby (waar Kelly op ging) was juist echt te sloom haha
Verder was 't wel erg gezellig en leuk!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En thuis aangekomen mocht Kelly ook nog even op Jolina!
[ Afbeelding ]
Polkiej_x schreef:-----------
Angel had gister ''les'', zoals jullie weten word angel professioneel ingereden op dit moment.
Gister werd ze voor de 3e keer gereden en na mijn idee gaat het echt heel erg goed!
Angel is erg leergierig dus alles gaat in een snel trein vaart, ze pakt het allemaal zo lekker op!
Ze is nu alleen nog maar met stap/draf bezig (wat ze al kon doordat we spelend een start gemaakt hadden) sturen/buigen/tempo/overgangen etc.
Ik mocht even uitstappen omdat het zo goed ging,en wat een wereld van verschil was dat toen ik erop klom!!! (moet zelf nu nog heel erg wennen haha, ander paard onder me)
Vandaag word ze weer gereden,ben benieuwd!
[ Afbeelding ]
_Sanne schreef:[ Afbeelding ]
Lekker gereden vanmiddag! Collega was mee en had even paar fotootjes gemaakt!
We hebben een nieuwe tractor en die heeft de bak "verpest" hij is nu vrij zwaar. Jolina was na een kwartier kapot haha, arm ding.