Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hooghalen is wel super mooi, maar wel een lange cross wat hem naar mijn mening wel zwaar maakt.. Ik vond Egypte altijd echt super mooi, maar die was dit jaar helaas voor het laatst en die bodem is niet altijd even goed, zeg maar blubber... En voor de pezen vind ik dat nou zo fijn
Maes wel, die word dan dolenthousiast, iets té enthousiast haha! Ik denk dat Starbuck het ook wel erg leuk gaat vinden, die is wel handig. Tzt maar gaan oefenen
maessie schreef:Gaaf al die springfoto's! Ik ben ook niet zo'n held met springen helaas. En Velina heeft er écht geen talent voorMaes wel, die word dan dolenthousiast, iets té enthousiast haha! Ik denk dat Starbuck het ook wel erg leuk gaat vinden, die is wel handig. Tzt maar gaan oefenen
![]()
Oenkerk heeft ook een mooie cross, iemand daar weleens gereden?

de galop wordt steeds beter. Het trainen werpt zijn vruchten af. Hij gaat steeds meer zitten en komt meer en meer op achteren. 

Vandaar, haha!
Maargoed.. weer een winstpuntje erbij! Gave cap Gail! Baal er zo van dat Kep en Samshield mij niet staan
gewoon bij mij op stal, dus dat was extra chill