hahahaha, ik vind wat meer pk's dan de 3 pk die ik in de wei heb taan stiekem ook wel leuk. Ik heb er alleen echt geen verstand van omdat dat er nooit van is gekomen...
Tezzy
Geplaatst: 28-01-10 15:52
hihihi Ja.. Maar ik ga nu de stad in, Apple lastig vallen Ciaoiess!! *en tot zo xD I'll be back!
Misschien een beetje een rare vraag Madeira, maar ik vroeg me eigenlijk al een tijdje af hoe jij hier 'meeleest' zeg maar. Je ziet heel weinig, zijn letters dan wel zichtbaar genoeg dat je het makkelijk kunt lezen?
Mooi dat proefwerkweek voor je gevoel goed ging, zou je vast wel mooie cijfers hebben (:
Ooh kan de rest vna de dag niet meer eten, moest naar tandarts en er moest? een verdoving in, en die werkte steeds maar half, hebben ze 3x zoveel verdooft als normaal.. Heb echt een zumbalip en als er een olifant op gaat staan voel ik nog niks volgens mij
Gefeliciteerd Naomi! Haha ja die verdovingen zijn zo raar he! Ik had er vorig jaar eentje, en mijn lip ging helemaal gek hangen zegmaar zag er echt niet uit!
Ik haaaaat verdovingen.. Nouja prikken in het algemeen Moest voor mijn beugel (in groep 8) twee kiezen laten trekken en vond die verdovingsprik zo verschrikkelijk! heb er twee nachtmerries over gehad daarna
Net terug van de Apple store, geen garantie Balen! 80 euro reparatie.. Nou werkt me paps bij n Apple-reparatie centre, dus ga het nu via hem regelen
En Iellll verdovingen! No way dat er OOOOIT een naald in mijn mond komt!!!
blondiev
Geplaatst: 28-01-10 20:45
Hahaha. Ik heb nog nooit een verdoving in mijn mond gehad. Vroeger deden ze dat volgens mij niet. Mijn laatste vulling heb ik met 16 gekregen, dat is al Heeeel erg lang geleden. Gelukkig. Peelie het kan dus zijn dat jullie hond met veel geluk oud kan worden??
Ik heb vanmiddag lekker gereden. Vereentje deed heel erg haar best. Ik heb alleen het gevoel dat ze hengstig is, kan dat in deze tijd van het jaar ? Ze hinnikte naar een paard in de wei en in de hal hinnikte ze ook naar een ander paard. Dat tweede paard is overigens ook een merrie. Raar beestje soms.
Haha nou na 2 verdovingen voel je de verdoving prik al niet meer Maarja, ik hou ook helemaal niet van naalden! Moest vorig jaar ineens laseren (tandarts overlegt ook niet even ofzo neuh) en toen heb ik 8(!!) verdovingen gehad nou dat NOOIT MEER. Om vervolgens erachter te komen dat die niet goed werken en dat laseren best pijnlijk is,,
Ik ben ook nog steeds verkouden, al zo'n 2½ mnd maar de dokter kan dr ook niks aandoen, ik moet gewoon "uitzieken" zeg maar. Ben dr niet ziek van maar zo noemen ze dat, dat het vanzelf over moet gaan..
blondiev
Geplaatst: 28-01-10 20:49
Makkelijk die familie van jullie. Auto's, computers enz enz.
suus_elviera
Geplaatst: 28-01-10 20:51
mijn man heeft erg verstand van auto`s motors en boten en een klein beetje van camputers
werkt nu met boten en we hebben zelf een boot van 17 en halve meter waar we druk me bezig zijn