de eigenaar wil eerst samen met mij een buitenrit maken
omdat ze echt heeeel eiegenwijs is en buiten heel sterk is.
Peelie schreef:waarom niet???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Peelie schreef:waarom niet???

DivaMiep schreef:Leuk Appiej! Maar die naam vind ik niet echt heel erg leuk! Jij wel? Ga je hem nog veranderen of luisterd ze er al naar?
Madeira is echt goed op gewicht hoor! Ik heb haar laast in real life gezien en ze zit echt lekker strak in haar velletje! Precies goed!
Ik heb al wel wat haffies met wat overwicht gezien.Mara is wel een beetje een dikkie of niet? Maargoed als het veulen er is gaat het er vast wel weer af!
haha 
Ik vlecht ze in, ze groeien dan wel niet harder, maar ze zijn wel dikker
Madeira_ schreef:Mijne is slankerrrr
Ze is niet te mager hoorgewoon lekker zo. In de zomer is ze dunner trouwens dan in de winter, is dat erg?
[img]foto[/img] is ze in de zomer.. denk ik.
Van een site gejat![]()
Bij mij is ze zo: (was na het rijden, daarna dekentje op gegooit)
[img]foto[/img]

*
Dus onze 2e winstpunt is binnen

chipieke schreef:En mijn zadel past!!!!
NIET
Of dat denk ik toch van niet... Als het er gewoon opligt zou je zeggen van wel, maar vanaf dat ze begint te stappen wipt het vanachter enorm op... Of hoort dat zo?
Ik ging volgende zondag een zadelpasser laten komen maar als het natuurlijk sowieso niet zal passen ga ik geen geld uitgeven om iemand net hetzelfde te horen zeggen...
Echt rot!
Had je nog n beetje gedacht aan de oefeningen/tips die wij hadden gegeven? 

En iedereen maar zeggen dat onze hafjes niets kunnen
Prachtige tekening ook!!! Doe je aan verzoekjes 
Bij ons is alles helaas al aan het smelten
chipieke schreef:Ik wel![]()
Proficiat StraveroEn iedereen maar zeggen dat onze hafjes niets kunnen
Prachtige tekening ook!!! Doe je aan verzoekjes
Nou, de tekening is gemaakt door Rooslovertje @ bokt, dus misschien dat je haar kunt PB-en
!!! 

!