ben ook weer van les en het ging zo slecht...
maar dat lag niet aan mijn pony of mij nee aan de les zelf.
sally zat wat vast op links had ik al een paar keer aangeven en kreeg als advies meer rechterteugel eraan
veder alleen maar de aandacht naar 2 die gewoon niks kunnen is gewoon hopeloos iedereen ergert zich daar ook aan.
maar sally werd helemaal gek van de andere die mij continu in de weg reden.
losser werd ze daar dus ook niet van (nee vindt je het gek) maar er werd ook totaal niet doorgegaan op buiging en stelling (ik geef aan dat ik met een probleem zit dan wil ik daar ook mee geholpen worden logisch toch ? of zie ik dat nou zo verkeerd ?)
daarna springen nou dat was helemaal rampzalig kruisjes van 50 cm ging als het ging gewoon die poedersuiker joggies dr weer voor paard in de stress ....
ik heb opzegtermijn van 1 maand voor de les maar ga dus nu voor die 6x naar een andere les toe dit heeft totaal geen nut.
toen mijn oude instructrice weg gingen sprongen we 1.00 pacour ging super zij gaf echt super les heb zoveel van haar geleerd en nu in de les komen we over 50 cm al niet eens meer fatsoenlijk heen we krijgen dr ook totaal geen ondersteuning van instructrice in. (af en toe help vriendin me wel ff en dan gaat het ook gewoon goed)
maar mn oude instructrice rijd ook die haffies die ik nu ook rijd en ze wil mij best weer les geven priveles dan ook he want op de manege werkt ze niet meer

en dan komt het vast wel weer goed daar heb ik alle vertrouwen in
sorry voort lange gezeik intresseert jullie misschien niks maar moest het ff van me afschrijven...