Wij kopen hooi en stro in bij een handelaar en de prijzen zijn (nog) niet gestegen dit jaar, dus nu nog even afwachten. In de zomer doe ik 3 of 4 dagen met een baaltje stro en een week met 1 baal hooi, dus dat scheelt nogal!
Inderdaad djuulsie Zo deed ik het ook toen ik alles nog zelf moest regelen voor wietse en jade. Kon het gelukkig voor weinig kopen en de plek waar ik het kocht is gewoon hetzelfde gebleven was een koeienboer
ik betaal 120 euro in de maand per paard. daarbij zit: mesten. voeren (wel zelf voer kopen) binnen buiten zetten. en buitenbak (al is deze niet altijd even goed te doen) ze letten op je paarden. ze hebben zomer en winter weidegang.(in de zomer hele weide in de winter een stukje zodat ze niet alles kapot lopen) hebben sinds ik hier sta hoog uit 7 dagen binnen gestaan (sta er sinds 2009)
ik ben blij met eigen voer kopen inverband met dat ik dan zelf kan kiezen wat voor voer ik geef ook gezein het fijd dat ik 2 eczemers op stal heb staan
Vandaag bij een opfok gekeken voor die kleine..weet nog niet wat ik er van moet vinden eigenlijk. Als ik me rijbewijs heb ga ik bij de opfok in oud ade kijken, ben daar erg benieuwd naar!
Jastiehorse, raad je ook zeker aan om bij opfok go te kijken. Paarden staan er super bij, worden goed verzorgd, elk jaar weides opnieuw ingezaaid, mooi droog land, proffesioneel.. uitloop naar buiten aan de stal..